Lees jij nog game magazines? |
Ja |
|
37% |
[ 6 ] |
Nee |
|
62% |
[ 10 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 16 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3
|
No'tje |
Geplaatst: 14 Jun 2012 20:24 Onderwerp:
| |

|
Ugh, gamescores en metacritic.. im outta here. >.> :-P
Als ik bijvoorbeeld dat stuk aanhaal van redneckerz, dat van CoD enBF. Als dat review van BF veel beter wegleest dan, in mijn geval, betekemd dat toch ook dat het ook een beter spel is onlangs de score. Je mpet ook nagaan dat ieder blad meerdere revoewers heeft en dat ze ook allemaal verschillemd zijn qua scoren, tenminste dat lijkt mij logisch. MZe moeten het punten systeem schrappen omdat het achterhaald is, een keigoed spel met de beste single player kan geen perfecte score verdienen als het een slappe MP heeft ook al koopt niemand dat spel daarvoor, omdat gamescores de game over het algemeen een score moet geven. Daarbij vind ik scores voor luie mensen en fanboys die geen tijd of zin hebben om even een review door te pezen, maar juist daarom snap ik ook niet waarom ze het score systeem in een magazine gebruiken, omdat je dat niet koopt om 'even snel' te kijken welk spel er goed is of niet |
|
Terug naar boven |
|
|
Kenobixios |
Geplaatst: 16 Jun 2012 20:13 Onderwerp:
| |

|
Ja heb een abo op de chief. En vroeger op de nederlandse versie van games tm. Jammer dat die geannuleerd is. Was zo een goed magazine. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 |