Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  
Codewarrior BerichtGeplaatst: 03 Jan 2012 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Volledig uitgespeeld in 70 uur met alle 20 hartjes. Een heel goeie spel, één van de beste games van 2011 imo. De controls en Wii motion plus sucked azz, heb liever normale controls en daarom had ik Twlight Princess op de Gamecube gehaald. Ik zie de toekomst somber in, één van de devs had gezegd dat verder zullen gaan met de motion controls pffft. Ik vind OoT en Windwaker nog steeds de beste Zelda games.


Deze wou ik nog een keer posten lol:

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 11 Jun 2012 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ben voor het eerst echt fatsoenlijk begonnen met het spelen van The Legend of Zelda: Majora's Mask. Na The Legend of Zelda: Ocarina of Time tot een goed einde te hebben weten brengen, vond ik het tijd om zijn jongere broertje ook te spelen.

Momenteel is het mijn taak om de Woodfall Temple te bereiken. En da's nog best lastig, vooral omdat ik niet van tijdlimieten in games houd. Maar ach, het zal wel te doen zijn.

Ik moet overigens wel zeggen dat ik me heb moeten aanpassen tot het gebruik van glitches in de game. Zo heb ik de ISG (Infinite Sword Glitch) en Bombchu Hovering-glitches aangesproken, waardoor ik nu al in het bezit ben van het Zora-masker.

Maar iets zegt me dat deze game nog best moeilijk zal worden...

Edit 13-06-2012:
Zojuist de Woodfall Temple uitgespeeld. Ook maar meteen de Deku Shrine gespeeld, waardoor ik nu het "Mask of Scents" heb bemachtigd. Nu op naar de bergen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Wapkaak BerichtGeplaatst: 31 Dec 2012 11:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2008
Berichten: 5

Mmmmm beste zelda game zou ik jullie niet kunnen zeggen. Maar als ik dan toch een top 5 moest zeggen.

1.Majora's Mask
2.Wind Waker
3.Ocarina of Time
4.Link to the past
5.Oracle of seasons

Maar dat kan zo weer om slaan. Vind ze allemaal tof.
De reden dat MM op 1 staat is de complexe setting, geniaal uitgewerkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 10 Apr 2013 14:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Interessante blog op IGN.com over 5 verbeteringen voor de zelda serie.

http://www.ign.com/blogs/gameguy523/2013/04/05/5-possible-improvements-for-the-zelda-series-real-version/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 9 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group