Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
Bats BerichtGeplaatst: 22 Nov 2007 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat

kan,

btw ik speel op een 46'' LOEWE induvidual compose op 1080p en heb geen enkele framerate problemen gehad, met geen enkele game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Onna76 BerichtGeplaatst: 22 Nov 2007 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ow ja wacht dat verklaard het allemaal natuurlijk, ik heb maar een 26 inch LCD HD Ready TV (Sony Bravia) en het spel stond op 720p
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 22 Nov 2007 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat

HD Ready? dan zou je toch gewoon op 720p moeten kunnen spelen? of begrijp ik het nu fout
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Nov 2007 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Lijkt me raar dat een spel op een minder processorintensieve resolutie framerateproblemen zou opleveren.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 10:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Welke games heb je nu Onna en de welke zijn goed en niet zo goed??
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 10:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Bats schreef:
HD Ready? dan zou je toch gewoon op 720p moeten kunnen spelen? of begrijp ik het nu fout

Ja dat zei ik toch ook "spel stond op 720p". Omdat jij zegt dat je een TV hebt met 1080p en 2 keer zo groot als de mijne maakte ik de grap... oh zal het daar wel aan liggen, omdat mijn TV dan minder is, snap e vouz? Ja TV ondersteund tot 1080i

@Michael, ik heb R&C Future (US), Oblivion Game of the year Edition (US), Folks Soul (JP) and Minna no Golf 5 (JP). Enkel Oblivion even gespeeld omdat de component zo gek deed. Op het moment zit ik zowat helemaal niet aan de PS3 enkel berichten te versturen aangezien mijn PS3 nu via de Composiet is aangesloten. En eh ja, best beeld is dat niet Met de Component voornaamste een aantal PS2 games getest om te zien hoe de BC en U.U. werkte... Okami *drool*, FFX *drool*... Oblivion zag er erg goed uit. Moest wel wennen aan de controls aangezien ik First Person RPG's totaal niet gewend ben en moet ook wennen aan zo'n typische Westerse RPG

Heb een HDMI kabel besteld van Sony, enkel even wachten aangezien het ding niet gelijk leverbaar is. Weet ik tenminste zeker dat die kabel volledig werkt op alle beeld functies. Krijg voor de rest weinig zinnig antwoord van kenners in speciaal zaken en heb geen zin dat ik een pakje openknip en met een kabel opgescheept zit waar ik alsnog niet veel aan heb.

Oh voor diegene wie me willen toevoegen: Onna76 is tevens m'n PSN ID. 1 van de 3, maar degene welke ik het meeste gebruikt en je zal verbaasd opkijken als dat diegene is via de US PSN
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 10:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Onna jij hebt Foklore en je speelt hem niet, tsss

Mijn naam is kingsorabe, voeg me maar toe

Maar jij speelt nooit online games wss?
En zien PS2 games er echt zoveel beter uit?
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 11:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ha ha ha nee, wacht maar eerst tot ik de HDMI binnen heb Is het spel zo goed dan?

Ahh ken jou, KingSora van OPM? Uber KH fan

Over het algemeen nooit nee, maar je weet het maar nooit, maar heb wel gezien dat de PS3 een leuk chat functie en zo heeft en je kan me altijd een berichtje sturen

Jaah Op mijn TV tenminste wel. Ligt er aan wat voor TV je hebt. Ik heb geen TV met automatische upscaler zoals Plasma TV's dat klaarblijkelijk hebben. Persoonlijk vind ik 480p het beste, met elk groter upscale wordt het beeld waziger.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 11:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Yep ik ben Kingsora van OPM forum (KH uber fan ), mijn ava zegt genoeg denk ik .

k heb de game zelf niet, maar ik heb de demo's gespeeld die vrij lang waren. EN ik kan met hand op het hart zeggen dat het een erg leuke game is

Maar hoe kunnen PS2 games nu mooier worden?

En heb je een headset?
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 11:23    Onderwerp: Reageren met citaat

LOL kon niet missen

Ehm laat ik het zo zeggen, mooier dan op een PS2 met een LCD TV Veel games ondersteunen geen progressive scan en dat is van tijd goed te merken, veel jaggies, bewegende achtergronden, vervagende kleuren en (bij mij althans) dat wordt aardig weg gewerkt door de Upscale Upgrades op de PS3.

Nee nog niet. Welke zijn een beetje goed? Aangezien daar ook weer tig duizend soorten van zijn. Heeft iemand trouwens al die thumbpad? Zag zoiets op Internet staan. Vraag me af of het wat is. Zie het niet zo zitten om zo'n joekel van een toetsenbord in huis te halen.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 11:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zelf gebruik geen toetsenbord ik typ zelf al heel snel met het PS3 toetsenbord en de woorden die je regelmatig gebruikt worden onthouden door je PS3.

Goed headset Playlogic zit je normaal altijd goed, maar zou je die HS wel veel gebruiken want ze kosten toch meestal al tussen 30 en 50 euries?
En kan je nu al je PS2 games spelen op je PS3 of maar een deel?
En vind je je PS3 nu een msikoop of ben je er nu toch blij mee?
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Duurt wel een tijdje eer alle woorden automatisch opgeslagen zijn en ik tik in 2 of 3 talen.

Misschien wel handig om te hebben, als je gemakkelijk met elkaar kunt ouwehoeren via de PS3. Yikes tot 50 Euro

Ik heb maar een paar kunnen testen. Es kijken of ik die Component niet aan de praat kan krijgen. Ik heb KH2, FFX, FFX-2, Okami en Dark Chronicle tot dusverre getest en werkten allemaal perfect. Moet er nog een heleboel testen, plus PS. Japanse lijst zit op iets van 99% of zoiets als ik me niet vergis.

Eerste dag was ik eerlijk gezegd wel bang van dat ik een miskoop zou hebben. PS3 liep tot 3 keer toe vast (niet meer voorgekomen), gezeur met die kleine letters (redelijk aan gewend) en vreesde voor PS2 games op de PS3, maar dat is finaal omgedraaid de volgende dag en nee... heb aller minst een miskoop en hou m op zeker weten Hopelijk komen games zoals Valkyrie Profile 3 en Star Ocean IV naar de PS3 en niet naar de 360 en dan heb ik "de" perfecte combinatie met de WII.

Trouwens hoe komen ze erbij dat het ding zo heet wordt Ik heb diegene met de 90nm erin valt reuze mee.

Oh ja wat is trouwens de beste ligging van de PS3? Horizontaal of verticaal? Ik heb m horizontaal staan. Lijkt of ie daar beter mee afkoelt.

Effe nog een network ticket vandaan zien te krijgen, zie 2 interessante PS downloads via de JP Store. Shit, US Store heeft zeker nog geen Network Tickets? Duurt wel lang.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Onna76 schreef:
Oh ja wat is trouwens de beste ligging van de PS3? Horizontaal of verticaal? Ik heb m horizontaal staan. Lijkt of ie daar beter mee afkoelt.

Effe nog een network ticket vandaan zien te krijgen, zie 2 interessante PS downloads via de JP Store. Shit, US Store heeft zeker nog geen Network Tickets? Duurt wel lang.
De positie van de console hangt enkel af van de ruimte in je kast. De netwerkkaarten in Amerika en Europa zijn in aantocht, maar een releasedatum is er nog niet.
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Something like this:

Ook geen maand bekend?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 12:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nope, en dan lijkt staand het beste. Anders ligt je ventilator tegen de muur.
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Ha ha ja en zoals je ziet... weinig ruimt blijft er over Laat staan als het ding moet liggen
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Idd. PS3 is bedacht met mannelijke gamekamers in de gedachten blijkbaar. Daar staan geen beeldjes (buiten mijn mini Fire Mario ) Wel stijlvolle ordening zo.
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Wel heel sexistich vind je niet Mwah ja TV alleen al vreet de helft van mijn kast op. De meeste hebben de PS3 vaak in zo'n inbouwkast staan, maar heb begrepen dat dit niet zo'n verstandige opzet is. Kast ligt daaronder vol met eh... games, afgezien van de bovenste drie laden liggen in de andere 4 laden games en in 2 zijkastjes ook allemaal games plus consoles.... en kom nog ruimte te kort
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Idd. PS3 is bedacht met mannelijke gamekamers in de gedachten blijkbaar. Daar staan geen beeldjes (buiten mijn mini Fire Mario ) Wel stijlvolle ordening zo.

Hmmz, ben ik dan geen man . Zal snel al m'n transformers g1 en anime beeldjes verkopen .

ik heb de Ps3 zelf rechtop staan op de plek waar eerst al m'n dvd's en spellen stonden. Alles is nu ingepakt ivm een aankomende verhuizing dus heb er de ruimte voor, maar waarschijnlijk zou ik hem nog steeds rechtop laten staan. Vind hem zo gewoon mooier .
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Onna76 schreef:
Bats schreef:

Ja dat zei ik toch ook "spel stond op 720p". Omdat jij zegt dat je een TV hebt met 1080p en 2 keer zo groot als de mijne maakte ik de grap... oh zal het daar wel aan liggen, omdat mijn TV dan minder is, snap e vouz? Ja TV ondersteund tot 1080i

sorry, snapte hem niet

als je wil kun je me ook toevoegen : BaTsie93

Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 24 Nov 2007 11:33    Onderwerp: Reageren met citaat

SHIT! Mijn Ratchet & Clank heeft die grote, zwarte wenkbrauwen en lelijke groene pak, enkel omdat ik een Japanse PS3 heb F**k hey.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 24 Nov 2007 11:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Onna76 schreef:
SHIT! Mijn Ratchet & Clank heeft die grote, zwarte wenkbrauwen en lelijke groene pak, enkel omdat ik een Japanse PS3 heb F**k hey.

hehe das wel lullig, ja maareuh zit je op je Japans account te spelen?

Als je nu op je Amerikaans account speelt is dat dan ook?
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 24 Nov 2007 12:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee, speel via Amerikaanse account, die apparaten passen gewoon aan, aan het spel door die snert updates Had ik toch met de Uncharted demo ook, en geen wonder waarvoor het zogezegde bloed in Oblivion poeder is en geen vocht Nu ja dat vind ik dan niet zo erg, maar krijg nou wat, ben Ratchet wel even anders gewend.
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 24 Nov 2007 13:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Even een gekke vraag, kun je frame rate problemen krijgen door je console? Valt me op dat ik in het begin van R&C dit ook al zag Zou ik dan toch mijn console anders neer moeten zetten of ligt het aan de grafische kaart, of toch aan de games? Of komt het puur doordat ik nu op dit moment composiet gebruik?

Edit: verkoper geraadpleegt van de PS3 en in Japan is de Sony HDMI gewoon te verkrijgen, dus bestellen en binnen een paar dagen in huis, gelijk ook een Network Ticket laten bestellen, oh yeah
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 24 Nov 2007 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Door je console kan normaal niet, dat kan wel door je tv komen als ik me niet vergis

Zo waren er mensen met AC en hun tv scalde de game naar 1080i op terwijl de game voor 720p was gemaakt. Je moet dus zien bij welke game upscalen gaat en bij welke niet

Wat zijn playstation netwerk tickets?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 4

Ga naar: