Auteur |
Bericht |
|
Devilly |
Geplaatst: 30 Sep 2007 11:56 Onderwerp:
| |
![]()
|
Even een vraagje off-topic. Is het niet de bedoeling dat je games noemt die al aangekondigd zijn (kijkt naar GoW 3 die twee keer wordt genoemd)? |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 30 Sep 2007 12:22 Onderwerp:
| |

|
Devilly schreef: | Even een vraagje off-topic. Is het niet de bedoeling dat je games noemt die al aangekondigd zijn (kijkt naar GoW 3 die twee keer wordt genoemd)? |
dat die komt is zo goed als zeker , zeker met cory's(1 van makers god of war)"wink incident" |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 30 Sep 2007 12:39 Onderwerp:
| |
![]()
|
dnarbeis schreef: | Devilly schreef: | Even een vraagje off-topic. Is het niet de bedoeling dat je games noemt die al aangekondigd zijn (kijkt naar GoW 3 die twee keer wordt genoemd)? |
dat die komt is zo goed als zeker , zeker met cory's(1 van makers god of war)"wink incident" |
Tuurlijk is het zo goed als zeker dat GoW 3 komt. Er zijn genoeg redenen om de serie door te laten gaan en eigenlijk geen reden om ermee te stoppen. Maar zo kan ik ook zeggen dat ik de nieuwe SSB die na Brawl komt wil hebben, want die komt ook wel. Zo kun je wel heel ver gaan he.
Ik denk gewoon dat het beter is als we het op aangekondigde games houden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 30 Sep 2007 12:44 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik heb er geen probleem mee omdat je er kunt vanuit gaan dat God of War 3 momenteel in de ontwikkeling is. Datzelfde kan bijvoorbeeld niet gezegd worden over Super Smash Bros. Sequel of Dead Rising 2 bijv. De officieuze aankondiging van GoW3 is genoeg voor de Most Wanted. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 30 Sep 2007 12:53 Onderwerp:
| |

|
Hmmm misschien er dan toch eens over nadenken om Kingdom Hearts 3 in mijn most wanted lijst te zetten  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 30 Sep 2007 13:24 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Michaël_ schreef: | Hmmm misschien er dan toch eens over nadenken om Kingdom Hearts 3 in mijn most wanted lijst te zetten  | Die is echter niet officieus aangekondigd, en alle ontwikkelteams van Square-Enix zijn volzet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 30 Sep 2007 20:40 Onderwerp:
| |
![]()
|
Persoonlijk zou ik het weglaten. De scheidingslijn wordt zo namelijk wel heel vaag. Want vanaf wanneer noem je iets officieus aangekondigd? Als ze iets zeggen als "We hebben de eerste tekeningen gemaakt." of meer als ze iets zeggen als "Ik ben al een tijdje bezig met brainstormen." of pas als ze iets zeggen als "Ik mag niet zeggen dat het spel in ontwikkeling is, maar we zijn wel lekker bezig."
Maar het is jullie site, dus doe je ding. Zolang het lekker loopt vind ik het best.  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|