Auteur |
Bericht |
|
Joni Philips |
Geplaatst: 09 Okt 2007 17:54 Onderwerp: Oplaadbare batterijen en de WiiMote
| |
Eindredacteur

|
Iemand hier ervaring mee? Ik zoek goede oplaadbare batterijen voor mijn controllers. Ik heb er al speciale voor de Wii gezien van Trustmaster en Nyko, maar deze lijken nogal groot om mee te sleuren op vakantie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nintendo Power |
Geplaatst: 10 Okt 2007 18:10 Onderwerp:
| |

|
ja,ik heb hele goeie batterijoplader die mij nooit in de seek gelaten heeft,ik had het in magic games gekocht,ken je die winkel,daar verkopen ze games en batterijopladers die echt goedkoop zijn,ik had het voor 15 euries gekocht,ik weet niet of dat goedkoop of duur voor jou is maar ik ben er best blij mee en het doet het noch goed ook,het heet dewii mote oplader,dus je moet je wii mote er ook in doen |
|
Terug naar boven |
|
|
Bruno Jacobs |
Geplaatst: 10 Okt 2007 20:06 Onderwerp:
| |
Eigenaar

|
Interessant topic, hier zijn ze ook steeds leeg
Ik blijf deze dus ook even volgen |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 10 Okt 2007 20:27 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Nintendo Power schreef: | ja,ik heb hele goeie batterijoplader die mij nooit in de seek gelaten heeft,ik had het in magic games gekocht,ken je die winkel,daar verkopen ze games en batterijopladers die echt goedkoop zijn,ik had het voor 15 euries gekocht,ik weet niet of dat goedkoop of duur voor jou is maar ik ben er best blij mee en het doet het noch goed ook,het heet dewii mote oplader,dus je moet je wii mote er ook in doen | Heb je toevallig het merk want ik woon bijlange niet in jouw buurt. Ik vraag me trouwens af of Brand X gewone oplaadbare batterijen (die overal voor werken) even goed werken als die chique speciale 'WiiMote' batterijen |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 10 Okt 2007 20:42 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik gebruik normale oplaadbare batterijen (2100 Mah, NiMH, merk Uniross, want dat is waar de plaatselijke onderdelenshop bij zweert). Zelf ben ik er tevreden over, maar ik heb nooit gemeten hoe lang ze meegaan of vergeleken met andere batterijen, dus ik kan er ook niet echt een oordeel over vellen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kenneth |
Geplaatst: 10 Okt 2007 21:45 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik heb van die Piranha oplaadbare batterijen die je kan opladen via de USB-poort van je computer. Werkt prima. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 10 Okt 2007 21:53 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Kenneth schreef: | Ik heb van die Piranha oplaadbare batterijen die je kan opladen via de USB-poort van je computer. Werkt prima. | Idd, maar nogal duur als je er 2 wil. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nintendo Master |
Geplaatst: 11 Okt 2007 17:36 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Nintendo Power schreef: | ja,ik heb hele goeie batterijoplader die mij nooit in de seek gelaten heeft,ik had het in magic games gekocht,ken je die winkel,daar verkopen ze games en batterijopladers die echt goedkoop zijn,ik had het voor 15 euries gekocht,ik weet niet of dat goedkoop of duur voor jou is maar ik ben er best blij mee en het doet het noch goed ook,het heet dewii mote oplader,dus je moet je wii mote er ook in doen | Heb je toevallig het merk want ik woon bijlange niet in jouw buurt. Ik vraag me trouwens af of Brand X gewone oplaadbare batterijen (die overal voor werken) even goed werken als die chique speciale 'WiiMote' batterijen |
de merk is Joytech power station tm*
*staat voor trade marks
ps,je moet wel voorzichtig zijn met het aansluiten aan je wiimote,het is nochal lastig erin te doen,maar werkt uitstekend,maar als je voor een batterijoplader zoekt, dan ben je bij mij aan het verkeerde addres |
|
Terug naar boven |
|
|
Nintendo Power |
Geplaatst: 11 Okt 2007 17:38 Onderwerp:
| |

|
Nintendo Master schreef: | Joni Philips schreef: | Nintendo Power schreef: | ja,ik heb hele goeie batterijoplader die mij nooit in de seek gelaten heeft,ik had het in magic games gekocht,ken je die winkel,daar verkopen ze games en batterijopladers die echt goedkoop zijn,ik had het voor 15 euries gekocht,ik weet niet of dat goedkoop of duur voor jou is maar ik ben er best blij mee en het doet het noch goed ook,het heet dewii mote oplader,dus je moet je wii mote er ook in doen | Heb je toevallig het merk want ik woon bijlange niet in jouw buurt. Ik vraag me trouwens af of Brand X gewone oplaadbare batterijen (die overal voor werken) even goed werken als die chique speciale 'WiiMote' batterijen |
de merk is Joytech power station tm*
*staat voor trade marks
ps,je moet wel voorzichtig zijn met het aansluiten aan je wiimote,het is nochal lastig erin te doen,maar werkt uitstekend,maar als je voor een batterijoplader zoekt, dan ben je bij mij aan het verkeerde addres |
dat was ik b.t.w.
dit zeg ik maar noch eens voor de mensen die zich pas nieuw registreerden |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|