Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
john BerichtGeplaatst: 08 Nov 2007 21:33    Onderwerp: godfather the game Reageren met citaat

hee ik heb een probleem met de godfather ik moet een pakketje naar wolfs kamer brengen ik kom drie bewakers voorbij en dan ben ik zelf de pineut, wat moet ik doen om bij die kamer te komen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
hardcore-gamer BerichtGeplaatst: 09 Nov 2007 19:02    Onderwerp: Re: godfather the game Reageren met citaat

john schreef:
hee ik heb een probleem met de godfather ik moet een pakketje naar wolfs kamer brengen ik kom drie bewakers voorbij en dan ben ik zelf de pineut, wat moet ik doen om bij die kamer te komen?

wat je moet doen is sluipen door de gangen heen . dus bijvoorbeeld wachten bij hoeken en dan als iemand langs loopt dood maken met carrot wire...
maar probeer het zonder te moorden gaat wat makkelijker.
kortom
sluip door de gangen en als je het meerdere keren speelt merk je al het pad van de bewakers en dan word het redelijk simpel
Terug naar boven
john BerichtGeplaatst: 09 Nov 2007 20:23    Onderwerp: pakketje Reageren met citaat

ja ok maar als ik de trap op ga sloop ik die vent boven aan de trap en dan loop ik langs de muren in dekking dus maar dan blijft de volgende bewaker met die werkster staan te ouwehoeren en dat duurt een eeuwigheid
Terug naar boven
hardcore-gamer BerichtGeplaatst: 09 Nov 2007 20:27    Onderwerp: Re: pakketje Reageren met citaat

john schreef:
ja ok maar als ik de trap op ga sloop ik die vent boven aan de trap en dan loop ik langs de muren in dekking dus maar dan blijft de volgende bewaker met die werkster staan te ouwehoeren en dat duurt een eeuwigheid
3

geduld is een schone zaak minuutje ofz valt tog wel mee probeer maar gewoon
Terug naar boven
john BerichtGeplaatst: 09 Nov 2007 20:44    Onderwerp: pakketje Reageren met citaat

o ok wordt er echt gek van ga het zo proberen bedankt voor je reactie,

heb je soms ook nog wat ideeen voor nieuwe wijze spellen
Terug naar boven
hardcore-gamer BerichtGeplaatst: 10 Nov 2007 01:31    Onderwerp: Re: pakketje Reageren met citaat

john schreef:
o ok wordt er echt gek van ga het zo proberen bedankt voor je reactie,

heb je soms ook nog wat ideeen voor nieuwe wijze spellen

uuuh er komen er eigenlijk te veel uit deze maand voor mij wil iets van 6 spellen hebben maar bijv:

call of duty 4
assasin's creed
kane & lynch
need for speed pro street
simpson's game

http://www.gamed.nl/view/33374
kan je zien wat voor fijns er allemaal uitkomt deze maant
Terug naar boven
john BerichtGeplaatst: 10 Nov 2007 19:08    Onderwerp: pakketje Reageren met citaat

zeg moet ik gewoon om de hoek wachten als tie staat te praten of moet ik l en r ingedrukt houden of niet want er staat een cirkel om die bewaker heen doe ik niks is het er eentje druk ik die knoppen in worden het er meer. Maar heb het geprobeerd maar nog niks op geschoten dus help
Terug naar boven
john BerichtGeplaatst: 11 Nov 2007 20:23    Onderwerp: godfather Reageren met citaat

het wil echt niet lukken .lees mijn oproep hierboven wie helpt me door dit klote level heen
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 11 Nov 2007 23:16    Onderwerp: Re: godfather Reageren met citaat
Eindredacteur

john schreef:
het wil echt niet lukken .lees mijn oproep hierboven wie helpt me door dit klote level heen

Als mensen het weten reageren ze heus wel, gelieve niet dubbel te posten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: