Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Maakt Halo 3 zijn verwachting en hype waar volgens jullie?
Ja, Bungie levert een topprestatie!
66%
 66%  [ 12 ]
Nee, Bungie stelt teleur!
16%
 16%  [ 3 ]
Anders, namelijk...
16%
 16%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 18

Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 25 Sep 2007 21:43    Onderwerp: Master Chief en zijn aanbidders Reageren met citaat

Zoals iedereen wel weet is 26-09-07 de dag dat we eindelijk na paar jaren de onthutsende einde van Halo 2 de Fight mogen finishen. De afgelopen E3's eindigde Microsoft met een Halo 3 trailer, er was een beta gestart waar talloze mensen aan meededen, op Bungie's site keken veel mensen naar de wekelijkse berichtjes, fanboy-oorlogen, pre-orders die om de oren vliegen, topcijfers die je lezen, zien en horen wilt. Tsjonge je zou denken dat Halo 3 een goede game is. Halo staat haast synoniem voor de Xbox. De afgelopen tijd is er ontzettend veel hype, zelfs berichten op CNN.. maar waar ik naar benieuwd ben aangezien morgen de game uitkomt is of jullie de game ook naar verwachting goed vinden en de hype ook terecht is. Natuurlijk nadat je de game zelf onder hande hebt genomen en eventueel later als je de game uitgespeeld hebt over de hele game je algemene mening geven zonder spoilers voor andere mensen natuurlijk weg te geven. Trouwens ook wat Microsoft's nieuwe vlaggenschip moet worden volgens jullie aangezien de Halo triologie ten einde loopt.

Zelf zal ik natuurlijk ook mijn mening geven, finish the fight hé morgen!

Laatst aangepast door wackyprofessor op 14 Nov 2007 19:44; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 25 Sep 2007 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat

qua sales en kwaliteit vind ik de game een topprestatie, die sales waren verwacht, die kwaliteit kon je alleen maar op hopen, morgen zelf de game checken, en ik weet nu al dat ik de game gewoon geweldig ga vinden (dat worden weer een hoop gezellige avondjes met de co-op en system link
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 26 Sep 2007 09:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Nu heeft iedereen de game, valt het forum stil ^_^

Ik heb hem gisteren uitgespeeld op normal. Duurde zo'n 7-8 uur en ik heb zeker nog zin om hem minstens nog 1 keer uit te spelen. Heb maar 1 skull gevonden (op het voorlaatste level ofzo lol...).

Vanavond maar eens beginnen multiplayer doen
Terug naar boven
Vaizard BerichtGeplaatst: 26 Sep 2007 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb halo 3 nog niet
Bol.com heeft er weer 'n zootje van gemaakt en nou 13 maanden gold gestuurd zonder halo 3..... (Ik was een van de mensen die van die "actie" van 60 euro gebruik had gemaakt).

Hopen dat ze het netjes oplossen zoals ze altijd doen
Baal er alleen wel van dat ik het dus niet vandaag kan spelen
Terug naar boven
Master Killer BerichtGeplaatst: 26 Sep 2007 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Dacht je echt dat je 13 maanden xbox live krijgt met halo 3 de game?

Halo 3 advies prijs is 59,59. En 12 maanden live is 59,59.

Je had even 2 sec. kunnen nadenken en kunnen concluderen dat hun geen verstand hebben van games.
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 26 Sep 2007 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Van Bol.com klopt wel hoor.

De Halo 3 game komt nog, word eind deze maand alsnog geleverd aan de mensen die de actie van 13 maanden Xbox Live Gold + Halo 3 hebben gebruikt. Dit alles voor 59.99 en dus heb je gratis Halo 3
Terug naar boven
HcV83 BerichtGeplaatst: 27 Sep 2007 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Tijd voor mijn allereerste Halo.
Een maat van mij had halo 3 een paar uur eerder dan mij. Hij zat mij lekker te maken hoe mooi het eruitzag (zelfs op zijn crt-bak)
Dus ik ging ervan uit dat al dat gebash over de graphics op verscheidene fora lulkoek is.

graphics
Maar niets is minder waar, na een uurtje of 4 singleplayer te hebben gespeeld op een lcd scherm (ik wil nu niet populaire kreten gebruiken maar in dit geval is dat wel terecht) kreeg ik toch echt kotsneigingen, deze game ziet er echt walgelijk uit (op de lucht na misschien) de map design mijn god
Misschien is het wel veilig te stellen dat Halo 3, aan de hand van de tot nu toe gespeelde games door mij, de slechts uitziende titel is voor de 360

Gameplay
Ligt het aan mij of zit er totaal geen spanning in deze game, nul komma nul. Scripted events vinden plaats zonder dat je het weet omdat je toevallig achter een Toilet ruimte staat een paar xenu aan het afknallen bent; Oh ontplofte er net een spaceship, een grafisch spektakel stukje wat de gemiddelde gamer nog een beetje kan imponeren. Dikke pech volgende keer beter als je geluk hebt.

Multiplayer
In een multiplayer boeit het mij niet zoveel hoe een game eruit ziet. Ik speel nog altijd UT'99 op de pc en ik heb nog zelfs een tijdje WoW gespeeld, beide games die er nou niet echt bepaald fraai uitzien.
Halo 3 moet het dan van de multiplayer hebben? Voor een FPS online mode is het ook niet zo moeilijk om een beetje interressant te zijn. Gooi er DM, TDM, CTF en nog een paar van die onzin dingen in en je hebt een console hit in je handen.

Het eerste probleem waar ik op stuitte was het matchmaking system: mag ik nou niet uit een lijst met gehoste games een server uitzoeken. En waarom kan ik niet gewoon CTF spelen maar wordt dat verplicht gemixt met VIP, king of the hill of teamslayer. Het komt er dus op neer dat je ieder keer je eigen game moet hosten.

Ik speelde HALO 3 online en voelde meteen een gelijkenis met shadowrun maar dan zonder de modern weaponry/ancient magic.

Wanneer je VIP of CTF speelt krijg je dus alleen punten wanneer je de VIP afmaakt of een cap maakt < sorry hoor maar wat is dat voor kulzor, als ik iemand afknal wil ik daar gewoon punten voor terug.
Later ben ik multiteam gaan doen en ik vond dat een stuk verdragelijker en toen begon de game mij zelfs een beetje in zijn greep te krijgen.

Ik ben er ng niet uit wat ik nou precies van de Halo 3 vind, ik ga het even spelen tot een uurtje of 17.00, bevalt het me dan nog niet dan gaat er 60 euro van microsofts 170.000.000 bruto winst af.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 27 Sep 2007 13:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

HcV83 schreef:
Het eerste probleem waar ik op stuitte was het matchmaking system: mag ik nou niet uit een lijst met gehoste games een server uitzoeken.

Dat was voor mij ook een grote "WTF nu weer!". Halo vond ik wel leuk, Halo 2 ergerde mij enorm al was de multiplayer goed voor een paar rondjes. Dus ik was enorm sceptisch t.o.v. deeltje 3.

Nou moet ik toch zeggen dat ik enorm verrast was. Grafisch is het zeker niet het beste wat 360 te bieden heeft maar daar waar het detail is, is het tot in de puntjes afgewerkt. Zo zien de covenant ghosts er met hun metalen plating wel enorm cool uit. Tevens vind ik ook wel dat het leveldesign toch een goede stap vooruit was, je kan niet verwachten dat ze ineens de hele architectuur die ze in voorgaande games hadden overboord gaan gooien. Ook zijn de mappen wel aardig groot, zijn er goede physics en soms ook wel enorm veel manschappen aan het vechten (bijv. bij het deel met de scarab tanks).

De multiplayer met friends was wel enorm leuk (mss omdat ik 1ste stond )

Het is geen ultieme vernieuwing maar het is een goed uitgebreide shooter met goede multiplayer (al mocht hier nog wat aan het matchmaking systeem gewerkt worden). Ik zou het spel toch een 8.5/10 geven...
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 27 Sep 2007 13:09    Onderwerp: Reageren met citaat

IK ben de game op Heroic aan het spelen, las overal dat mensen die ervaring hebben met shooters hier veel meer voldoening uit halen. Klopt wel, de moeilijkheidsgraad is zo precies goed.

Ik vind de game precies wat ik er van verwachtte, het is gewoon Halo. Graphics doen je niet kwijlen maar zijn wel functioneel, actie is leuk en non-stop en de MP moet de game langspeelbaar houden. Maar ja, het is allemaal zo voorspelbaar dat ik het moeilijk vind om de game een 9,5 te geven ofzo. Het is gewoon Halo, niks meer, niks minder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Volvagia89 BerichtGeplaatst: 28 Sep 2007 10:08    Onderwerp: Reageren met citaat

wow fak hij ownt echt hard =O
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 28 Sep 2007 10:14    Onderwerp: Reageren met citaat

heb m uitgespeeld: is dubbel en dwars een cijfer boven de 9 waard...
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Sep 2007 10:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ok, online hou je best een vriendengroep in de buurt. Gisteren het matchmaking systeem nog eens gekozen en daar zatten wel enkele spelers waarvan ik dacht: 'Als ik die jongen in real-life tegenkom, ben ik best bereid (of al haast verplicht) om zijn nek minstens 1x te breken'.

Ik citeer volgende "conversatie" (na het einde van de match):

Player 1: "F*ck yeah faggots. Kick ass fuckin gay pussy."
Player 2: "YEEEEEEHAAAAAAA RATATATA B*tches! Eat sh*t and die"
Player 3: "Wieuw, wieuw, wwwoooooooo mofos"
Player 1 (alweer): "Fuckin fagg, let's start"
Player 4: "Jeezes man... How old are you?"
Player 1: "Fuck you, How old are you? Like... Faggot?"

etc.

Dit is maar een klein voorbeeld waaraan je je eventueel kan verwachten. Samen met 1 andere speler was ik dus de enige van de 8 aanwezig die een beetje het plezier er in hield...

Dat is dus de 'gamer groep' van tegenwoordig. Een pure schande voor de rest van ons als je et mij vraagt. Ik vrees dat zo'n perikelen wel vaker gaan voorkomen online
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 29 Sep 2007 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo, na 7 uutjes eindelijk uitgespeld, Halo 3! Wat een game! Heb er echt zwaar van genoten. Maar! (let op)
Als je de game hebt uitgespeelt, laat dan de credits rollen en w8 op een 2e filmpje wat het gehele einde verandert! Doe dit op Legendary en zie een SPOILER 4e halo game verschijnen! (opmerking van 4-jaw: i want to see its "ok", over zn thuisplaneet SPOILER

Dus voor de duidelijkheid, DIT IS HET ECHTE EINDE!
(tekst selecteren)

Master Chief, Cortana en de Arbitor proberen te ontsnappen. Ze springen het schip in, en de Arbitor gaat naar de voorkant. Omdat de helft van het schip nog in het portaal zat, brak het schip in 2en. De helft van de Arbitor valt in zee en hij wordt gevonden, het deel van MC waant ergens rond in de ruimte. We zien MC, die door het onder water gelopen schip zwemt en cortana activeert. Hij zegt, terwijl hij in een cryotube klimt: Ill miss you, wake me up when you need me (halo 4!!). LEGENDARY EXTRA: We zien het schip richting een planeet zweven (HALO 4 HALO 4 HALO 4!
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 29 Sep 2007 14:09    Onderwerp: Reageren met citaat

SPOILER: Ik vind het wel vreemd dat The Arbiter wél terug is gekomen en MC niet, de situatie in het schip is zo dat MC en Cortana juist op Aarde terug moeten komen en The Arbiter in t voorste deel van het schip in de portal zou moeten blijven. Maar dat kan ik verkeerd zien. De voorkant zou toch het verst in t portal moeten zitten? Anyway, ik hoop ook op een Halo4, prachtig hoe die ring op het einde verschijnt.
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 29 Sep 2007 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat

SPOILER:
Nee, kijk, de portal werd ook opgeblazen, Arbitor zat voorin het schip, zijn deel van het schip zat in de portal, doordat de portal werd opgeblazen brak het schip in 2en en het deel in de portal werd naar de aarde gestuurd. En op het einde verschijnt geen ring, maar een high-tech planeet...
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 29 Sep 2007 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat

SPOILER Ja tuurlijk, zat ff raar te denken...de portal is de weg naar veiligheid...Master Chief in leven is dus zeer speciaal...zou die via een speciaal gat naar een Forerunner wereld gegaan zijn? Dat verklaart de gekke planeet, of Halo. Damn, laten ze aub Halo4 aankondigen
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 29 Sep 2007 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt voor jullie posts! Ik heb de game uitgespeeld maar begrijp en begreep er echt helemaal niks van, Halo 2 was natuurlijk al een tijdje geleden maar ook die game kon ik totaal niet volgen.

Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik vind het echt een dramatisch niveau story-telling, echt lachwekkend. Gelukkig is de actie gewoon vet en is het een meesterlijke game.
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 29 Sep 2007 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Er gaan geruchten dat Spoiler de planeet die je ziet opt einde Spoiler de planeet onyx uit de boeken is, jeweetwel waar ze spartans trainen. Ook gaan er geruchten ivm Marathon maar bungie ontkend dat. Ik ben overigens wel bang dat velen het echte einde niet te zien krijgen. Die skippen meestal de credits
Terug naar boven
HcV83 BerichtGeplaatst: 29 Sep 2007 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Like me , wie is er tegenwoordog nou nog zo maf om de credits volledig voorbij te laten gaan het is niet het 16 bit tijdperk meer.

Ben nu de game aan het uitspelen op heroic en zoals al meerderen beweerden maakt dat de spelervaring velen malen beter. Multiplayer wordt ook steeds interessanter
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 29 Sep 2007 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Last van fanboys die zeiken over de graphics? Toon ze deze pagina! http://www.gamespot.com/features/6179901/index.html?tag=topslot;title;5
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 03 Okt 2007 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Nouja na de game grondig gespeeld te hebben zal ik wel zeggen wat ik er eigenlijk van vind. Om gelijk met de deur in huis te vallen is dit niet de game van het jaar voor mij op de X360. Een aantal redenen : De singleplayer is iets wat tekort en het einde gaf me geen bevredigende gevoel. Aangezien het een open einde was kan er net zo goed een Halo 4 uitkomen. Het verhaal laat soms gaten achter en het gedoe tussen Master Chief en The Arbiter is plotseling verdwenen na verloop van tijd. De begin levels waren uitermate prachtig en goed inelkaar gezet, na verloop van een paar missies merk je dat de kwaliteit van de levels telkens achteruit gaan. Grafisch is het ook niet de beste wat de X360 te bieden heeft maar soms heb je door het schilderachtige hemel en ontzettend mooi design (naar mijn mening) dan valt je mond wel soms open. Multiplayer is wel fun en de campaign co-op zelfs nog meer, maar de matchmaking systeem á la Shadowrun ligt me niet. Maar verder is het ontzettend goed. top product en levert Bungie een goede prestatie ondanks een kleine kanttekening waar ik van mening ben dat Bungie geen game kan finishen. Game voelde episch aan, waarom ondanks dit alles niet de game van het jaar voor mij? Bioshock en waarschijnlijk binnekort Mass Effect hebben me positief verrast en zijn bovendien fris. Halo 3 is wel één game die voor mij voor altijd met me X360 verbonden blijft.

Laatst aangepast door wackyprofessor op 04 Okt 2007 16:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 04 Okt 2007 10:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

"Bioshock en waarschijnlijk Mass Effect hebben me positief verrast en zijn bovendien fris."

Heb jij Mass Effect? Geef!

Overigens vind ik het moeilijk beslissen tussen BioShock en Halo 3. De één concentreert zich op Singleplayer en de ander legt de nadruk op co-op en online. Bioshock was wel leuk maar na 2 keer het spel doorgenomen te hebben is het wel goed genoeg geweest.

Halo 3 zie ik me echter wel een paar keer uitspelen.
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 04 Okt 2007 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Sasuke schreef:
"Bioshock en waarschijnlijk Mass Effect hebben me positief verrast en zijn bovendien fris."

Heb jij Mass Effect? Geef!

Overigens vind ik het moeilijk beslissen tussen BioShock en Halo 3. De één concentreert zich op Singleplayer en de ander legt de nadruk op co-op en online. Bioshock was wel leuk maar na 2 keer het spel doorgenomen te hebben is het wel goed genoeg geweest.

Halo 3 zie ik me echter wel een paar keer uitspelen.

Ik doel erop dat Halo 3 een grotere impact kon maken als er niet zo veel toppers dit jaar zou uitkomen. Vergelijk het maar met Gears of War die had vorige jaar bijna geen last van concurrentie en kon dus zo een grotere impact maken. Dat zou minder zijn geweest als er een boel meer toppers ook eind vorige jaar verschenen. Niet dat de games eind vorige jaar slecht waren maar ik hoop wel dat je begrijpt wat ik bedoel
Terug naar boven
HcV83 BerichtGeplaatst: 04 Okt 2007 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Multiplayer is wel fun en de campaign co-op zelfs nog meer, maar de matchmaking systeem á la Shadowrun ligt me niet.

Maar bij shadowrun was het niet zo erg, je hebt daar maar 3 multiplayertypes die ook nog vrij veel op mekaar leken, bij halo 3 is dat een ander verhaal. Je kan daar niet een specieke mode uitzoeken.

Citaat:
Ik doel erop dat Halo 3 een grotere impact kon maken als er niet zo veel toppers dit jaar zou uitkomen. Vergelijk het maar met Gears of War die had vorige jaar bijna geen last van concurrentie en kon dus zo een grotere impact maken. Dat zou minder zijn geweest als er een boel meer toppers ook eind vorige jaar verschenen. Niet dat de games eind vorige jaar slecht waren maar ik hoop wel dat je begrijpt wat ik bedoel

Nee sorry ik snap er geen hol van, misschien dat het grafisch en verhaal wijs niet echt weet te imponeren (misschien is dat wat je bedoeld?), maar een impact heeft deze game wel gemaakt. Mijn mening t.o.v deze game is letterlijk 360 omgekeerd, kan eerlijk gezegd niet meer geloven dat ik dit een wanproduct vond.

***nog 2 skulls tot mijn hayabusa armor***
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 05 Okt 2007 00:53    Onderwerp: Reageren met citaat

moet alleen nog de helm van mn hayabusa armor... de rest heb ik al
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: