Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 29 Aug 2007 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb m gekilled en zn sleutel gebruikt voor die sweet schat in het atrium. Was die paar kogels zeker waard!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 30 Aug 2007 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had zo'n idee dat het wel kon, maar ik vergat hem compleet te icen, door zijn entree,

Je was trouwens iets te vroeg P-Bwoy. Ik las net dat je hem ook nog in Mercury Heights tegenkomt - in de buurt van Dr. Suchong's apartement. Krijg je extra goodies, schijnt. Maak ook nog een foto van zijn lijk en je krijgt Irony Achievements. Dus die gaan we voor de eindbaas nog even pakken.
Terug naar boven
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 30 Aug 2007 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.penny-arcade.com/images/2007/20070829.jpg
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 30 Aug 2007 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ah! Nog meer redenen voor een 2e playthrough...

Eindbaas is verschrikkelijk makkelijk trouwens, beetje anti-climax...
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 30 Aug 2007 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat

het kwam niet eens in mn gedachten op die cohen neer te schieten omdat je gewoon het gevoel hebt in een cutscene te zitten , dat noem ik nou nog eens sfeer...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 31 Aug 2007 13:58    Onderwerp: Reageren met citaat

P-Bwoy schreef:
Ah! Nog meer redenen voor een 2e playthrough...

Eindbaas is verschrikkelijk makkelijk trouwens, beetje anti-climax...

Serieus? De eerste drie keer kreeg ik fikse klappen, maar misschien lukte het me niet doordat ik te weinig health kits had.
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 31 Aug 2007 15:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet om stoer te doen(ok, een beetje) maar ik had maar 2 health kits nodig. Hij is heel makkelijk te ontwijken en onderwijl doet de Grenade Launcher bergen damage!
Terug naar boven
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 01 Sep 2007 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had er zeven nodig. Ontwijken is nooit mijn sterkste kant geweest...
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 03 Sep 2007 13:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Als je hem in leven laat is het nog leuker.

Dan kan je later in zijn flat zijn 'living masterpieces' killen waardoor hij pissed naar je toe komt. Als je hem dan killed krijg je een sleutel voor een deur in zijn appartement waar een 'Power-to-the-People' machine staat en nog van alles...

Als je trouwens van zijn lijk nog eens een foto neemt (I couldn't resist) krijg je ook gelijk een achievement 'Irony' erbij

EDIT: Lees nu pas dat er al iets over gezegd werd
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 04 Sep 2007 10:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Iemand die de little sisters gered heeft en die kan vertellen of de rewards ook echt 'worth the while' zijn?

Ik harvest ze elke keer, een echt ADAM monster worden is toch veel te leuk?
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 04 Sep 2007 11:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Zeker worth the trouble!

Na elke 3 sisters die je rescued krijg je een bonus van 200 adam, dus het verlies valt ook wel mee, daarnaast krijg je bonus plasmids/ammo en andere goodies en heb je natuurlijk achievements
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 04 Sep 2007 13:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Dat klinkt genoeg voor een 2de play-through

Denk dat ik em dan op easy doe, gewoon voor de fun en het ontdekken.

Binnenkort ook nog eens MoH:Airborne, Skate en Halo 3... Als ik dan nog maar tijd heb voor BioShock...
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 04 Sep 2007 13:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Sasuke schreef:
Dat klinkt genoeg voor een 2de play-through

Denk dat ik em dan op easy doe, gewoon voor de fun en het ontdekken.

Binnenkort ook nog eens MoH:Airborne, Skate en Halo 3... Als ik dan nog maar tijd heb voor BioShock...

Wat gek, ik zie zoveel mensen dat zeggen nu ikzelf ook besloten heb de tweede keer gewoon op easy te doen. :O (normaal neem ik alleen genoegen met een hogere moeilijkheidsgraad bij een latere playthrough, maar bij Bioshock heb ik dat gevoel niet)

Vooral aan het eind merkte ik dat, met al die hoeveelheden splicers, gewoon stukken aan het rennen ben geslagen en dat is best zonde. Ik ga nu voor de tweede keer dus echt heel rustig rondkijken en alles ontdekken aan het verhaal e.d.
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 04 Sep 2007 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat

bij het redeen ipv harvesten krijg je na de eerste 3 sisters al meteen de control big daddy plasmid, dus dat de daddy jou ff gaat beschermen (kost alleen wel een volle energy balk), dus vind het zeker wel 'rewarding ' (en er hangt een betere achievement aan vast dan aan ze allemaal killen )
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 14 Sep 2007 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb even een vraagje over de PC-versie van het spel. Ik had hier op de site gelezen dat je het spel maar 2 keer kunt installeren. Is dat nog steeds zo? Want ik wil het eigenlijk morgen kopen (nu ik heb ontdekt dat ik een computer heb die het toch heel aardig kan draaien), maar daardoor zou ik er toch nog een keertje over nadenken. Alvast bedankt.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Sep 2007 09:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Devilly schreef:
Ik heb even een vraagje over de PC-versie van het spel. Ik had hier op de site gelezen dat je het spel maar 2 keer kunt installeren. Is dat nog steeds zo? Want ik wil het eigenlijk morgen kopen (nu ik heb ontdekt dat ik een computer heb die het toch heel aardig kan draaien), maar daardoor zou ik er toch nog een keertje over nadenken. Alvast bedankt.
Het is geloof ik veranderd naar 5 keer en wsl zal die bescherming wegvallen eens de game niet populair meer is in de winkel.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 15 Sep 2007 10:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Devilly schreef:
Het is geloof ik veranderd naar 5 keer en wsl zal die bescherming wegvallen eens de game niet populair meer is in de winkel.

Maar dat zou dan enkel gelden voor de versies die verkocht zijn nadat het spel niet meer zo populair is neem ik aan? Want die bescherming zit toch in het spel zelf, of wordt dit via internet geregistreerd?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Sep 2007 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nu is zo ongeveer het moment dat Joni 'I told you so' zegt over het feit dat Bioshock sowieso nog ging zakken. Anyway, de game blijft fantastisch natuurlijk. Eens ik mijn PC upgrade koop ik hem.
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 18 Sep 2007 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Devilly, voor zover ik me kan herinneren: Bij het opstarten van de game voor de eerste keer moet je de cd-key invoeren, de game maakt dan connectie met de server en deze noteert de key als gebruikt. Eerst kon je dit maar twee keer doen, en bij de derde keer kreeg je een melding dat je je limiet bereikt had. Toen er veel commentaar op kwam op de forums van 2K hebben ze drie dingen gedaan:

-Aantal activaties verhoogt naar 5 keer. Gezien het via een server gaat geldt het voor alle dvd's, dus maak je niet druk dat je eventueel een verkeerde versie hebt.
-De belofte snel een tool uit te brengen waarmee je weer een activatie vrij kan geven, zodat je in feite meer dan 5 keer kunt installeren (geen idee of dit al is gebeurd, maar ik heb er iig niets van gehoord).
-De belofte om de activatie na een bepaalde tijd weg te halen, zodat je de game ook over 10 jaar nog kunt doen.

Hier is de thread: http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=6628

Alle interessante dingen (het gescheld van de mensen, reacties van 2K, hele vreemde reacties van 2K met de strekking dat elk familielid z'n eigen game zou moeten kopen, reprimandes daarop van hoger geplaatsten etc.) staan daar ergens in, maar het is nogal lastig terug te vinden. Het geeft in elk geval een boel onvrede aan over de procedure.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Sep 2007 11:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Nu is zo ongeveer het moment dat Joni 'I told you so' zegt over het feit dat Bioshock sowieso nog ging zakken. Anyway, de game blijft fantastisch natuurlijk. Eens ik mijn PC upgrade koop ik hem.

Ik snap je lolletje niet zo? De game staat op 11 in de all time rankings.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 19 Sep 2007 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Toch wel spijtig dat ie net buiten de toptien valt, 11 en 12
Terug naar boven
wa BerichtGeplaatst: 26 Sep 2007 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Bioshock wordt echt top. Sterk verhaal mooie graphics enzo .
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Sep 2007 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

wa schreef:
Bioshock wordt echt top. Sterk verhaal mooie graphics enzo .

Het valt me op dat je nogal wat oude topics omhoog schopt met weinig inhoudelijke bijdragen, let er even op aub.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 4

Ga naar: