| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13 Volgende
|
| Bats |
Geplaatst: 19 Nov 2007 21:48 Onderwerp:
| |
|
waarom koop je niet een speciale tas waar je alles in kan douwen en neem je hem elke keer mee?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 19 Nov 2007 21:51 Onderwerp:
| |

|
Haha, hij staat goed genestelt bij men vader.
En hij heeft HD TV en men moeder niet (niet dat dat iets uitmaakt mja...)
Ma 5 kg man... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ThE_OwNER |
Geplaatst: 19 Nov 2007 22:58 Onderwerp:
| |

|
W000t in Acre zit zon kerk...en tering wat is die hoog Ben erop gegaan, (duurde half uur voordat ik wist hoe et moest) en toen op het boven stukje, boven op een kruis, (waar tevens een vlag lag) Leap of Faith gedaan....Dat was echt het mooiste wat ik tot nu toe heb gedaan  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kingsora |
Geplaatst: 19 Nov 2007 23:29 Onderwerp:
| |

|
Ja die kerk in Acre heb ik ook even over gedaan, maar je moest via die klok van de kerk omhoogklimmen, maar als ik mij niet vergis is er nog één gebouw hoger in de game.
Kheb trouwens juist mijn vijfde moord gedaan, en volgens mij is die meester van Altaïr niet echt eerlijk, in ieder geval ik ben benieuwd  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Smaps |
Geplaatst: 20 Nov 2007 07:47 Onderwerp:
| |
|
Klopt, als ik iemand ge assassinate heb denk ik af en toe: zo verkeerd was ie toch niet? Ik ben nu trouwens bezig met target 8  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ThE_OwNER |
Geplaatst: 20 Nov 2007 09:12 Onderwerp:
| |

|
Heb net in Acre dat gastje afgemaakt die met koning Richard zat te klote in zijn kasteel. Het ging echt perfect
Via de muur omhoog gekomen en al die boogschutters daar afgemaakt met switchblade en trowing knifes daarna naar beneden gegaan en vanaf het dakje die gast besprongen. En daarna ontsnappen door in hooi te springen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 20 Nov 2007 09:25 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ben in Damascus momenteel.
Nog altijd maar 4de assassination voltooid.
Gewoon lekker free-runnen en heb al 30/100 Saracen flags
Je kan met je hidden blade in combat supervette countermoves gebruiken moest je het nog niet geprobeerd hebben.
Je kan ook benen breken las ik op het forum! Het is me echter nog niet gelukt (ofwel is dit een upgrade die ik nog niet heb). Ik weet wel dat er met de shortblade een move is waarmee ie de knie doortrapt en daarna de nek breekt maar je kan dus ook gewoon benen breken door hun knieschijf in te schoppen
Ik ga plezier hebben na het werk >_< |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ThE_OwNER |
Geplaatst: 20 Nov 2007 09:29 Onderwerp:
| |

|
Ik zit nu op stage XD smachtend naar Assassins Creed  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Smaps |
Geplaatst: 20 Nov 2007 15:40 Onderwerp:
| |
|
@ Sasuke
Klopt, volgens mij is knieen breken niet iets dat je vrij speeld maar het is gewoon een combat kill met zwaard en shortsword. 1 keer zat het camera punt perfect en die knieschijf ging pijnlijk kapot, been in 2en en met je switchblade counterkills maken is idd vet dope alleen wel iets lastiger dan dagger en zwaard.
Ik ben trouwens bezig met target 8 volgens mij, alleen er zijn wel nog 3 memory blocks over, iets zegt me dat ik nog niet helemaal bij het einde zit
En ik heb trouwens bijna alle viewpoints, moet nog alleen die in Jeruzalem van the middle district ofzo. En ook 63 vlaggen van die ene in The Kingdom  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 20 Nov 2007 16:23 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
@ Smaps
Je kan ook gewoon als je tegenstander een zware, trage aanval doet een counter doen waarmee hij in het gezicht slaat (allersinds een niet-dodelijke counter), als je hierbij naar het schijnt op de A knop duwt dan breekt hij het been van je tegenstander.
Het is allersinds als een guard stunned is dat je dit kan. Mensen op het gamefaqs.com forum hebben dit al gedaan maar zelf wist ik nog niet hoe het moest.
Straks als ik thuis ben eens testen en dan laat ik meteen weten wanneer en hoe je de benen kan breken. Allersinds wil ik het wel eens zien, als het al een beetje zo bruut is als de counter/combo kills zal ik er veel kijkplezier aan hebben
EDIT: Tijdens het laadscherm vertelt die vrouwelijk stem toch ook dat je het been kan breken. Raar dat ze het niet echt zeggen tijdens de tutorial hoe het moet... Misschien moet je dodge hebben (wat ik dus nog niet heb). |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ProGamer |
Geplaatst: 20 Nov 2007 17:56 Onderwerp:
| |

|
Ik heb hem uitgespeeld Ik za niet zeggen wat er gaat gebeuren
Hij is echt vet, wat is het hoogste gebouw in het spel dan? Die toren in damascus, want daar ben ik al wel op geweest
Oke foutje TIP: KIJK DE AFTITELING AF want daarna gaat het spel verder, maar nu zit ik vast iemand die mij kan helpen??? Tip het in het wit, zodat de andere het niet kunnen lezen als ze dat niet willen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ThE_OwNER |
Geplaatst: 20 Nov 2007 18:47 Onderwerp:
| |

|
Ik bennu even die update aan het isntalleren...Tering zeg wat duurt dat lang is echt hartstikke kleine update en voor 1% deed hij 3 minuten!!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 20 Nov 2007 18:52 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| ThE_OwNER schreef: | Ik bennu even die update aan het isntalleren...Tering zeg wat duurt dat lang is echt hartstikke kleine update en voor 1% deed hij 3 minuten!!! | Vergis je niet, elke PS3 update overschrijft de vorige. Download is dus niet kleiner omdat de firmware een kleine update is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Smaps |
Geplaatst: 20 Nov 2007 19:33 Onderwerp:
| |
|
@ Sasuke
Ja klopt, zij zegt dan: Finish your opponement off by breaking his leg ofzo. Zeg maar wanneer je weet iemands been te breken, ik ga het nu ook maar ff proberen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| tomvr |
Geplaatst: 20 Nov 2007 19:53 Onderwerp: Mening over AC.
| |
|
kheb AC nu al sinds zondag uitgespeeld en het heeft me toch niet echt een uitdaging geven. De missies trekken wel te veel op elkaar der zit maar 1 uitzondering in waarbij je moet achtervolgen ma voor derest is het bijna altijd hetzelfde. Ook de aparte missies zijn niet echt creatief.
Grafisch is het natuurlijk een hoogstandje. Daar kun je bijna niets op aanmerken. Ook heeft het spel een inorm sterke verhaallijn.
Ik moe zeggen dat ik echt uitkijk naar het vervolg. Ik ben benieuwd hoe ver ze kunnen gaan met dit spel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ProGamer |
Geplaatst: 20 Nov 2007 21:48 Onderwerp:
| |

|
Wil je even zeggen hoe ik verder moet??
Ik typ het in het wit, zodat andere het niet zien.
Ik heb de laatste missie uitgespeeld, met die bol en de master, maar nu ben ik buiten de machine en weet ik niet meer wat te doen ik heb in die computer gekeken, en in de deur geweest, maar nu weet ik het niet meer. De aftiteling heb ik dus al gehad
Als je mij kan helpen ben je heilig
Alvast bedankt  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 20 Nov 2007 22:27 Onderwerp:
| |

|
Hier je antwoord in het wit
Als je uit de machine stapt moet je met Y kijken, dan heb je een soort eagle vision in het heden, dan zie je rare tekens overal, als je naar je kamer loopt dan moet je daar op Y drukken en naar de muur achter je bed kijken, dan zie je overal tekens, en dan eindigt het zeg maar. Dan zie je de credits (hoe kan je eigenlijk dan al eerder de aftiteling gezien hebben? je krijgt alleen maar een achievement) Als je dit al wel hebt gedaan en je weet na de credits niks meer te doen, moet je gewoon in de machine gaan {Animus} en gewoon een memory block kiezen en dan op replay drukken (replay zie je niet standaard, je moet naar links richten om het te zien) Let wel op: Met replay moet je volgens mij echt alles weer doen (qua missies), ik weet niet of je de viewpoints opnieuw moet doen, lijkt mij van niet)
dat was hem  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ThE_OwNER |
Geplaatst: 20 Nov 2007 23:10 Onderwerp:
| |

|
Als je het wat moeilijker wilt maken, doe dan bij HUD alles uitzetten  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 21 Nov 2007 00:45 Onderwerp:
| |

|
Nee, das gewoon onhandiger Het maakt de vijand er niet beter op en de game ervaring ook niet |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ProGamer |
Geplaatst: 21 Nov 2007 07:58 Onderwerp:
| |

|
Nelus:
Moet je eens in de computer van Lucy kijken, daar staat ergens ee code in haar mails en met die code kan je in een deur, zit da er dan voor niks Ik ben nu bezig met alles te halen, ook vlaggen en alle templars enzo |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Smaps |
Geplaatst: 21 Nov 2007 08:20 Onderwerp:
| |
|
| Ik heb momenteel al het HUD afstaan behalve me levensbalk. Daardoor ziet het er wel cooler uit |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 21 Nov 2007 09:33 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Beentjes breken is een feit dus
Als je vijand een zware aanval uitvoert en je countert (blokken en aanvallen), heb je soms zo'n finishing move waarbij je in plaats van hem dood te hakken zijn been kan breken.
Het zijn die moves waarbij hij een paar keer slaat (of waarbij hij de guard zijn 2 armen in een klem heeft en dan een slag in zijn buik geeft) en de guard er wat staat te draaien. Normaal druk je dan op attack en klieft zijn zwaard erin maar als je op A (legs knop) drukt dan breekt hij het been.
Grappig als je vijand het op de grond ligt uit te schreeuwen van de pijn terwijl hij wat hopeloos wriemelt als een worm. Overigens kan je er hierna nog even opspringen met de hidden blade om nog een kill te doen (als is dat niet meer nodig aangezien benen breken = afmaken).
Overigens heb ik net de 6de assassination voltooid en ik heb er nog steeds niet genoeg van  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Smaps |
Geplaatst: 21 Nov 2007 16:11 Onderwerp:
| |
|
haha ziet er gruwelijk uit. Ook heerlijk geluid erbij  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 22 Nov 2007 09:56 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Damn zeg, dit spel krijgt het wel hevig te verduren.
Zelfs Edge geeft het minder dan Bladestorm, dewelke een 8 kreeg...
Bladestorm vond ik pas echt slecht en dan zie je dat Mass Effect en AC zo laag scoren, dan begin ik me toch vragen te stellen...
Iedere reviewer die een slechte score geeft zegt dat het spel niet aan de verwachtingen van de hype kan voldoen maar het feit dat zij er zo'n hype over maken is toch hun eigen schuld?
Net alsof AC aangekondigd werd als een GTA / Oblivion beater terwijl het altijd een gewoon Action-Adventure game is...
Het is te hopen dat er nog wel een sequel inzit met scores zoals dit (stomme reviewers en hun toch wel niet te onderschatten macht over de gamesindustrie!) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 22 Nov 2007 10:06 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Sasuke schreef: | Damn zeg, dit spel krijgt het wel hevig te verduren.
Zelfs Edge geeft het minder dan Bladestorm, dewelke een 8 kreeg...
Bladestorm vond ik pas echt slecht en dan zie je dat Mass Effect en AC zo laag scoren, dan begin ik me toch vragen te stellen...
Iedere reviewer die een slechte score geeft zegt dat het spel niet aan de verwachtingen van de hype kan voldoen maar het feit dat zij er zo'n hype over maken is toch hun eigen schuld?
Net alsof AC aangekondigd werd als een GTA / Oblivion beater terwijl het altijd een gewoon Action-Adventure game is...
-> De game werd nu eenmaal flink gehyped door Ubisoft.
Het is te hopen dat er nog wel een sequel inzit met scores zoals dit (stomme reviewers en hun toch wel niet te onderschatten macht over de gamesindustrie!)
-> Scores maken geen bal uit. Game zal wsl eindigen op een 2tal miljoen exemplaren. Dat is sequelmateriaal.
|
|
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13 Volgende |