Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 67, 68, 69  Volgende  
elemeNt BerichtGeplaatst: 07 Apr 2013 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
Ja natuurlijk zijn het wel punten, maar het heeft niets te maken met een score, dat is meer wat ik bedoelde.
Wat is het probleem eigenlijk? Als je andere toch moet vermoorden, waarom er dan niet beloond voor worden als je het op een goede manier doet? Ik snap opzich wel wat je bedoelt, maar het blijft een game.

Volgens mij geef ik in mijn eerdere post al aan wat het probleem is? 'Het blijft een game' is zo'n slap excuus... Dat is precies de gedachte waarom het mis is gegaan. Ze hadden hier juist iets veel toffers mee kunnen doen en als een 'echte' ervaring doen beleven. Geef bijvoorbeeld extra XP voor de stealth aanpak (niemand killen), het levend vangen van je vijanden door ze in vallen te lokken (een vangnet in of dat ze aan een boom komen te hangen) of met je pijlen tegen een muur/boom vast te pinnen. Ik noem maar wat.
Als ze het echt een typische game hadden willen laten worden hadden ze dat drama verhaal er niet in moeten stoppen wat nu dus totaal niet werkt. Het groepen vijanden door hun kop knallen en daarna zielig doen in een filmpje haalt je volledig uit de immersion. Je bent geen Rambo, je bent de nog onervaren Lara Croft. De game hinkt teveel op deze 2 gedachtes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 07 Apr 2013 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
RoaringMdog schreef:
Ja natuurlijk zijn het wel punten, maar het heeft niets te maken met een score, dat is meer wat ik bedoelde.
Wat is het probleem eigenlijk? Als je andere toch moet vermoorden, waarom er dan niet beloond voor worden als je het op een goede manier doet? Ik snap opzich wel wat je bedoelt, maar het blijft een game.

Volgens mij geef ik in mijn eerdere post al aan wat het probleem is? 'Het blijft een game' is zo'n slap excuus... Dat is precies de gedachte waarom het mis is gegaan. Ze hadden hier juist iets veel toffers mee kunnen doen en als een 'echte' ervaring doen beleven. Geef bijvoorbeeld extra XP voor de stealth aanpak (niemand killen), het levend vangen van je vijanden door ze in vallen te lokken (een vangnet in of dat ze aan een boom komen te hangen) of met je pijlen tegen een muur/boom vast te pinnen. Ik noem maar wat.
Als ze het echt een typische game hadden willen laten worden hadden ze dat drama verhaal er niet in moeten stoppen wat nu dus totaal niet werkt. Het groepen vijanden door hun kop knallen en daarna zielig doen in een filmpje haalt je volledig uit de immersion. Je bent geen Rambo, je bent de nog onervaren Lara Croft. De game hinkt teveel op deze 2 gedachtes.

Mee eens. Heb de game nog niet gespeeld, maar het lijkt mij ook dat het contrast tussen verhaal en gameplay hiermee redelijk groot word.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 12 Apr 2013 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Bioshock Infinite

Weet niet zo goed wat ik van de game moet denken. Het is zeker geen slechte game, maar alles moet nog een beetje op me in werken denk ik. Wat betreft sfeer vond ik Rapture op vrijwel alle vlakken interessanter (is tevens ook geloofwaardiger in mijn ogen).
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 12 Apr 2013 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

LEGO Lord of the Rings

Al even geleden dat ik de game had uitgespeeld, maar nu dan eindelijk alle achievements binnen. Grinden voor 10.000.000.000 Studs was alleen saai.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 13 Apr 2013 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat

The Walking Dead Survival Instincts
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 13 Apr 2013 23:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
LEGO Lord of the Rings

Al even geleden dat ik de game had uitgespeeld, maar nu dan eindelijk alle achievements binnen. Grinden voor 10.000.000.000 Studs was alleen saai.

Jeuz. Ik heb nog geen eens 1.000.000.000. studs met Lego City en bijna 100%, terwijl dat volgens mij een veel groter spel is dan alle voorgaande delen. Dit is dus ook de reden waarom ik blij ben dat Nintendo niets doet met achievements en zo.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Apr 2013 09:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Normaal is dat toch niet zo moeilijk met al die cheats?
Terug naar boven
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 14 Apr 2013 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb zojuist Lara Croft and The Guardian of Light uitgespeeld.
Leuke, maar toch ook best wel een lastige game.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 14 Apr 2013 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

x394 staat ook aan. Duurt gigantisch lang zou ik die tien miljard moeten verzamelen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Apr 2013 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Uncharted: Golden Abyss (Crushing)
Terug naar boven
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 14 Apr 2013 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Singularity ook maar uitgespeeld.
stond er raar van te kijken dat de Credits in 1 keer over mijn beeld rolde xD
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 14 Apr 2013 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Nin007 schreef:
Joni Philips schreef:

x394 staat ook aan. Duurt gigantisch lang zou ik die tien miljard moeten verzamelen.

Kom er net achter dat je ook een x10 code hebt, dus x3940 totaal als het goed is. En nog iets anders maar dat zijn spoilers. :$

Lego City: Undercover 100%, gigantisch spel, nooit verwacht dat het leuk bleef tot de 450ste gouden steentje. Ik eindig met 51:38 op de teller in het spel maar het zullen er nog wel wat meer zijn door de vervelende laadtijden. Ik koop tegenwoordig niet zoveel spellen meer voor de volle pot maar deze moest ik gewoon hebben en ik heb nergens spijt van gehad.
Terug naar boven
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 15 Apr 2013 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Tales of Hearts R

Speeltijd: 25 uurtjes.
Party: Shing Lv. 68, Hisui Lv. 68, Kohak Lv. 67 & Chalcedny Lv. 67.

Echt een verbetering tegenover de DS versie.
Er zijn een aantal stukken weg gelaten, maar ook nieuwe bijgekomen.

Citaat:
Grampa always said to help those in need. And for a pretty girl with a big
chest in need, help them if it costs you your life! ~Shing Meteoryte~
Terug naar boven
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 21 Apr 2013 02:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Tales of Innocence R

Speeltijd: 15 uurtjes.
Party: QQ Lvl. 61, Iria Lvl. 60, Spada Lvl. 60 & Ange Lvl. 60.

Ik vond de DS versie al niet echt super, deze heeft me iets meer vermaakt.
Alleen weer veels te kort.
Maargoed, ik vond het wel weer leuk om Kokia - Follow The Nightingale (De originele theme song van de DS versie) te horen tijdens de final boss.
En leuk dat er eens word gezongen tijdens de aftiteling.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 21 Apr 2013 08:16    Onderwerp: Reageren met citaat

scorpio23-b schreef:
Tales of Hearts R

Citaat:

Kan niet wachten om Hearts R ook te kunnen spelen, ik verwacht hem in de loop van deze week binnen te krijgen

Innocence R is wel heel kort, maar wel een mooie verbeterde versie van de DS, DS heb ik me wel mee vermaakt.
Terug naar boven
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 21 Apr 2013 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
scorpio23-b schreef:
Tales of Hearts R

Citaat:

Kan niet wachten om Hearts R ook te kunnen spelen, ik verwacht hem in de loop van deze week binnen te krijgen

Innocence R is wel heel kort, maar wel een mooie verbeterde versie van de DS, DS heb ik me wel mee vermaakt.

Om heel eerlijk te zijn vind ik Innocence R niet echt heel bijzonder qua graphics.
Je kan nog heel duidelijk zien dat het DS graphics zijn.
Je zal merken zodra je Hearts R in huis hebt wat ik bedoel.
Hearts R is echt een re-imagination is.
Dat komt doordat het origineel sprites had en de nieuwe 3d graphics.
Al met al, beide zijn zeker geen slechte games.
Ik heb Abyss zelfs van mijn 1e plaats afgestoten voor Hearts R
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 21 Apr 2013 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat

scorpio23-b schreef:
dantekloon schreef:
scorpio23-b schreef:
Tales of Hearts R

Citaat:

Om heel eerlijk te zijn vind ik Innocence R niet echt heel bijzonder qua graphics.
Je kan nog heel duidelijk zien dat het DS graphics zijn.
Je zal merken zodra je Hearts R in huis hebt wat ik bedoel.
Hearts R is echt een re-imagination is.
Dat komt doordat het origineel sprites had en de nieuwe 3d graphics.
Al met al, beide zijn zeker geen slechte games.
Ik heb Abyss zelfs van mijn 1e plaats afgestoten voor Hearts R

Ja dat kopt, Innocence R is net Graces f, dat je kon zien dat Graces van de Wii was.

Ik kan echt niet wachten tot Hearts R hier is
Ik hoop ook, dat ze een remake gaan maken van Tales of Legendia voor de Vita, die game heb ik nog niet uitgespeeld omdat het niet echt cool is. Hopen dat ze het dan meer als Rebirth doen, die is wel gaaf.

the Abyss, is leuk dat de 3DS al een Tales of game heeft, maar the Abyss had ik liever op de Vita gezien, 3DS zit bij mij toch al stof te happen.

En maar wachten welke Tales of games ze nog gaan aankondigen dit jaar, elk jaar zou er wel 2-3 Tales of games verschijnen
we will see what they will bring us this year during Tales of Festival 2013 on 1+2 June
Terug naar boven
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 21 Apr 2013 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:

Ik hoop ook, dat ze een remake gaan maken van Tales of Legendia voor de Vita

Als ze een remake maken van Legendia hoop ik dat ze de game wat overzichtelijker maken.
En niet voor de vita, ik zie liever de game in een HD jasje op de ps3.
De game laat 2 maal de credits zien, daarom zou ik wat meer duidelijkheid willen.
Gewoon voor het spel, en dan nog eens als je alle character quests hebt gedaan.

De 1 zegt je moet die character quests doen en de ander zegt van niet.
Maak er van mij apart een complete nieuwe game van, of haal die "character quests" eruit en maak het verhaal normaal af.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 21 Apr 2013 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat

scorpio23-b schreef:
dantekloon schreef:

Ik hoop ook, dat ze een remake gaan maken van Tales of Legendia voor de Vita

Als ze een remake maken van Legendia hoop ik dat ze de game wat overzichtelijker maken.
En niet voor de vita, ik zie liever de game in een HD jasje op de ps3.
De game laat 2 maal de credits zien, daarom zou ik wat meer duidelijkheid willen.
Gewoon voor het spel, en dan nog eens als je alle character quests hebt gedaan.

De 1 zegt je moet die character quests doen en de ander zegt van niet.
Maak er van mij apart een complete nieuwe game van, of haal die "character quests" eruit en maak het verhaal normaal af.

Oei, dat klinkt wel erg jammer over Legendia, heb de game heel weinig gespeeld.
PS3 is echter ook niet verkeerd, maar omdat ik de vita een geweldig systeem vindt hapt het nu alleen maar stof, dus wil graag meer geweldige games daarop zien.

En normale ports zoals
Rebirth, Symphonia, Destiny 2 wil ik ook wel graag volledige remakes van willen zien(((Tales of Symphonia PS3 )))
Terug naar boven
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 21 Apr 2013 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Het allerliefste wat ik graag zou willen zien is een Tales of titel weer in de Anime style die Vesperia heeft.
Super graphics, de kleuren spatten van je TV Scherm af.

Maar idd, Tales of Symphonia op de PS3 met het battle systeem van Xillia.
Begin nu al te watertanden xD :$
Please Namco Bandai hear my prayers (A) XD
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 21 Apr 2013 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat

scorpio23-b schreef:
Het allerliefste wat ik graag zou willen zien is een Tales of titel weer in de Anime style die Vesperia heeft.
Super graphics, de kleuren spatten van je TV Scherm af.

Maar idd, Tales of Symphonia op de PS3 met het battle systeem van Xillia.
Begin nu al te watertanden xD :$
Please Namco Bandai hear my prayers (A) XD

Idd die Vesperia heeft echt geweldige graphics, wil ik ook graag weer willen zien als PS3 exclusive titel.

Binnenkort op 1 en 2 juni is er weer de Tales of Festival in Yokohama arena in Yokohama, japan.
Elke keer tonen ze de nieuwste Tales of games aan, al een paar jaar achter elkaar kwamen ze nog elke jaar met een nieuwe Main titel in de serie en een spin off of remake/port.

Ze hebben zoveel mogelijkheid wat ze kunnen aankondigen...
Een nieuwe beat em up voor de 3DS of Vita, een port of remake naar de PS3, Vita of 3DS, of Symphonia 3 voor de WiiU... Ook weet ik 100% zeker dat er een main deel komt voor de PS3.

Maar één ding wil ik zeker niet, dat ze nog een flop ontwikkelen zoals the Tempest dat is, of nutteloze spul zoals Tales of Fandom toen op de PS1 en PS2...

Maar we wachten lekker geduldig af
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Apr 2013 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Bujingai: Swordmaster
Een PlayStation 2-titel die ik altijd nog een keertje wilde spelen. Gisteren toch maar aan begonnen, en vandaag uitgespeeld. Met zo'n zes uurtjes speeltijd is het geen lange game, maar wel een hele leuke. De animaties zijn prachtig, en het leveldesign is vrij divers. Helaas was het verhaal vrij zwak, en kwam het einde zo plots. Desondanks heb ik me er kostelijk mee vermaakt!
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 23 Apr 2013 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Vorige week Army of Two The Devil's Cartel uitgespeeld. Best een toffe game! Knalt lekker weg en best wel veel variatie aan guns en mogelijkheden voor customization (wapens, maskers, outfits en tattoos). Op een gegeven moment is het wel wat herhaling qua leveldesign en zo, maar dat komt ook omdat de game nog best een goede lengte heeft qua speelduur. Als je het tenminste leuk vind om bepaalde delen van een level 2x te spelen (bv. speler op de grond en eentje air support). Het verhaal is ook wel vermakelijk en echt keihard. Je moet ook het hele Mexicaanse Cartel sausje wel een beetje kunnen waarderen. Gewoon een lekkere knalgame voor tussendoor! Had nog wel 1 buggy momentje... Ik had net de eindbaas dood en na het filmpje kreeg ik ineens een bericht dat mijn teammate was dood gegaan. Toen kon ik het laatste gevecht weer overnieuw doen.
7,5/10
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 26 Apr 2013 13:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Tomb Raider , (dit vind ik)het einde was best pats boem en we zijn er.
Maar het was een vette game met genoeg aktie toch ook wel met een knipoog naar Uncharted.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 27 Apr 2013 02:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Assassin's Creed III, het was een heel goed spel maar heeft hier en daar wel z'n mankementen, maar die hadden nog veel erger gekund natuurlijk. Ik ga lekker verder met de vele side missies en misschien dat ik het verhaal er meteen bij over doe. Games grijsspelen is mijn nieuwe stijl en dat bevalt me wel.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 67, 68, 69  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 42 van 69

Ga naar: