Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Welke voetbal game voor op je Xbox 360?
Fifa 07
36%
 36%  [ 4 ]
Pro Evolution Soccer 6
63%
 63%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 11

Auteur Bericht   
Mr Black BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 10:58    Onderwerp: Poll: Fifa 07 of Pro Evolution Soccer 6 Reageren met citaat

Het is bijna zover voor ons voetbalfans. De relaese van Fifa 07 en van Pes 6 komt snel dichterbij.

Relaese Fifa 07: 26/10/06
Relaese PES 6: 27/10/06

Stem op de poll, en verklaar hieronder waarom nu dit specifiek voetbalspel.

Ik stem voor PES6, de reden hiervoor is de gameplay die ik toch beter vind dan bij Fifa. Ook zetten ze (Fifa) toch een goede stap voorwaarts met de 07.
Qua competities, geluid en beeld (in mindere mate deze keer) is Fifa toch beter maar hier moet ook weer gezegd worden in de 07 voor Xbox360 geen Belgische noch Nederlandse competitie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sn34ky BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 11:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet dat ik van voetbal hou maar ik geef mn voorkeur aan fifa
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

FIFA komt 27/10, niet 26/10 (jaja, mierenneukerij )

Hoe dan ook, ik ga voor PES. Ondanks dat ik de demo van FIFA 07 zeer goed vond blijft de gameplay van PES superieur, en dat stel ik toch boven de betere graphics van FIFA. Overigens haal ik beide games, maar dat was de vraag niet
Terug naar boven
Mr Black BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 11:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
FIFA komt 27/10, niet 26/10 (jaja, mierenneukerij )

Hoe dan ook, ik ga voor PES. Ondanks dat ik de demo van FIFA 07 zeer goed vond blijft de gameplay van PES superieur, en dat stel ik toch boven de betere graphics van FIFA. Overigens haal ik beide games, maar dat was de vraag niet

ivm de mierenneukerij, juist nog eens gecheckt in mijn kassa pc en staat toch op de 26ste

ja, moet je volledig gelijk geven ivm de gameplay van PES.
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 11:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Goed topic! Altijd een interessante strijd...

Ik kies voor Pro, ik speel het al sinds PES 2 en heb FIFA gespeeld sinds FIFA '97 ongeveer maar FIFA heeft me nooit echt kunnen bekoren. Pro speelt zo realistisch, ik speel het al jaren maar nog steeds zie je goals of situaties die nog niet eerder zijn voorgekomen. Daarnaast kan iedereen het spelen, maar zie je duidelijk verschil tussen de meesters en de newbies.

On a side note: Ik vind FIFA 07 héél erg goed. Het is zeker nog geen pro, maar als ik geen Pro had, had ik zeker FIFA 07 gespeeld, het gaat heel hard de goeie kant op, wie weet wordt het ooit nog spannend. Ik zou alleen graag zien dat Pro het budget van FIFA kreeg. Die goedkope menu's en weinig interessante gameplay modes kunnen ze goedmaken door naar FIFA te kijken...

Edit: Waarom staat dit topic bij Microsoft? Een vriend van mij heeft Pro 5 voor de Xbox maar het is echt niet te spelen met die kutcontroller, PES hoort op de PS2, maar beide games zijn multiplatform dus maar in het algemeen topic zetten?
Terug naar boven
Mr Black BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat

P-Bwoy schreef:

Ik kies voor Pro, ik speel het al sinds PES 2 en heb FIFA gespeeld sinds FIFA '97 ongeveer maar FIFA heeft me nooit echt kunnen bekoren. Pro speelt zo realistisch, ik speel het al jaren maar nog steeds zie je goals of situaties die nog niet eerder zijn voorgekomen. Daarnaast kan iedereen het spelen, maar zie je duidelijk verschil tussen de meesters en de newbies.

On a side note: Ik vind FIFA 07 héél erg goed. Het is zeker nog geen pro, maar als ik geen Pro had, had ik zeker FIFA 07 gespeeld, het gaat heel hard de goeie kant op, wie weet wordt het ooit nog spannend. Ik zou alleen graag zien dat Pro het budget van FIFA kreeg. Die goedkope menu's en weinig interessante gameplay modes kunnen ze goedmaken door naar FIFA te kijken...

Edit: Waarom staat dit topic bij Microsoft? Een vriend van mij heeft Pro 5 voor de Xbox maar het is echt niet te spelen met die kutcontroller, PES hoort op de PS2, maar beide games zijn multiplatform dus maar in het algemeen topic zetten?

Geef mij 14 dagen en dan zal de uitleg erzijn, van waarom hier en waarom niet op het algemeen forum.
Terug naar boven
ms90isr BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat

ik kies voor FIFA omdat de demo speelde zeer goed en lekker.
PES heb ik 2 keer gekocht maar dat is niet wat ik van een voetbal game verwacht. spelen in Japans stadions terwijl je bijvoorbeel AZ - NAC doet is heel nep
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ApoC BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Japans stadion dan heb je de winning eleven versie gekocht ofzo? anyway ik heb pes6 al gepreordered en kijk er naar uit de previews zijn ook positiever over pes, en de vorige delen ondersteunen dat nog eens.
Terug naar boven
Tolerantie Nul BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat

P-Bwoy schreef:

Alles wat in deze post staat had uit mijn mond kunnen komen.
PES hoort DUIDELIJK op de PS2, als ik geen PS2 had zou ik er alsnog een kopen om PES te kunnen spelen.
Terug naar boven
tinyriconen BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kies voor PES. Ik heb vanaf 1998 FIFA gespeeld. Tot en met 2000 vond ik het keigaaf om te spelen. 2001 werd grafisch en extreme stap voorwaarts en 2002 zag er ook erg lekker uit. Maar ik werd zo strontziek van het feit dat ik alleen maar met een omhaal (lekker realistisch) kon scoren en dat de computer met de rug naar het doel van 45 meter in de kruising kon schieten als het gelijk stond vlak voor tijd. En ook van die dingen dat je in de laatste paar minuten plotseling never nooit meer de bal kan afpakken en dat ze zo een achterstand terugzetten naar winst. En dat geldt niet alleen voor FIFA, NHL kan er ook wat van (van 5-1 naar 5-6 in 2 minuten )

Maar oké. Ik verloor de interesse in FIFA en dat werd met ieder deel in dit milennium steeds erger. 2003 kostte me bijna een controller, 2004 een toetsenbord, 2005 heb ik maar laten liggen en 2006 was 'beter'. Minder frustrerend, maar nog lang niet realistisch. Je zit niet een voetbalsim te spelen, maar dat gare FIFA. En wat die graphics betreft, dat valt reuze mee, want die gezichten zijn vaak oerlelijk. Spelers lijken breder dan lang te zijn en ik vind zwarte rugnummers op een Ajax shirt echt triest. Ik vond FIFA dus niks. Wel geloof ik in het feit dat het steeds beter wordt. Ik heb de demo niet gespeeld, maar na Gamekings te hebben gekeken had ik wel een licht beeld. Het is beter, maar nog zooo typisch FIFA. Ik krijg gewoon jeuk van die bewegingen.

Ik ga dus voor Pro Evo. Grafisch redelijk gelijkwaardig (ik ben waarschijnlijk de enige die dit vindt ) maar wat gameplay betreft honderden malen beter. Over de XBox controller had ik niks te klagen. Enkel dat de combinatie X + (zwart) practisch niet uitvoerbaar is. Echter op de XBox 360 is dit weer heel goed toepasbaar (X + RB) Ik heb PES5 op de PC gespeeld met XBox 360 controller en dat beviel me heel erg goed.

Kortom: Ik kies voor PES. FIFA wordt beter, maar is nog lang niet sim (lees: leuk) genoeg om mij te boeien. Nee, dan wordt het toch echt PES.
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ooit echt begonnen met Actua Soccer, heb ik daarna velen Fifa's gespeeld, zeer waarschijnlijk allemaal wel eens. T/m 2004 kocht ik ook elk jaar Fifa, maar toen was ik het echt zat. PES 4 speelt zoveel heerlijker en daar heb ik veel meer plezier aangehad. Nu heb ik Fifa 07 weer, en ik moet inderdaad mensen gelijk geven die het vooruit zien gaan. De bal is echt los en typische EA dingen als de licenties en nu zelfs goed publiek inclusief echte songs van bv. ARG maken het een stuk beter.

Aan de andere kant blijft het gewoon Fifa, ik neem als voorbeeld 2 potjes met Roma. 0-2 achter tegen Inter, ik win uiteindelijk met 3-2, 3 keer Totti. De volgende wedstrijd is tegen Parma, 0-1 en daarna 6-1 opgerold en je raad het al... 6 keer Totti.
Terug naar boven
Charmeister BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Geen van beide, kheb een hekel aan voetbalspellen
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben het met tinyriconen eens dat beide games even mooi zijn, ik vind de PES voetballers qua lichaam wat realistischer ogen, maar FIFA voetballers hebben meer detail en bewegen iets beter...
Terug naar boven
tinyriconen BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Jesse schreef:
Aan de andere kant blijft het gewoon Fifa, ik neem als voorbeeld 2 potjes met Roma. 0-2 achter tegen Inter, ik win uiteindelijk met 3-2, 3 keer Totti. De volgende wedstrijd is tegen Parma, 0-1 en daarna 6-1 opgerold en je raad het al... 6 keer Totti.

Dat vind ik ook een grote kwaal in FIFA. De sterspelers zijn tè goed t.o.v. de overige spelers. Je wordt teveel afhankelijk van één mannetje.
Terug naar boven
tinyriconen BerichtGeplaatst: 11 Nov 2006 08:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond dit filmpje op internet. Voor mij was het al duidelijk, maar nu kan ik al helemaal niet meer op andere gedachten gebracht worden: FIFA = slecht, PES = goed.

Klik
Terug naar boven
ms90isr BerichtGeplaatst: 11 Nov 2006 09:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Eerst was dat FIFA voor mij, maar PES6 vin ik nu wel leuker
Terug naar boven
Santello BerichtGeplaatst: 11 Nov 2006 14:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Hebben ullie dat ook op xbox live
1 seconden of 2 lag!
Terug naar boven
Azazel BerichtGeplaatst: 13 Nov 2006 08:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Denk dat als ik er een zou kopen, het PES zou worden. Weet niet waar ik dat op baseer, maar het lijkt mij gewoon vetter dan Fifa
Terug naar boven
Santello BerichtGeplaatst: 13 Nov 2006 09:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Alle PES 6 spelers voeg me toe!
Thunderfuryi
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 14 Nov 2006 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Goh, na een paar potjes Fifa weet ik weer waarom PES zoveel beter is.
Terug naar boven
Santello BerichtGeplaatst: 15 Nov 2006 11:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Jesse schreef:
Goh, na een paar potjes Fifa weet ik weer waarom PES zoveel beter is.

Precies!

all die woorden van mensen dat fifa 07 echt goed was etc

demo gespeeld... ik moest keihard lachen!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: