Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 85, 86, 87  Volgende  
Nelus BerichtGeplaatst: 06 Feb 2013 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja inderdaad, ben bang dat het toch niet gaat veranderen. Ben ik weer de 'hij wilt niet dat ik mijn telefoon check, sorry'-dude. Geen zin om haar gebruiken nu al te veranderen. Waarschijnlijk zal ze altijd al zijn....

Weeeellll......NEEEEEXT!

Fuck relaties sowieso, triest gedoe altijd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 06 Feb 2013 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Nelus schreef:

Dat is vooral jouw probleem, valt prima te combineren Mensen moeten het alleen niet belangrijker maken dan dat het is, en dat is het grote probleem dat mensen hebben met hun relaties tegenwoordig: Het belangrijker maken dan dat het is.

Ik post erover wanneer ik erover wil posten en ik val er zelf niemand mee lastig. Als een ander erover wilt praten, prima, even goede vrienden. Irritant wordt het als uitgaansavonden gaan draaien om andermans relatie. Dat wil ik niet, dat wilt de groep waar ik mee omga niet, en dat moeten ze lekker bij zichzelf houden.

Net zoals afgelopen weekend waarin ik op FB vraag aan een gast hoe het met hem gaat en hij doodleuk roept dat hij dronken is en dat hij net een BJ heeft gehad. Dan denk ik echt: ''Dude.. ''
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 06 Feb 2013 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat

@nelus
Snapt wat je bedoelt, mijn ex was ook zo'n type, geilde gwn op chatten.

Het verschil tussen jou en mij is alleen denk ik dat ik er schijt aan heb hoe ik overkom als ik wil zeggen dat het irritant is

Op het begin zei ik er ook niet teveel van, maar naarmate we langer wat hadden en we elkaar beter kenden, had ze het zelf ook door.

Begrijp me niet verkeerd ze deed het niet omdat ze zich verveelde ofzo, maar tis gwn dat ze zo nieuwschierig was dat ze wou weten wat het was xd

Dus toen we elkaar beter kenden stopte ik haar telefoon ook gewoon weg als ze te erg bezig was, en we konden daar beiden om lachen.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 06 Feb 2013 17:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Ja inderdaad, ben bang dat het toch niet gaat veranderen. Ben ik weer de 'hij wilt niet dat ik mijn telefoon check, sorry'-dude. Geen zin om haar gebruiken nu al te veranderen. Waarschijnlijk zal ze altijd al zijn....

Weeeellll......NEEEEEXT!

deesjavoe
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 06 Feb 2013 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat

@paintskillz, klopt, roep het wel vaker
@ redneckerz, ja, ik geloof je ook wel. Maar soms lijkt het in mijn hoofd allemaal al weer te veel moeite en bullshit waar ik geen zin in heb en dan haak ik af
@no-ps3, ik zei het al wel en toen zei ze juist dat ze bijna altijd op dr telefoon zit, overal

We zien het allemaal wel, het kan mij niks schelen, want single bestaan has been the way for me! Without bullshit all around!
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 06 Feb 2013 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:

Ben ik het wel mee eens, heb het sowieso niet zo erg op mensen vermaak me veel beter een avond alleen dan in de kroeg, mensen hebben ALTIJD wat te zeiken op een klein kut dingetje. Terwijl ik als ik naar mezelf kijk nergens last van hebt en het grootste gedeelte neem zoals het is, ik ben er van bewust hoe goed wij hier in Nederland leven. Maar goed, laten we het bij het liefdesleven van onze mede members houden.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 07 Feb 2013 07:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Nin007 schreef:
Nelus schreef:

Ben ik het wel mee eens...

Jullie komen echt de verkeerde personen tegen als jullie er zo tegen aan kijken...
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 07 Feb 2013 10:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Nin007 schreef:

Ben ik het wel mee eens, heb het sowieso niet zo erg op mensen vermaak me veel beter een avond alleen dan in de kroeg, mensen hebben ALTIJD wat te zeiken op een klein kut dingetje. Terwijl ik als ik naar mezelf kijk nergens last van hebt en het grootste gedeelte neem zoals het is, ik ben er van bewust hoe goed wij hier in Nederland leven. Maar goed, laten we het bij het liefdesleven van onze mede members houden.

Als je nergens last van hebt, waarom lees ik dan toch met regelmaat over de frustraties die je hebt met meiden?

Robert schreef:

Jullie komen echt de verkeerde personen tegen als jullie er zo tegen aan kijken...

Zo ongenuanceerd, maar o zo waar. Ik snap hun punt niet zo. Ja, er zijn veel meiden die op foute mannen vallen, Jersey Shore imiteren, en lekker sletterig willen zijn. Maar niet iedereen is dat.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 07 Feb 2013 12:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Redneckerz schreef:
Nin007 schreef:

Als je nergens last van hebt, waarom lees ik dan toch met regelmaat over de frustraties die je hebt met meiden?

Ik bedoel dat ik nergens last van heb als ik een avond alleen ben, dan heb ik een topavond. Zodra daar iemand bij komt word er geteut.
Terug naar boven
crono999 BerichtGeplaatst: 07 Feb 2013 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat

@Nin007

Dus s'avonds thuis helemaal alleen heb je t helemaal toppie naar je zin???¿¿¿ :p
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 07 Feb 2013 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
We zien het allemaal wel, het kan mij niks schelen, want single bestaan has been the way for me! Without bullshit all around!

Haha, heb je nog wel anders horen zeggen!
We shall see Niels!
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 07 Feb 2013 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Op mijn zwakkere momenten die bijna niet bestaan. Beter dan altijd maar een vriendje willen....toch?
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 07 Feb 2013 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Op mijn zwakkere momenten die bijna niet bestaan. Beter dan altijd maar een vriendje willen....toch?

Haha, ik kom er tenminste wel voor uit dat ik het stom vind om alleen te zijn! Jij zegt het alleen stiekem als je drunk bent, terwijl je overdag mister perfectly lonely bent!
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 07 Feb 2013 17:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben altijd mister perfectly lonely, ik zeg alleen dat ik seks wil, both nuchter en dronken. Niks met relaties te maken, amen!
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 07 Feb 2013 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat

crono999 schreef:
@Nin007

Dus s'avonds thuis helemaal alleen heb je t helemaal toppie naar je zin???¿¿¿ :p

Alleen zijn is anders dan je eenzaam voelen.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 07 Feb 2013 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Alleen thuis zitten is soms heel handig :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ninodude BerichtGeplaatst: 07 Feb 2013 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Als men een vriendin neemt voor alleen de sex kun je net zo goed een booty-call regelen.
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 10 Feb 2013 12:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Beetje raar statement idd, dat je liever alleen bent. Er zijn vast wel meiden waar je wel gelukkig samen mee kan zijn
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 10 Feb 2013 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat

L!nk schreef:
Beetje raar statement idd, dat je liever alleen bent. Er zijn vast wel meiden waar je wel gelukkig samen mee kan zijn

Ja oké, misschien als ik de juiste tegenkom dat ik er anders naar kijk maar op 't moment vind ik het wel lekker zo.
Terug naar boven
crono999 BerichtGeplaatst: 10 Feb 2013 23:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Nin007 schreef:
L!nk schreef:

Ja oké, misschien als ik de juiste tegenkom dat ik er anders naar kijk maar op 't moment vind ik het wel lekker zo.

Beide heeft ze voor en nadelen.

Alleen zijn kan heerlijk weze,maar samen zijn net zo goed.

En seks kan je met iedereen hebben,liefde niet.
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 14 Feb 2013 00:14    Onderwerp: Reageren met citaat

crono999 schreef:
Nin007 schreef:
L!nk schreef:

Beide heeft ze voor en nadelen.

Alleen zijn kan heerlijk weze,maar samen zijn net zo goed.

En seks kan je met iedereen hebben,liefde niet.

nou, als je een gezonde relatie hebt kan je ook alleen zijn. ondanks (of juist dankzij) we bijna 4 jaar samen zijn kan ik nog gewoon met vrienden stappen en op vakantie gaan enzo.

wat ik zei, op een gegeven moment kom je wel iemand tegen waar je wel een relatie mee kan hebben ;P
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 16 Feb 2013 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, met een collega klikt het wel goed. Tenminste, qua gevoel zit het heel goed. Ik heb wel de indruk dat ze best een leuke meid is. Laat het wel op me af komen.

Laatst aangepast door ninodude op 19 Feb 2013 23:54; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 17 Feb 2013 02:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:

Weeeellll......NEEEEEXT!

Bam
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ninodude BerichtGeplaatst: 19 Feb 2013 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Nin007 schreef:
Nou, met een collega klikt het wel goed. Tenminste, qua gevoel zit het heel goed. Ik heb wel de indruk dat ze best een leuke meid is. Laat het wel op me af komen.

Het is van heel goed naar wisselend, misschien mijn eigen schuld ik vind het niet fijn als mensen zo direct zijn, komt wat geforceerd over naar mijn mening. Maar soms is het dus heel goed qua gevoel en dan daarna lijkt het weer alsof er niets is.

Ja, het groeit meestal vloeiend naar elkaar toe, daar lijkt het nu gewoon niet op. Ik zal het nog even aankijken of er verbetering in zit maar anders betekend het gewoon dat het niet meer is dan vriendschap.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2013 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, dat word dus niks. Niet dat het me heel veel doet, vond het even wel jammer maar nu niet echt meer.. En nog een ander meisje, dat werd ook niks. Ze is zo'n meid die haar lichaamsdelen lekker in de spotlight zet, ik heb liever een normale meid.

Ach, weetje komt vanzelf wel op me pad een echte leuke meid, die mij ook ziet zitten, ik krijg genoeg aandacht en complimenten van de dames dus aan mij ligt het niet, zo denk ik dan maar.

Laatst aangepast door ninodude op 13 Mrt 2013 22:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 85, 86, 87  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 68 van 87

Ga naar: