Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
svcreapy BerichtGeplaatst: 22 Sep 2007 22:57    Onderwerp: Wat Nintendo nog wel kan verbeteren aan.... Reageren met citaat

Hey allemaal,
ik zit vaak achter mijn wii,
dit heeft een reden....
ik ben versla.... ik bedoel nee ik zoek dingen die verbetert kunnen worden of een nieuw idee zodat ik dat kan opsturen.
ik wil dit graag met jullie delen en vragen voor jullie meningen of deel jouw ideetjes hier :
mijn lijstje:

bij het Mii canaal is eigenlijk prut....
het kan beter gemaakt worden,
door bijvoorbeeld een Online functie dat je met jouw vrienden kan chatten of nieuwe vrienden maken(ik bedoel jaja ps3 home maar tog iets anders),
of gewoon een Nintendo chat programa
ik bedoel ik mis gewoon communicatie.....
nog even over een paar games,
Mysims:
tjah hartstike leuk enzo maar ze konden beter een online versie maken,
meer communicatie zouw leuk zijn../
dan heb je nog mario footbal
online yuppie....
ownee w8
je kunt niet eens prate?
tjah das minder een gemiste kans...
iedergeval ik zal later nog wat meer adden maar nu jullie kans om wat te posten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 29 Okt 2007 15:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Eindelijk eens gebruik maken van de tijd in Mario Kart Wii! Je hebt altijd een aparte afdeling met tijdritten, maar waarom niet gewoon bij de standaardraces stoppen? Dat zou online al helemaal mooi zijn. Dat maakt het tenminste nog een uitdaging als je altijd al wint...
Terug naar boven
dvast BerichtGeplaatst: 29 Okt 2007 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat

ik mis een manier om demo`s te spelen, het kleine geheugen en inderdaad de het missen van comunicatie. en een achivement systeem.
Terug naar boven
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 29 Okt 2007 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat

de reden dat je niet kunt chatten in mario footbal is omdat je tegenstander,wellicht geen zin heeft op uren te wachten tot dat je een bericht gemaakt hebt,want je tegenstander moet wachten,snap je,en ze hebben liever zin om te spelen dan te chatten,maar je kunt altijd in de kalender met een ander mailen
Terug naar boven
CengizMan BerichtGeplaatst: 29 Okt 2007 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Voice chat bij online games mis ik erg
En inderdaad is de Demo kanaal erg gewenst op het moment!!
Terug naar boven
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 29 Okt 2007 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Okee, we gaan op de al omvattende tour.... Dan wordt het een grote lijst statistieken voor een groot aantal spellen met de rankings bij bepaalde tijds- of gewoon game-elementen. (wat een mond vol!)

Zie bijvoorbeeld een spel waar bij je endless mode hebt (bv zolang kleiduiven schieten tot je mist) en dat dan de hoogste scores van anderen(met een nickname) weergeven worden. Op deze manier is het ook leuk om te proberen een top 10 binnen te dringen ipv enkel maar tegen jezelf te spelen.

Zo ook met de tijdsduur van een spel. Wat is er nou leuk aan als je 1 seconde sneller door een level heengaat als je je nergens mee kunt vergelijken? Dat wordt pas echt gaaf als je kan vergelijken met gamers die het wél goed kunnen (ipv vrienden die even een avondje komen). En wordt het eerder een kick om iets te verbeteren, en kan je dus langer van je spel te genieten.

Om een lang verhaal kort te maken: het inbrengen van online klassementen voor (single-player) games.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: