| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 24, 25, 26 Volgende
|
| Codewarrior |
Geplaatst: 14 Feb 2013 12:42 Onderwerp:
| |

|
Warrior (2011)
Leuke film maar niet de beste over vechtsporten met emotionele tint, Cinderella Man en Million Dollar Baby waren beter.
8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| E-man |
Geplaatst: 14 Feb 2013 22:51 Onderwerp:
| |
|
The Rite 8/10
Nette film, niet echt horror, meer een thriller maar zeer sterke sfeer door de hele film heen. Van genoten, al komt ie een beetje laat op gang! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Codewarrior |
Geplaatst: 15 Feb 2013 02:25 Onderwerp:
| |

|
Gran Torino
Geweldige film. 8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Codewarrior |
Geplaatst: 15 Feb 2013 23:12 Onderwerp:
| |

|
Mystic River
Langdradige, saaie film
5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 16 Feb 2013 00:01 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Gezer schreef: | Gran Torino
Geweldige film. 8/10 |
Inderdaad erg vet. Eastwood mag dan wel een republikeinse dumbass zijn, hij kan wel films maken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Codewarrior |
Geplaatst: 16 Feb 2013 12:13 Onderwerp:
| |

|
There Will Be Blood
Saaie, langadradige film. Acteerwerk van Daniel Day Lewis was ijzersterk, maar de character die hij speelt is gewoon oninteressant. Tempo was traag met scenes die onnodig uitgerekt zijn, had zeker een 1 uur minder mogen duren.
5/10
@redneck: Dat kan hij zeker, maar hij regisseerde ook Mystic River en die vond ik minder. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| CowboySpike |
Geplaatst: 16 Feb 2013 13:43 Onderwerp:
| |

|
| Ik vond There Will Be Blood niet lang genoeg. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Codewarrior |
Geplaatst: 17 Feb 2013 13:20 Onderwerp:
| |

|
Donnie Darko
Vage diepgaande film maar wel goed, zeker nog eens kijken.
7/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Weslii |
Geplaatst: 18 Feb 2013 13:54 Onderwerp:
| |

|
| Gezer schreef: | Mystic River
Langdradige, saaie film
5/10 | Mystic River vond ik een hele goede film die ik zeker niet als langdradig heb ervaren. Hij heeft me van begin tot eind weten te boeien en ik heb hem zelf een 8 gegeven. Het is alweer een tijd geleden dat ik hem gezien heb, maar het is wel een film die ik nog weleens zou willen bekijken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Codewarrior |
Geplaatst: 18 Feb 2013 22:51 Onderwerp:
| |

|
Infernal Affairs
Wow, schitterende film met top acteurs, zelfs iets beter dan The Departed!
9/10
@weslii: Ik vond het niet denderend, enkel gekeken als random keuze van de imdb lijst en Clint Eastwood. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 19 Feb 2013 06:35 Onderwerp:
| |

|
007 Skyfall
In de bioscoop Chengdu, Engelse voice, chinese subs
8/10
geweldige film van James Bond
Jack Reacher
2/10
film gaat helemaal nergens over, waarom komt Jack(Tom Cruise) binnen 3-4 seconden al er achter waar de bad guy uit hangt. zo'n gevoel krijg je tijdens de film. hij heeft helemaal geen reden de bad guys te pakken.
Cloud Atlas
1/10
wat een kut film, mag wel veel bekende acteurs in zitten, maar het verhaal klopt van geen enkele kant. speelt zich af in 4 verschillende jaren.
verre verleden, verleden, nu, toekomst. elke keer dat geswitch tussen die jaren zonder reden waarom. denk dat iedereen in de zaal het een kut film vondt.
Silent Hill Revelation 2D
Gedownloade versie op mijn vriendin haar laptop, Engelse voice, chinese subs
6/10
Wat een slecht deel, deel 1 was stukken beter dan deze
Journey to the West:Conquering the Demons
In de bioscoop Chongqing, Chinese voice, engelse subs
8/10
Een geweldige chinese film, echt heel goed gemaakt.
Wreck it Ralph
In de vliegtuig van Chengdu naar Amsterdam, Nederlandse voice
7/10
Een leuke film vol met bekende arcade game personages, maar had van mij wel meer personages van oude bekende in mogen zitten, je ziet Bowser en de personages maar één keer. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| L!nk |
Geplaatst: 20 Feb 2013 23:16 Onderwerp:
| |

|
| dantekloon schreef: | 007 Skyfall
8/10
Cloud Atlas
1/10
wat een kut film, mag wel veel bekende acteurs in zitten, maar het verhaal klopt van geen enkele kant. speelt zich af in 4 verschillende jaren.
verre verleden, verleden, nu, toekomst. elke keer dat geswitch tussen die jaren zonder reden waarom. denk dat iedereen in de zaal het een kut film vondt.
|
James Bond en vooral Cloud Atlas zijn flink gecensureerd in China he Kan me bij Cloud Atlas (gebaseerd op een boek, draait om het verhaal) voorstellen dat het daardoor lastig te volgen is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 02 Mrt 2013 00:13 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Dobrynya Nikitich and Zmey Gorynych
Een russische folklore film met vele film referenties (onder andere The Matrix) Klassiek verhaal van een prinsessenontvoering en een held moet opstaan.
Prachtige art, welke een enkele gigantisch wordt ontsierd met een waardeloos accordeon musical nummer midden in de film. Gelukkig bleef ik door kijken, want dat was een serieuze show stopper. Zoek wel voor een versie met ondertitels.
8.5/10
Tarzan
De klassieke disney film, gekeken met de dame. Leuke introductie en zo, maar ook hier weer musical nummers en een te zoet verhaal wat voor mij echt teveel is. Ik heb er echter wel van genoten.
7.5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Codewarrior |
Geplaatst: 03 Mrt 2013 10:48 Onderwerp:
| |

|
Big Fish
Stukjes waren af en toe leuk maar in haar totaliteit niet interessant genoeg.
5/10
The Prestige
Minste van Christopher Nolan.
7/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 03 Mrt 2013 12:20 Onderwerp:
| |

|
| L!nk schreef: | | dantekloon schreef: | 007 Skyfall
8/10
Cloud Atlas
1/10
|
James Bond en vooral Cloud Atlas zijn flink gecensureerd in China he Kan me bij Cloud Atlas (gebaseerd op een boek, draait om het verhaal) voorstellen dat het daardoor lastig te volgen is. |
Ja klopt, had ik gelezen op internet voor ik weg ging.
Bij Cloud Atlas maakte me het niet veel uit die film was zoo slecht...
Wel jammer bij Skyfall, maar heb wel genoten.
Resident Evil:Retribution
2/10 een hele slechte deel uit de serie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Weslii |
Geplaatst: 06 Mrt 2013 10:54 Onderwerp: Shutter Island
| |

|
Ik heb dan eindelijk Shutter Island gekeken, een film van Martin Scorsese. Ik ben best een liefhebber van zijn films en heb me wederom vermaakt met Shutter Island.
De sfeer is heel erg sterk en de tijdsgeest wordt goed weergegeven. Er wordt goed geacteerd, ik krijg steeds meer waardering voor Leonardo DiCaprio. In de tijd van Titanic vond ik hem nog gruwelijk irritant, maar na gangs of New York, The Departed, The Aviator en Shutter Island (en nog wat niet-Scorsese-films) moet ik toegeven dat hij een steengoeie acteur is.
Ik heb wel wat kritiek. Er zitten een aantal fouten in de film en de plotwending op het eind zag ik al vrij vroeg aankomen, maar werd later weer aan het twijfelen gebracht. Uiteindelijk was het toch de plotwending die ik verwacht had, maar doordat ik steeds twijfelde "is het nu zo, of is het niet zo" bleef de spanning er toch in.
uiteindelijk geef ik de film een 8. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Codewarrior |
Geplaatst: 06 Mrt 2013 11:25 Onderwerp:
| |

|
Infernal Affairs 2
Iets minder dan deel 1, het was anders dan wat ik verwacht had en jammer genoeg waren topacteurs Andy Lau en Tony Leung niet in de film.
8/10
Oh en Shutter Island was idd een goeie film. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| CowboySpike |
Geplaatst: 10 Mrt 2013 17:09 Onderwerp:
| |

|
The Amazing Spider-Man 7/10
Had wel wat beter gemogen voor een reboot.
True Grit 2010 8/10
Erg leuke western. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Boogieboyz |
Geplaatst: 11 Mrt 2013 03:44 Onderwerp:
| |

|
| dantekloon schreef: | | en dat verhaal van je zelf, we hoeven je levens verhaal of game leven te weten, gaat ons niks aan. |
Ondertussen vind meneer het belangrijk ons in geuren en kleuren te vertellen waar hij films heeft gezien.
Wreck-it Ralph in het vliegtuig van Chengdu naar NL?
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 11 Mrt 2013 05:49 Onderwerp:
| |

|
| ikzoekruzie schreef: | | dantekloon schreef: | | en dat verhaal van je zelf, we hoeven je levens verhaal of game leven te weten, gaat ons niks aan. |
Ondertussen vind meneer het belangrijk ons in geuren en kleuren te vertellen waar hij films heeft gezien.
Wreck-it Ralph in het vliegtuig van Chengdu naar NL?
 |
Nu klaag je omdat ik vertel waar ik films heb gekeken, als ik het er niet bij zet loop je te zeuren van''huh je bent toch op vakantie?''
Wat kan jij zeiken zeg |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 11 Mrt 2013 10:35 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| dantekloon schreef: |
Nu klaag je omdat ik vertel waar ik films heb gekeken, als ik het er niet bij zet loop je te zeuren van''huh je bent toch op vakantie?''
Wat kan jij zeiken zeg |
Ik kan niet eens echt het citaat vinden waar hij naar refereert, dus het zal dan wel een PM geweest zijn ofzo?
Dan nog zie ik niet waarom het zo erg is dat je vermeld dat je die films in Chengdu bekijkt. Snap Ikzoekruzies punt dan ook niet helemaal. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Weslii |
Geplaatst: 11 Mrt 2013 11:19 Onderwerp:
| |

|
Black Swan
Ik heb een liefde voor het werk van Darren Aronofsky, en daarom heb ik deze film gekeken ondanks dat ik helemaal niks heb met klassiek ballet. Er zit altijd iets duisters in zijn films en ik was benieuwd of en hoe hij dat in deze film zou verwerken.
De film is grofweg in te delen in twee delen: het eerste en het tweede deel. In het eerste deel is alles nog vrij normaal, in het tweede deel wordt het weird. Toch kreeg ik in zowel het eerste als het tweede deel dat duistere ongemakkelijke gevoel wat ik van zijn films gewend ben.
Ik wist nog niet wat ik van de film kon verwachten, ik dacht eigenlijk dat het een film was die ging over "bitches bij het ballet die elkaar het leven zuur maken". Maar in het eerste deel van de film
[MILDE SPOILERS AHEAD] wordt al duidelijk dat de hoofdpersoon vreemde psyschische trekjes vertoont, kijk bijvoorbeeld hoe ze haar rug krabt en haar nagelriemen aan gort trekt. [EINDE SPOILERS]
De hele film zit vol met contrasten, goed vs slecht, zwart vs wit, insane vs sane. En het geheel eindigt met een spetterende apotheose.
Nu verwacht je natuurlijk dat ik de film minimaal een 9 geef? Dat doe ik niet, ik geef een 8. En de reden dat ik dat doe is omdat het ballet thema mij vooral tijdens het eerste gedeelte van de film wat moeite kostte om doorheen te bijten, dat werd volledig goed gemaakt in het tweede deel van de film.
Aronofsky verdient echt een pluim hoe hij er met slim camerawerk, geluidseffecten steeds weer in slaagt gemoedstoestanden weer te geven aan de kijker. Vooral zijn shots recht van voren zijn formidabel.
Ik heb ook geprobeerd True Grit te kijken maar ben in slaap gevallen, deze houden jullie dus tegoed. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Boogieboyz |
Geplaatst: 11 Mrt 2013 19:56 Onderwerp:
| |

|
| dantekloon schreef: | | Wat kan jij zeiken zeg |
Nah, Ik troll jou omdat je tegen mij zat te bitchen in die persona topic van gisteren terwijl jij precies vermeld waar je was toen je een film zag. Hypocriet much? Dat boeit ons evenmin, het gaat erom welke film je hebt gezien, niet waar. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Maar dat begrijp je natuurlijk ook niet, getuige je reactie.
| dantekloon schreef: | | als ik het er niet bij zet loop je te zeuren van''huh je bent toch op vakantie?'' |
Ik denk dat je in de verwarring bent met iemand anders.
@redneck
Ben al een beetje offtopic bezig maar ik vertelde wat over een game tegen mafusto, en opeens reageert dantekloon, plempt wat tekst neer in gebroken nederlands wat amper te begrijpen is en beledigd me zowat met z'n gezanik over mijn "levensverhaal" (euh?) waar men hier niet op zit te wachten. M.a.w. hij overdrijft, en waar bemoeit 'ie zich mee? http://www.gamed.nl/view/103413 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 11 Mrt 2013 21:24 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| ikzoekruzie schreef: |
Nah, Ik troll jou omdat je tegen mij zat te bitchen in die persona topic van gisteren terwijl jij precies vermeld waar je was toen je een film zag. |
Maar moet dat serieus in dit topic? Nogal logisch dus dat ik het citaat niet kon vinden omdat het op de FP was. De PM knop is er met een reden he
Dat boeit ons evenmin, het gaat erom welke film je hebt gezien, niet waar. |
Nee, het boeit jou niets. Ik vind zijn verhalen uit Chengdu echter wel interessant, al mag hij wel wat minder vaak naar zijn vriendin refereren, staat een beetje zinloos imo
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Maar dat begrijp je natuurlijk ook niet, getuige je reactie. |
Ik denk dat Dante dat ook niet wilt begrijpen, en met goede reden. Jij laat je dus zo in de kaart kijken door een opmerking van Dante (die an sich nog niet eens echt beledigend is, hoogstens raar verwoord) dat je het blijkbaar nodig vind om jezelf te verlagen naar het niveau van ''Wat jij kan, dat kan ik ook.'' Hou de eer dan gewoon aan jezelf en laat het rusten.
@redneck
Ben al een beetje offtopic bezig maar ik vertelde wat over een game tegen mafusto, en opeens reageert dantekloon |
De FP is, net als het forum, gewoon open voor iedereen. Hij mag dus gewoon inhaken op jullie discussie.
plempt wat tekst neer in gebroken nederlands wat amper te begrijpen is |
Het is niet heel duidelijk nee, maar amper te begrijpen? Ik kon het in ieder geval prima lezen.
en beledigd me zowat met z'n gezanik over mijn "levensverhaal" (euh?) waar men hier niet op zit te wachten. |
Inderdaad nogal overbodig, echter je doet jezelf ook geen plezier door precies hetzelfde te doen.
M.a.w. hij overdrijft, en waar bemoeit 'ie zich mee? |
Jij vindt je eigen reactie die je nu naar hem hebt gegeven niet getuigen van overdrijving? Ik vind het namelijk van wel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 11 Mrt 2013 22:04 Onderwerp:
| |

|
Zullen we hier maar meteen ophouden guys? We weten al welke kant dit op gaat.
Argo - Overrated, maar zeker niet slecht. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 24, 25, 26 Volgende |