Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ben je van plan een Xbox One te kopen?
Ja, bij launch
11%
 11%  [ 3 ]
Ja, een tijd na launch
7%
 7%  [ 2 ]
Misschien, ik twijfel
22%
 22%  [ 6 ]
Nee, nooit. **** Microsoft
59%
 59%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 27

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
sotarK BerichtGeplaatst: 13 Jun 2013 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.gonintendo.com/?mode=viewstory&id=205110
Dat is erg laag.
Wat een off topic discussie hier.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Jun 2013 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Christian Vuye schreef:
Omdat Tarantino zelf ook sowieso sampelt van hedendaagse film. Dat het omgekeerde niet gebeurt, is opmerkelijk.
Maar toch vooral van oudere films zoals je zelf zei. Groots word je niet door de populaire games van deze tijd te kopiëren.

Wel, daar ben ik het niet echt mee eens. Het verschilt erg of je het van commercieel dan wel kritiek standpunt bekijkt. En zelfs dan houden de meeste recensenten vaak gewoon van games die ze al eens eerder hebben gespeeld. Kijk naar metacritic: hoeveel games die 90 of meer scoren zijn echt nieuw? De meeste zijn vervolgen op games die een jaar of twee eerder zijn verschenen. Idem dito met sales: kijk naar de best verkopende games en je ziet steeds hetzelfde verschijnen. Dus afhankelijk van wat je met 'groots' bedoelt, klopt het niet wat je zegt.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Jun 2013 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:
Christian Vuye schreef:
Omdat Tarantino zelf ook sowieso sampelt van hedendaagse film. Dat het omgekeerde niet gebeurt, is opmerkelijk.
Maar toch vooral van oudere films zoals je zelf zei. Groots word je niet door de populaire games van deze tijd te kopiëren.

Wel, daar ben ik het niet echt mee eens. Het verschilt erg of je het van commercieel dan wel kritiek standpunt bekijkt. En zelfs dan houden de meeste recensenten vaak gewoon van games die ze al eens eerder hebben gespeeld. Kijk naar metacritic: hoeveel games die 90 of meer scoren zijn echt nieuw? De meeste zijn vervolgen op games die een jaar of twee eerder zijn verschenen. Idem dito met sales: kijk naar de best verkopende games en je ziet steeds hetzelfde verschijnen. Dus afhankelijk van wat je met 'groots' bedoelt, klopt het niet wat je zegt.
En kijk eens naar alle games die Gears of War of Halo proberen te kopiëren. Waar staan die qua sales en kritische ontvangst? die sequels worden geapprecieerd omdat het geen kopieën zijn, maar the real deal. Het is de reden waarom een nieuwe Tarantino ontzettend populair blijkt, maar een Tarantino wannabe een wanna blijft.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Jun 2013 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmmm, klopt. Al hangt het dan nog steeds af van hoe ruim je een term zoals sampling interpreteert. Kijk naar Battlefield 3: hoe is die game fundamenteel anders dan Call of Duty? Sure, er zijn verschillen maar de template is dezelfde: rondlopen met een wapen en mensen neerknallen.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 13 Jun 2013 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Hmmm, klopt. Al hangt het dan nog steeds af van hoe ruim je een term zoals sampling interpreteert. Kijk naar Battlefield 3: hoe is die game fundamenteel anders dan Call of Duty? Sure, er zijn verschillen maar de template is dezelfde: rondlopen met een wapen en mensen neerknallen.

Are you serious? Een genre/basis of zo, maakt het concept van een game nog niet hetzelfde. De template van die 2 games is juist verschillend en daarom is die discussie welke beter is ook zo zinloos. Als je gaat zeggen dat alle games die om schieten gaan dezelfde template hebben is dat een beetje raar.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Jun 2013 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Christian Vuye schreef:

Als je het heel basaal gaat nemen dan is inderdaad iedere dudebro shooter zo.

Er zitten uiteraard flinke verschillen. COD valt op een zwaar cinematografische vormgeving, terwijl Battlefield meer realisme nastreeft.
Terug naar boven
insignificat BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 00:16    Onderwerp: Reageren met citaat

al zou ik hem gratis krijgen deed ik hem nog weg voor een 2de ps4
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 00:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

insignificat schreef:

Je getrol begint mij de keel uit te hangen. We weten het nou wel.
Terug naar boven
insignificat BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 00:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Redneckerz schreef:
insignificat schreef:

dit lichtgeraaktheid maakt het alleen maar leuker floatinghead xD
Terug naar boven
laraishond BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 00:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Ik moet zeggen dat ik ook geen fanboy ben, maar de Xbox One komt hoogst waarschijnlijk niet in mijn huis. Het heeft leuke games, maar we moeten maar zien hoeveel er nog exclusive blijven.

Xbox One gaat totaal de verkeerde richting in en met namen het online gedeelte trek ik echt niet vooral nu dat Amerika stiekem aan het afluisteren is. Ik heb nooit problemen met de Xbox gehad, maar deze ga ik totaal boycotten.

Dit. als er een 2de console naast mijn Wii U komt te staan, wordt het zeker een PS4. Ik hecht toch waarde aan mijn privacy.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 01:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

insignificat schreef:
Redneckerz schreef:
insignificat schreef:

Het zou prettiger zijn als je eens zou kappen met die biased stance die je hebt.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 01:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Redneckerz schreef:
insignificat schreef:
Redneckerz schreef:
insignificat schreef:

Het zou prettiger zijn als je eens zou kappen met die biased stance die je hebt.

Ik vind het al geweldig dat jij een idee hebt waarover insignificant het heeft; Ik heb geen flauw idee waarover ie zit te trollen. Maar ja, heb ik wel vaker met personen die hun eigen username nog niet eens correct kunnen spellen.
Terug naar boven
laraishond BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 01:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
Dit topic lijkt wel erg anti microsoft, houdt het wel netjes en zorg dat we geen oorlog krijgen tussen fanboys. Dan vind ik het prima

dit dus mensen, alsjeblieft... ook geen oorlog in een andere vorm. Iedereen heeft zijn eigen mening laten we het daarbij houden
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 01:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

MaartenL schreef:
Redneckerz schreef:
insignificat schreef:
Redneckerz schreef:
insignificat schreef:

Ik vind het al geweldig dat jij een idee hebt waarover insignificant het heeft; Ik heb geen flauw idee waarover ie zit te trollen. Maar ja, heb ik wel vaker met personen die hun eigen username nog niet eens correct kunnen spellen.

Moet je eens de FP lezen... De beste man zit in elke topic op MS te trollen for no good reason.
Terug naar boven
insignificat BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 02:06    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
Redneckerz schreef:
insignificat schreef:
Redneckerz schreef:
insignificat schreef:

mijn username is een speling op het echte woord.
dus wat dat betreft is wat je zegt al aardig ontkracht
Terug naar boven
insignificat BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 02:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Redneckerz schreef:
MaartenL schreef:
Redneckerz schreef:
insignificat schreef:
Redneckerz schreef:
insignificat schreef:

Moet je eens de FP lezen... De beste man zit in elke topic op MS te trollen for no good reason.

sommige dingen troll ik, de meeste meen ik
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 06:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Let eens niet zo op elkaar. En waarom moet alles zo vaak geqoute worden?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat

HAHAHAHAHA EPIC!

https://vine.co/v/hB7ntwpenOl
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat

sotarK schreef:
http://www.gonintendo.com/?mode=viewstory&id=205110
Dat is erg laag.
Wat een off topic discussie hier.

schandalig!
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Sandalig eh?
Willen ze N de doodssteek geven ofzo???
Dan gaan ze samen met Sony denk ik, en hebben we mario en zelda op de PS4
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Redneckerz schreef:
Christian Vuye schreef:

Als je het heel basaal gaat nemen dan is inderdaad iedere dudebro shooter zo.

Er zitten uiteraard flinke verschillen. COD valt op een zwaar cinematografische vormgeving, terwijl Battlefield meer realisme nastreeft.

*Kuch*

Heb je de E3-gameplaytrailer gezien van Battlefield 4? Dat is alles behalve realisme hoor.
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Stammetje91 schreef:

Heb je de E3-gameplaytrailer gezien van Battlefield 4? Dat is alles behalve realisme hoor.

Vergeleken met COD wel
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

sotarK schreef:
Sandalig eh?

Dat lijkt mij een utopie die niet gaat werken.

Stammetje91 schreef:

*Kuch*

Ik kan Infinity Ward moeilijk serieus nemen als je niet eens zonlicht proper weet te renderen. Of dat je gaat lopen roepen dat wegzwemmende vissen next gen tech is. Of dat je hond super realistisch is, terwijl het ingame geen vloeiende animatie heeft. Of, en dat is nog wel hetgeen waar je IW nog wel het meest op kan aanrekenen, dat je gaat lopen roepen dat je engine nieuw is terwijl het in de praktijk nog steeds technologie van 1999 is.
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Redneckerz schreef:
sotarK schreef:
Sandalig eh?

Dat lijkt mij een utopie die niet gaat werken.

En ik denk dat dat heel goed kan gaan werken, 2 Japanse bedrijven die de handen ineen slaan....
Terug naar boven
insignificat BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

wat ik vooral amusant vind aan IW is hoe ze denken dat ze de enige shooter zijn op de markt
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 5

Ga naar: