Auteur |
Bericht |
|
Computerfan |
Geplaatst: 04 Okt 2006 21:03 Onderwerp: Pinball
| |

|
Ik maak even een nieuw topic misschien dat er iemand reageert want ik heb 2 vraagjes.
1.Ik heb 2 profiles staan bij X-Box live kan je er 1 ook verwijderen?
2.Er staat een nieuw spel bij arcade een soort pinball geloof ik maar daar moet je een camera voor hebben om te spelen waarom eigenlijk? |
|
Terug naar boven |
|
|
Gemaskerde Muchacho |
Geplaatst: 05 Okt 2006 16:17 Onderwerp: Re: Pinball
| |

|
Computerfan schreef: | Ik maak even een nieuw topic misschien dat er iemand reageert want ik heb 2 vraagjes.
1.Ik heb 2 profiles staan bij X-Box live kan je er 1 ook verwijderen?
2.Er staat een nieuw spel bij arcade een soort pinball geloof ik maar daar moet je een camera voor hebben om te spelen waarom eigenlijk? |
ANders kan je het spel niet spelen het is een nieuw spel je moet een soort eyetoy voor je xbox dus kopen |
|
Terug naar boven |
|
|
Computerfan |
Geplaatst: 05 Okt 2006 17:16 Onderwerp:
| |

|
oke bedankt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 07 Okt 2006 23:33 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Spel heet trouwens Totemball  |
|
Terug naar boven |
|
|
Frank Op de Woerd |
Geplaatst: 12 Okt 2006 21:02 Onderwerp:
| |

|
Rene Groen schreef: | Spel heet trouwens Totemball  | En die moet je alleen willen spelen als je opzoek bent naar armspieren (of die jusit al hebt)  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mr Black |
Geplaatst: 13 Okt 2006 10:00 Onderwerp:
| |

|
Webjoker schreef: | Rene Groen schreef: | Spel heet trouwens Totemball  | En die moet je alleen willen spelen als je opzoek bent naar armspieren (of die jusit al hebt)  |
Lol, vind wel dat de kamer waar je dit in speelt wel heel goed moet verlicht zijn, anders kan je het spel totaal niet besturen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 13 Okt 2006 10:20 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Dit spel is werkelijk onbestuurbaar voor mij. Of ik nu in het wild rond sta te wapperen of er enige besturing aan mee tracht te geven maakt weinig uit, dat ding reageert echt totaal willekeurig. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|