Auteur |
Bericht |
|
ProGamer |
Geplaatst: 25 Okt 2007 23:37 Onderwerp: Ik kan niet verder met Skate
| |

|
Ik zit vast met Skate, ik heb 1 sponser en nu moet ik er nog een nemen maar ik weet niet hoe Wie kan mij helpen???
Ik heb bijna alle pro Challenges al gedaan, en in de winkels kan ik geen sponser kiezen want bij 1 staat er signed en bij alle andere unavaileble ( ofzoiets )
Weet iemand hoe ik dit moet oplossen, alvast bedankt  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 26 Okt 2007 09:39 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Heb ook maar 1 sponsor (voor het skatedeck) en ben toch ook al een tijdje bezig.
Alle andere sponsor missies had ik gedaan maar ik kan ze eveneens niet instellen bij de wheels, Trucks of shoes.
Ik zit echter nog niet zo ver in het spel dus het kan zijn dat ik na enkele challenges nieuwe sponsor opdrachten zou kunnen ontvangen.
Als ik verder in de game zit, zal ik eens kijken of ik dan eindelijk een bijkomende sponsor ga krijgen. |
|
Terug naar boven |
|
|
ThE_OwNER |
Geplaatst: 26 Okt 2007 10:33 Onderwerp:
| |

|
Zit je al bij het magazine Trasher? Daar krijg je ook wat challanges die je ook moet doen en daar krijg je ook sponsors bij. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 26 Okt 2007 14:25 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik denk dat ik wel al bij Trasher zit...
Het meeste van de tijd zit ik gewoon te skaten door de stad. Leuke plekjes vinden, tricks oefenen enzo.
Straks na het werk eens kijken of ik verder kan geraken en een nieuwe sponsor kiezen. Ik hoop het... |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 26 Okt 2007 15:44 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik ga even uit van de Xbox 360 versie, maar als je via de Back knop naar je Map gaat kun je met Y wisselen tussen je sponsoren. Op het moment dat je dan een andere sponsor (bijvoorbeeld Trasher) kiest krijg je ook andere challenges op je map.
Verder dien je ook de filmchallenges (te bereiken via RB) te voltooien om verder te komen. |
|
Terug naar boven |
|
|
ProGamer |
Geplaatst: 26 Okt 2007 23:04 Onderwerp:
| |

|
Oke ik zal mijn probleem even verduidelijken, ik kan nog maar 1 pro challenges doen, maar die lukt me niet daar ga iknog wel op oefenen, en voor de rest kan ik geen een opdracht. Niet bij het skateboard magazine en ook niet bij Trasher. Ik heb 1 Board sponser en ze zeggen dat ik er nog een moet kiezen om verder te komen ( ze is het spel zelf ) maar ik weet niet hoe ik mijn 2e sponser moet kiezen???? ik bedoel echte sponsers ( Girl, DC enzo ) |
|
Terug naar boven |
|
|
ThE_OwNER |
Geplaatst: 26 Okt 2007 23:15 Onderwerp:
| |

|
Ga naar de winkel, er zijn er als het goed is 2, en kies daarin Lounge. Hier kun je de footage bekijken die je voor dat magazine hebt gedaan maar kun je ook sponsors kiezen  |
|
Terug naar boven |
|
|
ProGamer |
Geplaatst: 27 Okt 2007 16:05 Onderwerp:
| |

|
Oke bedankt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 27 Okt 2007 18:27 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Puur uit interesse: welke challenge haal je niet? |
|
Terug naar boven |
|
|
ThE_OwNER |
Geplaatst: 27 Okt 2007 20:04 Onderwerp:
| |

|
Ben met alles klaar, Ben skater van het jaar geworden etc. Moet nu alleen paar saaie videos opnemen... |
|
Terug naar boven |
|
|
ProGamer |
Geplaatst: 28 Okt 2007 10:55 Onderwerp:
| |

|
Ik moet de laatste Pro Challenge halen, Ride the hubba en met een NOLLIE 360 FLIP op de grind komen, maar ik snap hem niet helemaal Maar nu kan ik al weer challenges doen voor de magazine's dus heel erg bedankt ik moet alleen nog maar films doen die zijn echt kut  |
|
Terug naar boven |
|
|
ThE_OwNER |
Geplaatst: 28 Okt 2007 11:12 Onderwerp:
| |

|
Aaaah de nollie 360 flip to grind...ja dies erg kut ja...
Kijk in je trickbook hoe je die moet doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 28 Okt 2007 11:26 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
ProGamer schreef: | Ik moet de laatste Pro Challenge halen, Ride the hubba en met een NOLLIE 360 FLIP op de grind komen, maar ik snap hem niet helemaal Maar nu kan ik al weer challenges doen voor de magazine's dus heel erg bedankt ik moet alleen nog maar films doen die zijn echt kut  |
Je moet op die rail terecht komen en eraf springen met een NOLLIE 360 Flip. Hoe je die laatste doet zie je bij je opties in je trickbook.
Overigens kan ik alleen nog maar filmchallenges doen die je oproept met RB om verder te komen, klopt het dat je deze soms MOET voltooien om verder te komen? Verder lijk ik niets te kunnen doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
ThE_OwNER |
Geplaatst: 28 Okt 2007 12:01 Onderwerp:
| |

|
Rene Groen schreef: | ProGamer schreef: | Ik moet de laatste Pro Challenge halen, Ride the hubba en met een NOLLIE 360 FLIP op de grind komen, maar ik snap hem niet helemaal Maar nu kan ik al weer challenges doen voor de magazine's dus heel erg bedankt ik moet alleen nog maar films doen die zijn echt kut  |
Je moet op die rail terecht komen en eraf springen met een NOLLIE 360 Flip. Hoe je die laatste doet zie je bij je opties in je trickbook.
|
Volgens mij moest je juist springen, Nollie 360 flip en dan grinden. Er staat: Nollie 360 flip TO grind. |
|
Terug naar boven |
|
|
ProGamer |
Geplaatst: 28 Okt 2007 12:28 Onderwerp:
| |

|
Ik dacht ook dat je OP de grind moest komen met een Nollie, weet je zeker dat j eraf moet met een Nollie 360 FLIP ??? ik zl het proberen.
Ja je moet die, voor jou RB voor mij R1, films doen om verder te komen. Ik hou niet van Films, je moet zo lang zoeken naar een geschikte plek en het moet binnen een bepaalde tijd. Vind ik erg vervelend. Met Fotoshoot's en de rest kan je tenminste gewoon travelen. meer mijn stijl hoef ik niet zo moeilijk te doen 
Laatst aangepast door ProGamer op 28 Okt 2007 12:43; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 28 Okt 2007 12:41 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
ThE_OwNER schreef: | Rene Groen schreef: | ProGamer schreef: | Ik moet de laatste Pro Challenge halen, Ride the hubba en met een NOLLIE 360 FLIP op de grind komen, maar ik snap hem niet helemaal Maar nu kan ik al weer challenges doen voor de magazine's dus heel erg bedankt ik moet alleen nog maar films doen die zijn echt kut  |
|
Volgens mij moest je juist springen, Nollie 360 flip en dan grinden. Er staat: Nollie 360 flip TO grind. |
Wellicht vergis ik me dan, excuses
Overigens staan er van de meeste challenges wel filmpjes op YouTube, dan kun je het zelf even bekijken.
ProGamer schreef: | Ik dacht ook dat je OP de grind moest komen met een Nollie, weet je zeker dat j eraf moet met een Nollie 360 FLIP ??? ik zl het proberen.
Ja je moet die, voor jou RB voor mij R1, films doen om verder te komen.  |
Ik was er al bang voor, bedankt  |
|
Terug naar boven |
|
|
ProGamer |
Geplaatst: 28 Okt 2007 12:44 Onderwerp:
| |

|
Graag gedaan jij ook bedankt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 28 Okt 2007 13:54 Onderwerp:
| |

|
Weet je wat ik niet snap, dat je veel geld krijgt en het amper kan uitgeven, vet nutteloos. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 28 Okt 2007 13:58 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Wat vinden jullie trouwens de beste 'no-skate' zone voor het behalen van de films? Ik ben echt heel slecht in die dingen, moet er nog zeven halen ofzo, anders kan ik ook niet verder. |
|
Terug naar boven |
|
|
ThE_OwNER |
Geplaatst: 28 Okt 2007 14:01 Onderwerp:
| |

|
Matrix plaza! Absoluut echt kei groot is dat en je hebt er van alles: rails mooie jumps en bovenal maar 1 bewaker over dat hele gedeelte XD |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 28 Okt 2007 14:02 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
ThE_OwNER schreef: | Matrix plaza! Absoluut echt kei groot is dat en je hebt er van alles: rails mooie jumps en bovenal maar 1 bewaker over dat hele gedeelte XD |
Welke is dat ook alweer?
(Stukje luiheid, sorry ) |
|
Terug naar boven |
|
|
ProGamer |
Geplaatst: 28 Okt 2007 14:12 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Weet je wat ik niet snap, dat je veel geld krijgt en het amper kan uitgeven, vet nutteloos. |
Ja idd, je krijgt kei veel geld. Voor kleren???? maar die kan je ook krijgen via sponsers.
Oooh ik zal ook eens kijken in de Matrix Plaza die moet ik ook nog doen |
|
Terug naar boven |
|
|
ThE_OwNER |
Geplaatst: 28 Okt 2007 15:40 Onderwerp:
| |

|
Rene Groen schreef: | ThE_OwNER schreef: | Matrix plaza! Absoluut echt kei groot is dat en je hebt er van alles: rails mooie jumps en bovenal maar 1 bewaker over dat hele gedeelte XD |
Welke is dat ook alweer?
(Stukje luiheid, sorry ) |
Staat op je kaart man XD |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|