Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Monster Hunter 3...
Koop ik zeker weten! En als het zo nodig moet met een Wii erbij
80%
 80%  [ 4 ]
Ik zou hem wel kopen als ik een Wii had
0%
 0%  [ 0 ]
Ik zou hem alleen komen als hij op de ps3 uitkwam
20%
 20%  [ 1 ]
De pest aan Capcom! Ik koop nooit meer een game van ze totdat ze MH uitbrengen op ps3!
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 5

Auteur Bericht   
Kujatochi BerichtGeplaatst: 13 Okt 2007 11:35    Onderwerp: Monster Hunter 3 poll Reageren met citaat

Ik zal het maar in het algemene topic zetten want de game was eerst voor sony en daarna voor nintendo.
Zoals jullie allemaal weten is dit een harde bitchslap voor Sony in het gezicht... Niet dat ik dat zo heel erg vind, sinds ik een Wii heb. Maar wees gerust. Ik had me een ps3 gekocht zodra MH3 op de ps3 zou verschijnen. Nu ben ik al meteen nieuwsgierig of mensen MH wel gaan kopen of al meteen afhaken als ze denken aan de zwaaiende gedachtes van een wiimote.
Daarbij moeten de grafische mieren wel niet gaan klagen over de graphics...Ja ok, op de ps3 zou het wel 5x zo goed zijn geweest, maar op die trailer zag het er zeker niet verkeerd uit. Bovendien, als ik mij goed kan herinneren heeft Monster Hunter nooit garant gestaan voor topgraphics op de ps2...Op de psp wel, maar dat is een ander verhaal .
Nu is dit natuurlijk voor mij de reden om een kleine poll te starten. Wie haakt af, wie niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Okt 2007 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik hoopte onderhand op een goed uitgewerkte online mode. Zonder die online mode is de kans klein dat ik nog een nieuwe koop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kujatochi BerichtGeplaatst: 13 Okt 2007 12:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar Joni, er kan toch ook een goed uitgewerkte online mode zijn op de Wii? Het ligt toch aan Capcom zelf of ze het goed uitwerken ja/nee? Heeft een console toch verder niks mee te maken?
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 13 Okt 2007 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat

De kans dat er een goede online mode op de Wii komt is zeeeeer minimaal. Zoieso is de kans dat een spel online gaat op de Wii zeer klein.

Toch lijkt me dit weer een vet spel, net zoals op PS2/PSP. Koop het spel dan ook wel
Terug naar boven
Kujatochi BerichtGeplaatst: 13 Okt 2007 12:17    Onderwerp: Reageren met citaat

haha ok dan, maar ik blijf hopen op een goede online modus. MH3 ga ik iig sowieso kopen....*als hij uitkomt in Europa*. Iemand daar al informatie over gehoord?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Okt 2007 12:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Kujatochi schreef:
Maar Joni, er kan toch ook een goed uitgewerkte online mode zijn op de Wii? Het ligt toch aan Capcom zelf of ze het goed uitwerken ja/nee? Heeft een console toch verder niks mee te maken?
Idd, ligt natuurlijk aan Capcom, maar Capcom is niet direct de meest pro-actieve studio. Ik vrees dat ze er zich simpel gaan van afmaken met online spelen met 3-4 mensen als je hun friend code hebt terwijl ik hoopte op een grote online wereld. En hij zal wel verschijnen in Europa, maar de bevestiging daarvan hoor je pas over anderhalf jaar ofzo.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: