Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 24, 25, 26  Volgende  
CengizMan BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 16:26    Onderwerp: Vertel iets over je bovenposter Reageren met citaat

Nou, de titel zegt het al, vertel iets leuks, aardigs je herrinneringen over je bovenposter...
En voor de mensen die niet weten wat een bovenposter is: Een bovenposter is degene die voor jou heeft gepost. Dus de volgende poster veteld iets over mij, die daarop over de vorige enz.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Je hebt een vette avatar?

Allersinds, echt ken ik je niet maar je posts en argumenten zijn wel in orde dus dat is een goed punt want ik lees graag reacties van anderen en dat gaat enkel en alleen als je hun punt begrijpt.

Now... let's meet and get together!
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Sasuke is een graaggeziene gast die inhoudelijke reacties geeft op zowel frontpage als forum. Hij kan goed zijn mening verwoorden en leuk inspelen op een onderwerp.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Devilly BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene's reactie hierboven zegt al genoeg. Een van de weinige mensen waarvan ik echt graag een reactie lees; hij kan namelijk ABN.
Hij geeft daarbij, net als de andere eindredacteuren, posts waarbij je niet het gevoel hebt dat je wordt uitgedaagd, maar dat je er gewoon lekker een discussie mee kunt voeren, zonder hier een agressief gevoel aan over te houden.
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik lees altijd de reacties van de geregistreerde Gamed bezoekers (en soms van de gasten). Reacties van Devilly zijn altijd goed beargumenteerd en hebben vaak ook een toegevoegde waarde aan het nieuwsbericht waarop gereageerd wordt. Daarnaast heb ik nooit iets provocerend vanuit zijn kant gezien.

Als ik een schatting zou moeten geven van hoe Devilly in het echte leven is zou ik zeggen dat hij me een verstandige persoon lijkt met een goed doordacht mening en met veel meer succes dan falen in het leven. (@ Devilly: op een schaal van 1 (compleet onwaar) tot 10 (compleet waar). Hoe dicht bij de waarheid zit ik met mijn schatting? )
Terug naar boven
Neerhof BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan niet heel veel over Nash vertellen omdat ik hem nog niet zo vaak heb zien posten. De frontpage lees ik niet dus weet niet of ie daar nuttige dingen meld. Aan bovenstaande reactie te zien lijkt het me een persoon met een normaal normen en waarden patroon(jaja helemaal zelf bedacht).
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Hihi, Neerhof vat ik samen in 3 woorden: droog, grappig en sarcastisch.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Nov 2007 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

dnarbeis schreef:

Dat zijn vier woorden ( )
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 24 Nov 2007 11:05    Onderwerp: Reageren met citaat

dnarbeis schreef:

Dan doe ik dnarbeis wel

dnarbeis is één van de vele flapuits hier op de site. Vanuit z'n onverdoken voorkeur voor alles wat Sony is tikt hij de ene na de andere fanboyreactie neer. Dat is zeker niet slecht, want mensen als hij brengen leven in de brouwerij. Voorts heeft hij het Belgisch én olympisch record "Meest aantal posts op één dag" achter zijn naam staan en heeft hij veruit de grappigste avatar op gamed.nl
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 24 Nov 2007 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Tarantino is een van de nieuwste Gamed-redacteurs en tegelijk de oudste. Hij houdt zich bezig met het uiten der laconieke reacties en volgens zijn profiel ook nog met het beoefenen der virtuele sporten (voetbal, tennis, racen), het leven der virtuele levens (RPG’s) en het schieten der virtuele slachtoffers.
Terug naar boven
onno BerichtGeplaatst: 24 Nov 2007 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Im2duvi Geeft altijd zeer onderbouwde mening en goed ook.
zijn voorkeur ligt toch echt bij xbox als we naar z'n ava kijken
voor de rest een prima jong
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 24 Nov 2007 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

ik weet dat je erg pro-ps3 bent, dat je sinds de ps2 ze allemaal hebt binnengehaald en dat je altijd zin hebt in een potje call of duty...
Terug naar boven
onno BerichtGeplaatst: 24 Nov 2007 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat

perfect geformulleerd alleen ben op de ps2 was ik nog een casual gamer
Terug naar boven
madmaniac BerichtGeplaatst: 25 Nov 2007 00:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik negeer de post van onno maar...
Arjen is een xbox360/pc gamer. Jagged Alliance 2 en World of Warcraft zijn z'n favoriete games
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 26 Nov 2007 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Over jouw heb ik vrij weinig te zeggen omdat je niet opvalt Sorry, maar je bent waarschijnlijk een prima gozer die van Bowser houdt
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 26 Nov 2007 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Nash:dat is moeilijk om zelf te zeggen. Ik ga dus maar even uit van wat mensen tegen mij zeggen wat ze van me vinden. Het zo bekijkend is het ongeveer een 8.5, wel rekening ermee houdend dat ik soms wordt afgezeken (op de vriendelijke manier ) voor dingen die ik expres zo doe.

Studeer je trouwens psychologie? Zo niet, dan moet je dat misschien overwegen. Je denkt volgens mij veel na over hoe andere mensen denken, net als ik trouwens, dus misschien is die studie wel iets voor jou. Voor mij is die trouwens niets, omdat ik het geduld er niet voor heb zulke lange praatsessies met mensen te houden.

------------------------------------------

Nou Nelus, daar gaan we dan!
Nelus is een gezellige jongen die probeert niet te bevooroordeeld over te komen als het over de 'console war' gaat, maar heeft toch een lichte voorkeur voor Microsoft's kant. Verder geeft hij vaak leuke reacties en lokt (voor zover ik weet) nooit een onnodige discussie uit. Een aanwinst voor de site!
Je post trouwens wel steeds minder heb ik gemerkt. Al maak ik dat wel goed, want ik doe 't steeds meer.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 26 Nov 2007 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Hahaha fijn om te horen,
Ik post waar ik het nodig vind om te posten. Daar waar veel fanboys zijn bijvoorbeeld vind ik het onnodig om te posten omdat het toch geen fuck uitmaakt als ik iets zeg, fanboys blijven bij hun mening.
Trouwens, op dit moment sta ik eigenlijk aan niemands kant Heel raar, Microsoft vind ik te arrogant en geld trekkerij, Sony ook, en die is ook stom bezig qua strategie en Nintendo, tjsa, is gewoon Nintendo

Terug naar topic:
Devilly, volgens mij registreerde jij je rond de tijd dat ik me ook registreerde en onze interesses bij DBZ liggen volgens mij evenhoog
Je post leuke reacties, en je draagt ook goeie posts bij aan deze site i.p.v. rond te lopen blaten. Wij zijn het trouwens vaak met elkaar eens merk ik, en voor de rest hoor je er gewoon bij Bij de geweldige community van Gamed
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 26 Nov 2007 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja want Sony en Nintendo doen het niet voor het geld, dat valt mee

Nelus is een vriendelijke jongen die altijd met goede argumenten komt in een discussie en niet altijd met onnodige fanboyreacties komt.
Nelus zijn avatar begint wel afgezaagd te worden hoelang heb je die al wel niet?
Terug naar boven
CengizMan BerichtGeplaatst: 26 Nov 2007 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Michaël_ is een Kingdom Hearts freak. Hij speelt die spellen op de PSP, PS2 en zijn PS3. Zijn favoriete spel is Kingdom Hearts 2, maar geniet evenveel met alle andere delen. Verder is Michaël_ helemaal gek van de PlayStation en organiseert toernooien op het PSN...
En als laatste kan ik er aan toevoegen dat hij eerst niet Michaël_ gebruikte als nickname, maar kingsora.
Verder is Michaël_ een goede gozer die zo zijn meningen heeft en die goed redeneert.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 26 Nov 2007 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat

CengizMan zit nog niet eens zo lang bij Gamed, maar is toch wel een bekende naam geworden. Hij is de starter van dit topic en wel actief op het forum, vooral in het Nintendo gedeelte. Volgens zijn naam is hij een man, wat ik ook wel geloof.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 26 Nov 2007 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris is mijn collega redacteur en na mij de jongste van de gamed redactie. Ik vind dat hij geweldig kan schrijven en lees dan ook graag zijn columns.
Hoewel zijn voorkeur uitgaat naar de Wii heeft hij toch kritische kijk op de grote drie
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 26 Nov 2007 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Michaël houdt van alles wat met Disney en Kingdom Hearts te maken heeft; maar dat wist je al. Verder speelt hij vooral op consoles van Sony. Hij durft soms wel eens fanboy-reacties plaatsen, al is de ironie dan niet ver te zoeken
Terug naar boven
Svensation BerichtGeplaatst: 26 Nov 2007 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat

im2duvi is een intrigerende persoonlijkheid die zo nu en dan een treffende opmerking weet te plaatsen, helaas weet hij dit nog veel vaker níet voor elkaar te boksen. Zijn flamboyante levensstijl maakt hem een graag geziene gast in discussies over normen en waarden. Af en toe een 'slip of the tongue', maar vaak scherpzinnig en met de nodige zelfspot. Wel moet hij oppassen met zijn alcoholgebruik, hij is de laatste jaren zienderogen achteruit gegaan en aan monogamie heeft hij een broertje dood.
Terug naar boven
Jean*123 BerichtGeplaatst: 26 Nov 2007 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Sven heeft een grappige ava.
Terug naar boven
E-man BerichtGeplaatst: 27 Nov 2007 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Jij bent euh... Nieuw denk ik

--Edit--

Niet echt nieuw blijkbaar, maar niet vaak online op het forum :p
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 24, 25, 26  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 26

Ga naar: