Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21 Volgende
|
No'tje |
Geplaatst: 30 Nov 2012 18:20 Onderwerp:
| |

|
Ik deel dezelfde mening, er zit wel een verschil in. Het komt wat scherper over en de kleuren komen inderdaad beter tot hun recht. Ik heb het getest op mijn 40inch tv. Nog even een filmpje erbij: http://youtu.be/Dm70w_RsNvQ
De Wii naar Wii U transfer net gedaan, was echt leuk gedaan. Een afscheid van de Nintendo Wii! Ik vraag me eigenlijk af of je van meerdere Wii's je data zou kunnen overzetten, dat zou wel nice zijn alles op een Wii U.
Mijn netwerk I.D. is NIN007, met twee nullen. |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 30 Nov 2012 22:01 Onderwerp:
| |

|
Misschien een apart topic voor Nintendo/WIIU id' s?
Hoe dan ook.
Mijn id: itsumaterasu
Games:
Mario bros u
Darksiders 2 |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 01 Dec 2012 00:20 Onderwerp:
| |

|
Heb je toegevoegd, moet je mij ook even adden want de Wii U stuurt geen invites. ._.
Ik heb de hele middag en avond op de Wii U kunnen spelen dus hier mijn eerste impressies:
+ De vele controller opties is mooi meegenomen. De controller pro nog niet goed in zijn recht gezien want ik heb CoD nog niet Maar holy shit houd dat ding goed vast, zet de dualshock 3 wel ten schande terug naar ps3 is niet echt chill.
+ De gamepad is heerlijk, houd goed vast en zelfs met langere gamesessies nergens last van gehad, 2/3 uur achter elkaar gespeeld.
+ Browser is fast as shit, mijn laptop zal wat avondjes moeten inleveren.
+ De E-shop ziet er strak uit.
+ Design van de OS in het algemeen is erg overzichtelijk.
- De gamepad heeft maar bereik door een muur heen, wat jammer is anders kon ik lekker beneden op de bank gamen. Kan wel in bed dus dat is tenminste wat.
- Kinderziektes, laadtijden zijn wat lang voor Nintendo's doen en ik heb een vastloper gehad toen ik naar de E-shop ging.
Verder heb ik er weinig over te zeggen, ik kan ook niet zo 1 2 3 wat verzinnen. Als iemand nog ergens vragen over heeft wil ik wel de moeite nemen om die te beantwoorden, userfeedback is altijd goed naar mijn mening. |
|
Terug naar boven |
|
|
Detox |
Geplaatst: 01 Dec 2012 06:52 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de Wii U sinds donderdag avond en, hoewel ik mijn twijfels had over het systeem, moet ik daar echt op terugkomen. De Wii U speelt als een droom. Okay de laadtijden zijn aan de lange kant, maar dat zal Nintendo echt wel gaan rechtzetten dmv een update. Ze hebben al kleur bekend in de Nintendo HQ.
Ik heb trouwens een premium pakket gekocht met Nintendo Land, en bij de Mediamarkt hadden ze ook nog een spellen aanbieding (2e voor de helft van de prijs). Heb Mario U en Tekken gekocht.
Als er nog mensen zijn die me willen toevoegen, mijn Nintendo ID is: kisenian. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 01 Dec 2012 12:38 Onderwerp:
| |

|
Ik heb je geadd add me back. ^^
Wii U staat nu boven en ik zit op de bank beneden en nog perfect bereik, raar andersom lukt het niet. Alsnog fucking awesome.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Detox |
Geplaatst: 01 Dec 2012 15:17 Onderwerp:
| |

|
@nin007 ik heb je toegevoegd. En @itsumaterasu, voeg me toe. Ik heb je naam al in systeem gezet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 02 Dec 2012 12:18 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Vandaag en gisteren wat rondgekeken. Nog een 20tal Basic Packs gezien, 1 Nintendo Land en vandaag zelfs 1 ZombiU package. Die laatste was wel snel weg, vijf minuten ergens anders heen en bij terugkeren was hij weg. |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 02 Dec 2012 23:29 Onderwerp:
| |

|
Vandaag ook nog maar ff Black ops 2 gehaald voor de WIIU.
Speelt toch wel lekker!
Meer mensen hier met BO2@wiiu? |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 03 Dec 2012 16:24 Onderwerp:
| |

|
lpds schreef: | Vandaag ook nog maar ff Black ops 2 gehaald voor de WIIU.
Speelt toch wel lekker!
Meer mensen hier met BO2@wiiu? |
Eind December.
Trouwens, als je nog mensen zoekt om mee te gamen op de Wii U, ga naar Ngamer die site zit bomvol Nintendo fans met Wii U's. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 23 Dec 2012 16:16 Onderwerp:
| |

|
Rayman Legends demo nogmaals gespeeld, echt geweldig! Ook Lego City en Pikmin 3 zien er beide naar uit dat het toppers worden, het gevoel dat het een nieuwe Nintendo console is is er zeker. En op het moment zijn er al een hele zooi games te krijgen die echt hun voordeel uit de Wii U halen. Met als kop toch wel de uitmuntende New Super Mario Bros. U, wat was dat een verassend goeie game!
Ja het zijn grotendeels ports tot nu toe, echter de 2 ports die ik heb halen echt grote voordelen uit de Wii U, vooral qua local multiplayer en controller opties. En alle mensen die mee hebben gespeeld zijn er positief over. (Sonic Racing en Black Ops 2)
Mijn laptop staat al ruim een maand stof te happen, de afstandsbediening van mijn tv ligt in de la wat ik niet had verwacht en zelfs de Ps3 heeft altijd het rode lampje branden. De Wii U is echt een dominerend systeem.
BTW: Iemand die Black Ops 2 vanavond wilt spelen? |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 23 Jan 2013 15:31 Onderwerp:
| |

|
Waaaaaaaaaaaaaat! :O
Deze Nintendo Direct was epic!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 23 Jan 2013 15:34 Onderwerp:
| |

|
Nin007 schreef: | Waaaaaaaaaaaaaat! :O
Deze Nintendo Direct was epic!  |
WiiU remake Zelda Wind Waker en een nieuwe Zelda WiiU
WiiU Yoshi game in de stijl van Kirby Epic Yarn
WiiU Mario Kart en 3D Mario
Fire Emblem X Shin Megami Tensei
Goed zo Nintendo!
Edit: nieuwe game van Xenoblade Chronicles, holy shit! 
Laatst aangepast door Lawliet op 23 Jan 2013 15:41; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
laraishond |
Geplaatst: 23 Jan 2013 15:36 Onderwerp:
| |

|
OMG en vervolg op xenoblade!!
btw niet te vergeten een nieuwe 3D mario die speelbaar zal zijn op de E3!!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 23 Jan 2013 15:49 Onderwerp:
| |

|
Geweldig!
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 23 Jan 2013 15:52 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Zelda Wii U remake en een nieuwe Zelda Wii U. netjes Ninty.
...En toch geen Metroid.  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 23 Jan 2013 15:54 Onderwerp:
| |

|
Redneckerz schreef: | Zelda Wii U remake en een nieuwe Zelda Wii U. netjes Ninty.
Ik denk dat Metroid wel eens eerst een 3DS kan krijgen voordat er een Wii U game word gerealiseerd. Maar ja, we kunnen niet alles hebben hè.
De Nieuwe Yoshi game word ook mede gemaakt door Tezuka, de director van Yoshi's Island en Yoshi's Story, die gozer is ook al jaren bezig zeg. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 23 Jan 2013 17:08 Onderwerp:
| |

|
Nin007 schreef: | Redneckerz schreef: | Zelda Wii U remake en een nieuwe Zelda Wii U. netjes Ninty.
Ik denk dat Metroid wel eens eerst een 3DS kan krijgen voordat er een Wii U game word gerealiseerd. Maar ja, we kunnen niet alles hebben hè.
De Nieuwe Yoshi game word ook mede gemaakt door Tezuka, de director van Yoshi's Island en Yoshi's Story, die gozer is ook al jaren bezig zeg. |
Vergeet niet dat Nintendo wss wat verassingen wilt overlaten voor de E3 of dergelijke. En met hun belofte van verschillende partners kunnen we vast wel meer Nintendo spellen verwachten zoals Donkey Kong en Star Fox. |
|
Terug naar boven |
|
|
laraishond |
Geplaatst: 23 Jan 2013 17:52 Onderwerp:
| |

|
Metroid komt nog wel. We weten immers nog steeds niet waar retro studio's mee bezig is.
heb nu nog geen wii U, kan de kosten in mijn eentje niet helemaal dekken. Echter was mijn broertje zo verslaafd aan Xenoblade: Chronicles, dat hij helemaal gek werd! Nu wilt hij denk ik wel meebetalen.
Dank u wel Monolith!  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 23 Jan 2013 18:05 Onderwerp:
| |

|
Ik ben ook zeer benieuwd waar Retro mee bezig is. Wat ik ook had begrepen van deze ND dat we nog wel een paar ND edities kunnen verwachten voor de E3. O.A. een speciale 3DS ND denk ik.
Lawliet schreef: | Vergeet niet dat Nintendo wss wat verassingen wilt overlaten voor de E3 of dergelijke. En met hun belofte van verschillende partners kunnen we vast wel meer Nintendo spellen verwachten zoals Donkey Kong en Star Fox. |
Ja ik denk dat de E3 vooral qua third party games voor Nintendo interessant gaat worden qua verrassingen. Ze zijn keihard aan het ownen op het moment. |
|
Terug naar boven |
|
|
laraishond |
Geplaatst: 23 Jan 2013 18:20 Onderwerp:
| |

|
Nin007 schreef: | Ik ben ook zeer benieuwd waar Retro mee bezig is. Wat ik ook had begrepen van deze ND dat we nog wel een paar ND edities kunnen verwachten voor de E3. O.A. een speciale 3DS ND denk ik. |
dat denk ik ook ja. Verwacht dat hierin de Zelda voor de 3DS uit de doeken wordt gedaan, mede-ontwikkeld door een third-party (hopelijk ongeveer hetzelfde team als achter the minish cap). |
|
Terug naar boven |
|
|
Indo Chad |
Geplaatst: 24 Jan 2013 09:50 Onderwerp:
| |

|
Ik heb net een wii u premium bundel met new super mario bros u besteld. De Nintendo junk in mij kon zich niet meer beheersen😁 |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 24 Jan 2013 12:29 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 26 Jan 2013 14:40 Onderwerp:
| |

|
Een waarschuwing voor de mensen die beschermfolie voor de gamepad willen kopen + de grote stylus, origineel van Nintendo zelf.
Koop deze niet, de beschermfolie is NET even te klein waardoor je een randje onder of boven ziet en dat is vrij vervelend met gamen. Je denkt vast 'ach, 't is van Nintendo dus dat is wel goed', maar dat valt best tegen.
De stylus daarintegen is wel erg fijn, maar voor 10 Euro vind ik 't een beetje prijzig. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 08 Feb 2013 14:35 Onderwerp:
| |

|
Bah. De third-party support begint nu echt zijn vorm te krijgen, het is echt belachelijk! Ik vind het ook jammer omdat ik de Wii U vind wegspelen als een droom, ik heb ook een sterk vermoeden dat de next-gen games die nu veel worden aangekondigd in het nieuws niet voor de Wii U komen.
Gelukkig zijn er voor dit jaar genoeg games aangekondigd en te spelen, we houden de hoop er wel in maar ik denk toch dat ik volgend jaar of het jaar erop een andere console erbij moet halen om aan me game-fix te komen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 08 Feb 2013 16:23 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik ben ook bang dat de nieuwe generatie spelcomputers en de Wii U niet aan gaan sluiten. Wat ik daarmee bedoel is dat bedrijven gaan ontwikkelen voor de PlayStation 4, Xbox 720 en PC, maar de Nintendo Wii U hierin niet mee gaan nemen omdat je dan een downgrade zal moeten maken voor je game gezien de mindere specificaties. Ben dus bang dat Nintendo achter het net vist over ongeveer een jaar en dat we dan weer vooral uit moeten kijken naar de first-party titels. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21 Volgende |