Auteur |
Bericht |
|
lil_mik3 |
Geplaatst: 08 Okt 2007 13:26 Onderwerp: XBOX360 LIVE HELP !!
| |

|
hey ik heb gisteren een 360 gekocht
en ik wil um met het internet verbinden maar lukt niet kan iemand me helpen
(ik heb draadloos internet en achter in me xbox zo'n ontvanger )
ALVAST BEDANKT |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 08 Okt 2007 15:03 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Heb je hem al ingesteld (via dashboard helemaal naar rechts en dan 'network settings')? Ofwel doe je dit automatisch, dus dat je router al je IP-adressen serveert ofwel doe je het manueel, waarbij je zelf je IP, Gateway e.a. kan ingeven.
Als je hem al hebt ingesteld en je hebt de tests al kunnen doen, waar geeft hij dan een foutmelding? Als hij een foutmelding geeft zou het veel helpen als je zegt waar precies en wat er bij 'more info' bij de gefailde test staat.
Is je draadloos netwerk beveiligd? Zo ja, heb je de sleutel ingegeven? (en ben je er ook zeker van dat je sleutel correct is?).
Zeker dus eens de tests doen na je instellingen en dan kunnen we weer wat verder geraken. |
|
Terug naar boven |
|
|
lil_mik3 |
Geplaatst: 08 Okt 2007 15:25 Onderwerp:
| |

|
jah ik heb zon test gedaan en hij kwam niet verder dan wireless netwerk not connected en die ontvanger achter in de xbox gaat telkens rood en groen knipperen |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 08 Okt 2007 16:17 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ok dan.
Automatisch ingesteld of manueel?
En je computers in het draadloos netwerk, zijn die automatisch ingesteld of manueel?
EDIT: Zou een pak sneller gaan via MSN ofzo, kon ik je zo een tijdje helpen  |
|
Terug naar boven |
|
|
lil_mik3 |
Geplaatst: 08 Okt 2007 17:06 Onderwerp:
| |

|
oke dat is lil_mike1987@hotmail.com ben alleen vanaaf aan het werk nachtdienst wel heel aardig van je dat je wil helpen dan spreek ik je wel verder op msn |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|