Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
Weslii |
Geplaatst: 20 Jul 2012 15:09 Onderwerp:
| |

|
sotarK schreef: | Ik wil eerst een bevestiging ipv een gerucht, enne jij begint hier over waanideeën, simpele ziel en paranoia, |
klopt. Omdat je een paranoide simpele ziel met waanideeën bent.
Citaat: |
ik zeg gewoon wat jij op deze site vaak doet. |
correctie: wat jij in je hoofd denkt wat ik doe. Ik heb het over SE en jij denkt dat ik Sony bash. Dat bedoel ik met waanideeën.
Citaat: | Eerst zeker weten en dan praten we verder ipv dat de game waarschijnlijk gecanned is door een paar vage geruchten door een niet zo vaak betrouwbare site. |
Zojuist zei je nog:
Citaat: | maar als deze komt zal de game wel goed zijn en vooral in Japan goed verkopen.
|
Dat is nog minder dan een gerucht. Dat is een idee van jou dat je als feit poneert. |
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 20 Jul 2012 15:17 Onderwerp:
| |

|
Weslii schreef: | sotarK schreef: | Ik wil eerst een bevestiging ipv een gerucht, enne jij begint hier over waanideeën, simpele ziel en paranoia, |
klopt. Omdat je een paranoide simpele ziel met waanideeën bent.(ZWARTE PIET PRAAT)
correctie: wat jij in je hoofd denkt wat ik doe. Ik heb het over SE's (PS3 EXCLUSIVE GAME) en jij denkt dat ik Sony bash. Dat bedoel ik met waanideeën.
Citaat: | Eerst zeker weten en dan praten we verder ipv dat de game waarschijnlijk gecanned is door een paar vage geruchten door een niet zo vaak betrouwbare site. |
Zojuist zei je nog:
Citaat: | maar als deze komt zal de game wel goed zijn en vooral in Japan goed verkopen.
|
Dat is nog minder dan een gerucht. Dat is een idee van jou dat je als feit poneert. |
Tuurlijk kindje, maar daar mag je wel van uitgaan dat ze een kwalitatief goede game uit gaan brengen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Weslii |
Geplaatst: 20 Jul 2012 15:20 Onderwerp:
| |

|
sotarK schreef: | Weslii schreef: | sotarK schreef: | Ik wil eerst een bevestiging ipv een gerucht, enne jij begint hier over waanideeën, simpele ziel en paranoia, |
klopt. Omdat je een paranoide simpele ziel met waanideeën bent.(ZWARTE PIET PRAAT)
correctie: wat jij in je hoofd denkt wat ik doe. Ik heb het over SE en jij denkt dat ik Sony bash. Dat bedoel ik met waanideeën. (PS3 Exclusive)
Zojuist zei je nog:
|
Tuurlijk kindje, maar daar mag je wel van uitgaan dat ze een kwalitatief goede game uit gaan brengen. |
Tuurlijk knul, na FFXIII en FFXIV kun je er inderdaad blind van uitgaan dat ze een kwalitatief goede game uitbrengen.......  |
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 20 Jul 2012 15:28 Onderwerp:
| |

|
Het enige wat jij hele dagen doet is jouw mening aan de mensen opdringen als de enige juiste mening.
Er zijn genoeg fans van FF13, dat 14 een kutgame was komt omdat ze wat nieuws wouden proberen.
En daarin hebben ze inderdaad gefaald.
Ik ben weer weg je zal toch blijven doorgaan en ik moet gaan trainen , laters. |
|
Terug naar boven |
|
|
Weslii |
Geplaatst: 20 Jul 2012 15:37 Onderwerp:
| |

|
sotarK schreef: | Het enige wat jij hele dagen doet is jouw mening aan de mensen opdringen als de enige juiste mening.
Er zijn genoeg fans van FF13, dat 14 een kutgame was komt omdat ze wat nieuws wouden proberen.
En daarin hebben ze inderdaad gefaald.
Ik ben weer weg je zal toch blijven doorgaan en ik moet gaan trainen , laters. | Ik dring mijn mening aan niemand op ik word alleen doodmoe van figuren zoals jij die niet accepteren dat ik niet dezelfde mening heb als jij. Als er iemand is die een mening opdringt dan ben jij het wel, want o wee als je jouw spelletjes afkraakt. Sterker nog, als ik alleen al een bericht plaats dat er een spel wordt gecancelled krijg je kortsluiting in dat gemankeerde hoofd van je en voel je je in je piemeltje getrapt omdat je denkt dat ik je favoriete consooltje afkraak.
Ga alsjeblieft trainen als je nog niet doodmoe van je eigen gezeik bent geworden. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 20 Jul 2012 15:46 Onderwerp:
| |

|
Sotark ik vind het triest dat ik je nooit in de FF thread zag waar tal van mensen niet tevreden waren over de laatste games...en nu mensen klagen over FFXIII versus ga je mensen trolls noemen omdat de game een PS3 excluve is (je zou hier in deze thread trouwens niet geweest zijn moest het een multiplatform game zijn) Snap echt niet hoe je verwacht dat deze game wel goed gaat worden.
Jammer dat je Halo noemt trouwens want dat meld je ook maar gewoon om te trollen. |
|
Terug naar boven |
|
|
AltairJack |
Geplaatst: 20 Jul 2012 15:54 Onderwerp:
| |

|
Als versus uitkomt is die waarschijnlijk niet eens exclusief op ps3. SE heeft deze generatie meer games uitgebracht op 360 dan op PS3 onder andere met Last Remnant, Infinite Undiscovery en Star Ocean 4. Er is ook geen goede reden om het exclusief te houden. |
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 20 Jul 2012 15:57 Onderwerp:
| |

|
[quote="Weslii" Citaat: | Ik dring mijn mening aan niemand op ik word alleen doodmoe van figuren zoals jij die niet accepteren dat ik niet dezelfde mening heb als jij.. |
Ha ha daar gaan zo'n beetje alle discussies over met jou omdat jij de mening van een ander niet wil accepteren.
Oftewel je word moe van jezelf ?
Als de game multi was dan had Weslii waarschijnlijk ook deze topic niet aangemaakt gezien zijn oudere posts.
Star Ocean was ook op de PS3 uitgebracht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 20 Jul 2012 16:05 Onderwerp:
| |

|
@Weslii en Sotark
Is het echt geen optie dat jullie nu eens gewoon ophouden met deze domme discussie ipv elkaar proberen zwart te maken?
@Altair
SO4 heeft ook een PS3 port gekregen. Verder geef ik je gelijk dat de kans op een 360 versie aanwezig is door onder andere uitspraken van de producer van de game. Maar zelfs dan zouden ze de ingepompte miljoenen nooit terug verdienen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Weslii |
Geplaatst: 20 Jul 2012 16:06 Onderwerp:
| |

|
sotarK schreef: | [quote="Weslii" Citaat: | Ik dring mijn mening aan niemand op ik word alleen doodmoe van figuren zoals jij die niet accepteren dat ik niet dezelfde mening heb als jij.. |
Ha ha daar gaan zo'n beetje alle discussies over met jou omdat jij de mening van een ander niet wil accepteren.
Oftewel je word moe van jezelf ?
Als de game multi was dan had Weslii waarschijnlijk ook deze topic niet aangemaakt gezien zijn oudere posts. |
Ik word inderdaad moe van mezelf dat ik er WEER ingetrapt ben om met jou in discussie te gaan.
Mark Twain had het 140 jaar geleden al bij het juiste eind:
“Do not argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience.”
- Mark Twain -
en toch trap ik er weer in. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 20 Jul 2012 16:06 Onderwerp:
| |

|
musthavethisgame schreef: | Weslii schreef: | Face it, die game komt er niet. Jij zit nog slechts in de ontkenningsfase. |
Ik dacht dat dit een serieuze thread was over een artikel. Dit is onzin. |
Dat zijn de discussies met beter weter Weslii altijd
AltairJack schreef: | De vergelijking met COD is misplaatst, COD is de populairste en een van de beste multiplayer FPS op de markt. Final Fantasy is een van de slechtste RPG en minst populaire RPG op de markt. Deus Ex, Skyrim, Mass Effect en Fallout zijn RPG games die kwaliteit bieden en goed verkopen. Als er een serie is die puur op naam verkoopt is het wel Final Fantasy. |
Wat een onzin zeg... Hoe kan je nou zeggen dat het de minst populaire RPG's zijn als juist de naam het verkoopt? Dat ze de laatste jaren niet meer zo goed zijn, daar ben ik het mee eens. Ik geef nu ook de voorkeur aan Mass Effect en Demon's Souls. Maar in het verleden zijn er toch echt genoeg FF games die zich hebben bewezen en die nog steeds bekend staan als één van de toppers in het genre. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 20 Jul 2012 16:07 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Vanaf hier graag enkel nog inhoudelijke reacties, het kinderachtige gezeur moet eens opgehouden zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 20 Jul 2012 16:09 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | musthavethisgame schreef: | Weslii schreef: | Face it, die game komt er niet. Jij zit nog slechts in de ontkenningsfase. |
AltairJack schreef: | De vergelijking met COD is misplaatst, COD is de populairste en een van de beste multiplayer FPS op de markt. Final Fantasy is een van de slechtste RPG en minst populaire RPG op de markt. Deus Ex, Skyrim, Mass Effect en Fallout zijn RPG games die kwaliteit bieden en goed verkopen. Als er een serie is die puur op naam verkoopt is het wel Final Fantasy. |
Wat een onzin zeg... Hoe kan je nou zeggen dat het de minst populaire RPG's zijn als juist de naam het verkoopt? Dat ze de laatste jaren niet meer zo goed zijn, daar ben ik het mee eens. Ik geef nu ook de voorkeur aan Mass Effect en Demon's Souls. Maar in het verleden zijn er toch echt genoeg FF games die zich hebben bewezen en die nog steeds bekend staan als één van de toppers in het genre. |
Maar dat is dan echt lang geleden =p. |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 20 Jul 2012 16:10 Onderwerp:
| |

|
En als er een game is die puur om zijn naam is afgegaan, dan is het Final Fantasy XIII wel. Verder verkondig je een hoop bias. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 20 Jul 2012 16:11 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: |
Maar dat is dan echt lang geleden =p. |
Tja, dan moet hij maar specifieker zijn in zijn bewoording en zeggen dat het om FF XIII ging
Ik had trouwens het idee dat ze begin september juist gingen laten zien dat FF Versus nog in leven zou zijn d.m.v. een demo?
Laatst aangepast door elemeNt op 20 Jul 2012 16:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 20 Jul 2012 16:12 Onderwerp:
| |

|
@Konnichiwa
Ach, dat was nog maar een generatie geleden. Dezelfde generatie waar Level5 alles in goed kon veranderen wat het aanraakte. Ooit zal er wel weer een goede FF komen. Ik zeg dat het FFVXIII wordt. I want to believe. |
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 20 Jul 2012 16:25 Onderwerp:
| |

|
Weslii , you're the idiot .
Weer spuit elf dat je moe word van mensen die het altijd beter willen weten ... pfff hahahaha.
Je bent de grootste betweter waar ik ooit discussies mee heb gehad.
Zelfs als je fout zit probeer jij het toch te verdraaien.
O.T : Oke dan veranderen ze de titel in ff15 en brengen ze ff15 maar als ps3 exclusive uit.
Oke en nu ben ik echt weg.
Laatst aangepast door sotarK op 20 Jul 2012 16:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Weslii |
Geplaatst: 20 Jul 2012 16:25 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | musthavethisgame schreef: | Weslii schreef: | Face it, die game komt er niet. Jij zit nog slechts in de ontkenningsfase. |
Dat is dan uit het SNES/PS1 tijdperk, daarna is alles minder geworden. FFX was nog acceptabel maar haalt het wat mijn betreft niet bij de eerdere delen. Deel IV t/m VII waren de beste tijden met als hoogtepunt VI en VII. |
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 20 Jul 2012 16:28 Onderwerp:
| |

|
VI was mijn fav. speciaal besteld uit de US waar het ff3 was.
VII was speciaal omdat ze CGI filmpjes gebruikten wat toen nog nieuw was en het verhaal was vet.
8 Ging wel maar was in mijn ogen minder dan 7.
Laatst aangepast door sotarK op 20 Jul 2012 16:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Weslii |
Geplaatst: 20 Jul 2012 16:29 Onderwerp:
| |

|
sotarK schreef: | Weslii , you're the idiot .
Weer spuit elf dat je moe word van mensen die het altijd beter willen weten ... pfff hahahaha.
Je bent de grootste betweter waar ik ooit discussies mee heb gehad.
Zelfs als je fout zit probeer jij het toch te verdraaien.
O.T : Oke dan veranderen ze de titel in ff15 en brengen ze ff15 maar als ps3 exclusive uit.
Oke en nu ben ik echt weg. |
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Weslii |
Geplaatst: 20 Jul 2012 16:29 Onderwerp:
| |

|
sotarK schreef: | VI was mijn fav. speciaal besteld uit de US waar het ff3 was | Dan zijn we het in ieder geval over 1 ding eens. |
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 20 Jul 2012 16:32 Onderwerp:
| |

|
 |
Kan je het ook gewoon in normale woorden vertellen zonder schelden ipv plaatjes posten?
Ik denk dat je dat gewoon niet kan ofzo... |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 20 Jul 2012 16:47 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Zowel sotarK als Weslii een ban, dan kan de discussie nu weer normaal worden voortgezet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 20 Jul 2012 18:19 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Weslii schreef: |
Dat is een uitzondering en zeker geen gewoonte. |
Ik kan ook een Daikatana, of een Prey noemen hoor
Overigens een +1 voor Rene's optreden  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 24 Jul 2012 10:03 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Volgens de geruchtenmolen zou Final Fantasy Versus XIII gecanceld zijn, maar Square Enix heeft die geruchten nu de kop ingedrukt. Yoichi Wada, de baas van het Japanse bedrijf, stelde de fans via twitter gerust. Wada beweerde dat hij net nog een meeting over de game had bijgewoond en dat de fans verrast zullen zijn over hoe de game er tegenwoordig uitziet.
Vooral de stedelijke omgeving werd nog aangehaald door Wada. Final Fantasy Versus XIII werd inmiddels zes jaar geleden aangekondigd, maar is de laatste jaren steevast afwezig op alle grote afspraken zoals E3, gamescom of de Tokyo Game Show.
http://www.playstationpure.be/blog/item/10488/SE-Final-Fantasy-Versus-XIII-wl-in-ontwikkeling
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende |