Auteur |
Bericht |
|
lil_mik3 |
Geplaatst: 22 Okt 2007 10:41 Onderwerp: PIP(Picture in Picture) ????
| |

|
hey gamed mensen
ik heb een samsung hd tv gekocht maar ik wil graag weten hoe ik dat picture in picture doe ik heb boekje doorgelezen nog snap ik er niks van please kan iemand mij helpen ?? |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 22 Okt 2007 10:57 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Heb ook een samsung TV maar tot nog toe heb ik het hele gedoe van PIP nog niet in werking gekregen...
Veel meer dan het instellingsscherm oproepen en PIP Aan/uit selecteren is er niet te doen dacht ik...
EDIT: Net ff gauw die opties eens gecheckt maar ik krijg het ook niet meteen aan het werken. Misschien dat ik over een weekje weet hoe en wat dat je moet doen...
PS: Werkt je Xbox360 nou online? Ik was niet meer veel op MSN dus kon ik je helaas niet echt helpen. Sorry about that >_< |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 22 Okt 2007 20:38 Onderwerp:
| |
![]()
|
Is dat PIP bij iedere (nieuwere) Samsung televisie mogelijk? Ik heb namelijk een Samsung HD-Ready televisie en daar ben ik dan ook wel benieuwd naar. |
|
Terug naar boven |
|
|
lil_mik3 |
Geplaatst: 22 Okt 2007 20:40 Onderwerp:
| |

|
jah Sasuke het is me gelukt evengoed nog bedankt man (Y) |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 22 Okt 2007 21:41 Onderwerp:
| |

|
Het hangt allemaal af van het type tv, de mijne kan alleen PiP doen met HDMI. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 23 Okt 2007 09:50 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
im2duvi schreef: | Het hangt allemaal af van het type tv, de mijne kan alleen PiP doen met HDMI. |
Zal wel zoiets moeten zijn want alle andere mogelijke instellingen, die niets met HDMI te maken hebben, weigeren alle werking bij PIP.
Ochja, het is een leuke maar voor mij ook overbodige feature, ik ben al blij dat ik lekker snel, scherp en mooi gekleurd beeld heb.
Toch veel geluk voor diegenen die het gaan instellen  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|