Auteur |
Bericht |
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 13 Okt 2007 17:33 Onderwerp: probleem WIFIMAX
| |

|
heb net wifimax gehaald om me ds online te laten. ik heb nu alles zoals het hoort geinstaleerd setup cd drivers enz. ma dan steek ik de stick in een usb poort vraagt windows om een stuur programma te zoeken dan laat ik hem automatich zoeken dan zegt die opgegeven moment dit kan niet worden geinstaleerd.
hoe kan dit nu
als er mensen zijn die dit niet snappen ben bereid om screens te plaatsen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 13 Okt 2007 17:54 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Kies, in plaats van Windows Update te gebruiken, de optie om zelf een locatie aan te wijzen. Klik op bladeren, en ga dan naar je cd speler toe. Kies dan de map Zydas2, daarna Drivers, en daarna de map met je windowsversie, waarschijnlijk XP.
Als het goed is gaat hij dan wel installeren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 13 Okt 2007 18:11 Onderwerp:
| |

|
sh#t als ik de wifimax in de usb poort steek komt er niks meer ik hoor nu alleen 2 keer een geluidje hoe kom ik in me usb poorten ofzoiets
ps ik weet het ik hoor het te weten  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 13 Okt 2007 18:26 Onderwerp:
| |

|
Zydas2 kan de map niet openen bij instaleren op de manier van jou |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 13 Okt 2007 18:32 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Als je twee keer een geluidje hoort kan dat betekenen dat ie nu wel werkt.
Hoe bedoel je dat je de map niet kan openen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 13 Okt 2007 18:39 Onderwerp:
| |

|
Kies, in plaats van Windows Update te gebruiken, de optie om zelf een locatie aan te wijzen. Klik op bladeren, en ga dan naar je cd speler toe. Kies dan de map Zydas2, daarna Drivers
hij opent die dan niet staat zo kan deze map niet bereiken ofzo iets
maar hij geeft nog steeds aan als ik wifi max open dat ik wifimax in de usb moet steken terwijl hij er al inzit
stuur zo f een screen |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 13 Okt 2007 18:43 Onderwerp:
| |

|
rechts kan ik zydas 2 niet openen
links hij blijft maar aangeven dat ik de wifimax erin moet stoppen maar dit komt door dat hij niet kan instaleren
hoop dat je goede ogen hebt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 13 Okt 2007 19:00 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Dat is wel vaag. Wat je kunt proberen is om via 'Deze Computer' even handmatig naar die map met de drivers toe te gaan, en hem dan ergens op je schijf kopiëren waar je hem wel kunt aanklikken. Kopieer bijvoorbeeld de map Windows_XP naar je C schijf, en klik die vervolgens aan.
Trouwens, dat programmaatje wat je daar links ziet werkte bij mij ook nooit lekker. In plaats daarvan gebruikte ik het Zydas programma zelf (Start -> Alle Programma's -> Zydas). Kijk eens als je die opstart of die de dongle wel kan vinden. Zorg wel dat ie op modus 'Access point' draait. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 13 Okt 2007 19:05 Onderwerp:
| |

|
hmm ik heb hmm al gevonden ongeveer zo op de manier wat je als laatste zei alleen ik had hem eerst met de cd geinstaleers in C: en daarna aangklikt dat lukte wel
nou heel erg bedankt  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|