Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Maakt Halo 3 zijn verwachting en hype waar volgens jullie?
Ja, Bungie levert een topprestatie!
66%
 66%  [ 12 ]
Nee, Bungie stelt teleur!
16%
 16%  [ 3 ]
Anders, namelijk...
16%
 16%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 18

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Master Killer BerichtGeplaatst: 05 Okt 2007 09:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb me zeer vermaakt met de single player. En ben ook meteen begonnen op Legendary. En het eind filmpje vond ik ook erg mooi.

Alleen die eindbaas? Weet je hoe simpel die is op Legendary? Dan zal het op normal echt super simpel zijn.

Waar ik me echt verschrikkelijk aan irriteer is dat je bij de multiplayer gewoon niet kunt kiezen uit ranked match(zonder guests voor achievments en leaderboards) of player match.

En dat je dan bij ranked kunt zoeken op je

-Favoriete map
-Je favoriete gametype
-Aantal speler minimaal en maximaal
-Eerste en tweede start wapen.
-Wapens op de map

En dan vind ik ook nog bij als je een player match gaat spelen dat je dan kunt zoeken op die opties hierboven genoemd.
Plus dan dat je een eigen custom game kan hosten met jouw favoriete map en wapens. En dat je een map kan hosten die je in Forge hebt gemaakt.

En dan natuurlijk dat mensen in een player match kunnen zoeken op cutom games en Forge games die iemand heeft gehost.

Dan moet je gewoon een lijst krijgen met alle matches en dan kies je er lekker eentje uit.

Wat ik ook jammer vind is dat je niet kunt zoeken naar iemand die een campaign game heeft gehost. Daarbij moet je iemand joinen via je friendlist of player list.

En bij het spelen van co-op is ook erg irritant als je met zijn 4en speeld en speler 4 moet van zijn mamie afsluiten omdat hij naar ome Bob moet. Dan stopt het spel meteen en kun je devolgende keer weer heel die missie vanaf het begin spelen.

Vooruit spoelen bij saved films gaat zo sloom. Wat als ik iets vets hebt gedaan op het einde van mijn 1 uur lange single player saved film? Je kan dan een half uur vooruit liggen spoelen. En als je dan perongeluk te ver vooruit spoeld kun je weer van vooraf aan opniew beginnen met spoelen. Daar vind ik dat je om de 5 minuten een chapter moet hebben in je saved film. En dat je met de >l en l< knop naar een volgende chapter kan gaan.

De controls in Forge zijn erg irritant als je iets wilt omdraaien. Als je een kistje hebt die je gewoon even 90% wilt draaien gaat deze al scheef staan. En moet je deze weer op de grond laten vallen om recht te zetten.
Je moet gewoon met je recht stik naar links en recht de horizontale as laten draaien. En je rechter stik naar boven en onder om zijn verticale as te draaien.

Je kan een forge map ook niet me een druk op de knop helemaal leeg maken. Je kan elke keer weer alles deleten. Ook zijn sommige voertuigen niet aanwezig in forge op elke map. Mij leek het wel vet als je de Prowler (grijze voertuig van de Brutes met een bestuurder 1 gunner voor in het midden, en twee passagiers links en rechts die eraan kunnen hangen) in de mappen sanzi bar en Valhalla kon plaatsen. Want dit voortuig is een soort van hovercraft die kan hoveren over het water.

En bij ranked match als je team slayer gaat spelen kom ik 90% van de keer in een shotty sniper game terecht. Niet dat ik slecht ben met een sniper. Maar ik wil ook een keer eens lekker knallen met de battle en assault rifle. En wat tanks enz. besturen.

Ik vind Gears of War nog steeds de mooiste game die er is. Maar soms heeft halo 3 me toch inpressed kwa graphics.
Halo 3 ziet er toch mooier uit op een CRT tv dan een HD ready of Full HD tv. Iemand daar ook mee eens?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 05 Okt 2007 09:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik verkies toch wel een HD-tv ipv CRT gewoon omdat het textuurdetail en de kleine details dan beter zichtbaar zijn. Natuurlijk heb je een beetje last van kartels maar echt storend is het niet.

Overigens vind ik het theater gedeelte ook wat jammer, het vooruitspoelen is inderdaad hekelig. Zo wou ik laatst een co-op level opnieuw zien en dat duurt toch zo lang dus heb ik het gehouden bij het eerste kwartiertje te zien (blijkbaar gooide ik een granaat toen Roderick voor me sprong en dat was al grappig genoeg om te zien).

De Forge vergt aardig wat gewenning, tuurlijk het is niet echt optimaal en een 'delete all' knoppie was super handig geweest maar het echte leuke aan de forge is dat je met meerdere spelers op de map kan terwijl hij aangepast wordt en dan is het wat leuker en meer fun-gericht. Als 'echte' map-builder vind ik de Forge toch nog iets te zwak maar in ieder geval is het beter dan niets aan te kunnen passen.

Heb je Legendary op je eentje gedaan? Ben het nou ook bezig op men eentje en dat is echt gewoon enorm moeilijk. 2 Seconden zonder dekking = Dood, 1 seconde stilstaan = Getagged met plasma granaat. Vooral het eerste level met die freaking snipers overal is een pain in the ass maar de voldoening na het uitspelen en de hevige brute/grunt gevechten geven is het wel zeker waard...

Ja, ben echt verrast door deze game en maar goed ook ^^
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 05 Okt 2007 09:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik sluit me helemaal aan bij de kritieken van Master Killer. Dat zijn precies de dingen waar ik me zeer aan kan storen. Het is een fantastische game, maar er had zeker iets beter over negedacht moeten worden...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Master Killer BerichtGeplaatst: 05 Okt 2007 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Legendary is niet zo heel moeilijk. Neem no Tsyvo Highway (ofzoiets). Je stapt in je warthog en je raced gewoon flink door langs alle vijanden. tuurlijk je krijgt wat schade. Maar je kan gewoon de helft van de vijanden overslaan door ervoorbij te racen.

Ken je die level genaamd floodgate? Die heb ik op legendary gehaald zonder maar 1 keer te schieten. Steeds maar rennen aan de zijkant naar de volgende checkpoint. Als je gaat schieten op die flood komen er alleen maar meer. En de A.I. van de flood kan je maar moeilijk raken als je stil staat.

Alleen nu ik legendary speel met 3 van mijn vrienden is het een lachertje. Eentje kan gewoon achter blijven uit het gevecht zodat andere lekker kunnen spwanen. Je spawnt dan ook elke keer met weer twee volle wapens en 2 sticky granaten. Dan is het nog maar een kwestie van tijd.

Ik heb nu trouwens bijna alle achievments, en alle armor. Die katana is wel vet op je rug.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 05 Okt 2007 13:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Killer schreef:
Legendary is niet zo heel moeilijk. Neem no Tsyvo Highway (ofzoiets). Je stapt in je warthog en je raced gewoon flink door langs alle vijanden. tuurlijk je krijgt wat schade. Maar je kan gewoon de helft van de vijanden overslaan door ervoorbij te racen.

Ken je die level genaamd floodgate? Die heb ik op legendary gehaald zonder maar 1 keer te schieten. Steeds maar rennen aan de zijkant naar de volgende checkpoint. Als je gaat schieten op die flood komen er alleen maar meer. En de A.I. van de flood kan je maar moeilijk raken als je stil staat.

Alleen nu ik legendary speel met 3 van mijn vrienden is het een lachertje. Eentje kan gewoon achter blijven uit het gevecht zodat andere lekker kunnen spwanen. Je spawnt dan ook elke keer met weer twee volle wapens en 2 sticky granaten. Dan is het nog maar een kwestie van tijd.

Ik heb nu trouwens bijna alle achievments, en alle armor. Die katana is wel vet op je rug.

Waarom zou je in hemelsnaam een game zo spelen?
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 05 Okt 2007 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Haha, hier kan ik het niet anders dan eens zijn met Roderick. Zulke trucjes kun je in elke game vinden, maar het gaat om de lol. Gewoon echt spelen, lekker op elkaar schelden en discussieren wiens schuld het is dat jullie opnieuw vanaf de vorige checkpoint moeten beginnen
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 05 Okt 2007 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Trouwens Roderick, voor iemand die de game heeft gereviewed heb je nogal weinig online gespeeld. Lange leve de service records op Bungie.net
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 05 Okt 2007 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat

HcV83 schreef:
Citaat:
Multiplayer is wel fun en de campaign co-op zelfs nog meer, maar de matchmaking systeem á la Shadowrun ligt me niet.

Maar bij shadowrun was het niet zo erg, je hebt daar maar 3 multiplayertypes die ook nog vrij veel op mekaar leken, bij halo 3 is dat een ander verhaal. Je kan daar niet een specieke mode uitzoeken.

Citaat:
Ik doel erop dat Halo 3 een grotere impact kon maken als er niet zo veel toppers dit jaar zou uitkomen. Vergelijk het maar met Gears of War die had vorige jaar bijna geen last van concurrentie en kon dus zo een grotere impact maken. Dat zou minder zijn geweest als er een boel meer toppers ook eind vorige jaar verschenen. Niet dat de games eind vorige jaar slecht waren maar ik hoop wel dat je begrijpt wat ik bedoel

Nee sorry ik snap er geen hol van, misschien dat het grafisch en verhaal wijs niet echt weet te imponeren (misschien is dat wat je bedoeld?), maar een impact heeft deze game wel gemaakt. Mijn mening t.o.v deze game is letterlijk 360 omgekeerd, kan eerlijk gezegd niet meer geloven dat ik dit een wanproduct vond.

***nog 2 skulls tot mijn hayabusa armor***

Kortgezegd door al die prachtige toppers die dit jaar verschijnen en uitgekomen zijn. Springt Halo 3 er niet zo super erg veel uit tussen al dat moois. Ik zeg ook niet dat de game geen impact had gemaakt, ik zeg dat de game een grotere impact kon maken. Had in me vorige post wel een beetje vaag geformuleerd. Dat het een top-game is daar ben ik het wel mee eens.

Over het multiplayer ben ik met MasterKiller eens Bungie had er wel beter over kunnen nadenken wat de community eigenlijk wilde. Vooral als ze een Beta-test ahadden gedaan. Alleen Halo3 komt beter tot zijn recht op een HD-TV, dan komen de 'schone' kleuren beter uit.
Terug naar boven
HcV83 BerichtGeplaatst: 05 Okt 2007 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisteren ff de laatste 2 skulls binnen gehaald.

Is het nou al bekend wat die 14e skull (unknown skull) die je kan halen in cortana nou precies inhoudt. Hij staat niet aangegeven bij de overige skulls en je kan hem dus dan ook niet gebruiken in de metagames.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 05 Okt 2007 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

P-Bwoy schreef:
Trouwens Roderick, voor iemand die de game heeft gereviewed heb je nogal weinig online gespeeld. Lange leve de service records op Bungie.net

Klopt, ik heb de beta veel gespeeld en in een paar potjes kon ik het verschil in de multiplayer tussen de uiteindelijke versie en de beta gemakkelijk duidelijk maken voor mezelf. Daarnaast zie je aan mijn review dat de focus sowieso meer ligt op singleplayer.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 06 Okt 2007 09:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Weet er iemand trouwens hoe je de 'I would have been your daddy'-skull vind?
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 06 Okt 2007 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat

in het lvl de covenant de profet mollen en dan de flood mollen en dan in een bepaalde volgorde door de ringen springen (maar je MOET eerst de prophet mollen...) online ff zoeken staat het wel
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 06 Okt 2007 13:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Is het de bedoeling dat die ringen bepaalde noten spelen?
Terug naar boven
FreeMad BerichtGeplaatst: 06 Okt 2007 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat

zal ik het dan maar vertellen.
je moet door de ringen springen in een bepaalde volgorde. 1 is bij de lift en 7 bij truth. 4 is de half rode. (onafgemaakt.
de volgorde om erdoor heen te springen is.
456576541232721346752654534.
als je dit gedaan hebt knipperende de ringen en staat de skull op de brug bij truth.
Terug naar boven
HcV83 BerichtGeplaatst: 06 Okt 2007 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat

ja dag freemad met die volgorde ben je de hele dag bezig, ik zeg niet dat het niet werkt maar kijk maar op youtube, er zijn denk ik meerdere manieren. Ik moest door een stuk of 8 ringen heen springen en had de skull maar ik hoorde geen muziek of iets dergelijks.

Vraagje: wanneer krijg je nou dat samurai zwaard? (zit niet bij hayabusa armor inbegrepen!)
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 06 Okt 2007 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat

De laatste 7 van die getallen van het filmpje die op Youtube staat is genoeg om de skull binnen te halen. Je kan het zwaard pas na de Hayabusa-Armor halen aangezien je het zwaard unlockt bij 1000 GS.
Terug naar boven
HcV83 BerichtGeplaatst: 06 Okt 2007 14:45    Onderwerp: Reageren met citaat

yo bedankt. moet ik dus eerst al die metagames nog halen en wat lone wolf potjes spelen. zucht.......
Terug naar boven
Master Killer BerichtGeplaatst: 07 Okt 2007 00:09    Onderwerp: Reageren met citaat

De laatse skull als je deze aanzet zijn een aantal dialogen (gesproken teksten) in het spel veranderd.

Om 'I would have been your daddy' skull te krijgen moet je door de ringen springen op het duentje van de Halo main theme. Je hoeft alleen maar deze volgorde te doen met erdoorheen springen 4 6 5 4 5 3 4. Als je het goed doet lichten de ringen op in verschillende kleuren. En moet de skull bij de prhopet liggen. Je unlockt volgens mij ook nog armor.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 04 Dec 2007 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Om dit topic nog even naar boven te brengen: heb de soundtrack en deze is werkelijk ongeevenaard. Nog nooit heeft een game zo'n goede soundtrack gehad: het thema is ijzersterk en zit door de hele track, de geluidskwaliteit is fenomenaal door het grote orkest en het koor (gebeurt bijna nooit in een game met een echt orkest, meestal synths) is dit absoluut een productie die zo gigantisch veel goeds voor Halo 3 heeft gedaan: bravo.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 04 Dec 2007 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

De soundtrack is inderdaad prachtig vormgegeven en het past perfect in het hele sfeertje. Het hoeft niet onder te doen voor OST's van films.

Lekker zo'n episch geluid door je boxen
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 04 Dec 2007 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Muzikaal was de game idd prachtig en goed. Maar dat geldt voornamelijk aan het begin van de game, bij het latere vervolg zakte het niveau op bijna alle facetten in naar mijn mening. Thema is ijzersterk idd, maar soms kwam die naar mijn mening niet op het juiste moment. Al was het wel genieten geblazen als je co-op Legendary doet waar de shit om je orgen vliegt, je een 'spider'tank moet zien op te blazen en je doorgaans rustige vriend zich naar de klote vloekt door je headset.

Iemand enige suggesties of er een vervolg zal komen na het einde? (lijkt mij nu wel veilig om te zeggen)
Terug naar boven
wiebrand BerichtGeplaatst: 27 Mei 2008 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb de game ook uitgespeeld met een vriend op legendary. Dat geeft veel voldoening. Gelijk alle skulls opgehaald . In de online modus zie ik mezelf nog niet een 2 for 1 maken met spartan laser maarja, de rest heb ik ongeveer wel.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: