Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Lees jij nog game magazines?
Ja
37%
 37%  [ 6 ]
Nee
62%
 62%  [ 10 ]
Totaal aantal stemmen : 16

Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 16:48    Onderwerp: Lees jij nog game magazines? Reageren met citaat

Ik vind het nog steeds erg leuk om game magazines te lezen, krijg altijd de OPM van me collega als ze hem uit heeft en ik koop zelf de N-gamer. Ik vind het wel wat weg hebben om op de bank met een muziekje aan rustig een paar previews of hands-on door te lezen, ik lees ze altijd helemaal door waardoor ik weer nieuwe games tegenkom waarvan ik nooit had gedacht dat ze interessant zouden zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb sinds een jaar of zo weer een OPM abo. Vroeger was ik hier ook al een tijdje lid van. Het is toch altijd wel leuk om af en toe wat te lezen te hebben. In het verleden ben ik meer dan 10 jaar lid geweest van de PU, maar dat vind ik de laatste jaren echt een ontzettend lame kutblad. De meeste games zijn nu toch op alle consoles en daarom toch voor de OPM gekozen. Er staan ook regelmatig toffe interviews in zoals laatst met Jenova Chen (maker van Journey).
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Nope , ben er zo'n 3 jaar geleden mee gestopt. Ik kocht altijd de PU , Ngamer en OPM. Ben er mee gestopt omdat de info die in de magazines te lezen was meestal al een tijdje op internet stond. Heel soms koop ik nog wel eens de Nintendo Gamer , maar dat doe ik alleen als er iets leuks bijzit.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook ik ben lange tijd lid geweest van het Nederlandse OPM. Helaas is dat nu niet meer zo. Ben er mee opgehouden toen ze gestopt zijn met het behandelen van PlayStation 2-software. Sindsdien heb ik ook alle magazines die had weggegeven of verkocht.

Als ik nu nog magazines zou lezen, dan zouden het oude zijn, die de consoles uit de jaren '90 behandelen. Verder heb ik er geen behoefte meer aan. Het is leuk om zo'n blad te hebben, en ik vind de artwork altijd erg mooi, maar qua inhoud staat er tegenwoordig niets meer in dat je nog niet wist...
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Nope, ben ermee gestopt rond 2007. Mijn oude OPMs en PUs lees ik soms, word er nostalgisch van lol. Vooral die PU bij de launch van de PSP, met een sexy chick op de cover.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee, wel de Donald Duck
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Af en toe koop ik nog wel eens een Gameplay (pc gameplay vroeger).
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Soms

Terug naar boven
Femina BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb een abbo op de PU, dat vind ik altijd wel leuk om te lezen

Ik kocht altijd de NGamer, maar daar ben ik nu mee gestopt.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik koop de gameplay, de playstation magazine en de PU.

vind de Pu de slechtste en de Gameplay de beste van de drie.

PU is me te veel bezig met zichzelf op de foto zetten en laten zien hoeveel reisjes ze maken, hun reviews zijn ook meer persoonlijke meningen en stomme grapjes dan daadwerkelijke informatie over de game.

de Gameplay doet het goed, topblad.

Ik lees trouwens 3 paginas elke avond in bed oid, net voor het slapen, lees geen boekies overdag meer heh.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
, hun reviews zijn ook meer persoonlijke meningen en .

Hmm, is dat niet waar het allemaal om gaat?
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik koop de gameplay, de playstation magazine en de PU.

vind de Pu de slechtste en de Gameplay de beste van de drie.

PU is me te veel bezig met zichzelf op de foto zetten en laten zien hoeveel reisjes ze maken, hun reviews zijn ook meer persoonlijke meningen en stomme grapjes dan daadwerkelijke informatie over de game.

de Gameplay doet het goed, topblad.

Ik lees trouwens 3 paginas elke avond in bed oid, net voor het slapen, lees geen boekies overdag meer heh.

3 paginas? Ben je net lekker in een review stop je er mee. xD
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Er is trouwens ook nog de Chief, waar ik niemand over hoor Schrijven ook wat Nederlanders voor. Geloof dat er voor deze maand een OPM pakket + Chief en Ghost Recon dvd (die je ook gratis bij GM kan halen) in de winkels ligt.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

the_dan schreef:
, hun reviews zijn ook meer persoonlijke meningen en .

Hmm, is dat niet waar het allemaal om gaat?

Nee want veel magazines zoals OPM hebben al aan getoond dat ze hun cover verkopen.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 23:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik lees nog wel eens de Gameplay, maar dat is het dan ook. was fan van PU maar sinds Boris weg is en Maarten het over heeft genomen is het een en al pauperzooi.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Er is trouwens ook nog de Chief, waar ik niemand over hoor Schrijven ook wat Nederlanders voor. Geloof dat er voor deze maand een OPM pakket + Chief en Ghost Recon dvd (die je ook gratis bij GM kan halen) in de winkels ligt.

Dope, ik zal er eens naar kijken.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Serieus, de Power Unlimited? Zijn jullie 12 ofzo? Dat ding is echt het grootste kutblad uit de Nederlandse gamepers.

Qua Nederlandstalige magazines lees ik soms de Chief of Gameplay. Vaker dan vroeger koop ik nu echter digitale versies van Engelstalige bladen, zoals Edge. Dat is echt een aanrader.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Serieus, de Power Unlimited? Zijn jullie 12 ofzo? Dat ding is echt het grootste kutblad uit de Nederlandse gamepers.

Qua Nederlandstalige magazines lees ik soms de Chief of Gameplay. Vaker dan vroeger koop ik nu echter digitale versies van Engelstalige bladen, zoals Edge. Dat is echt een aanrader.

Digitale magazines kopen... iets wat ik nooit van mijn leven zal doen. Waarom moet alles digitaal? In principe heb je daar niets aan. Fysieke objecten zijn veel leuker.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Fysieke objecten zijn leuk, maar nemen enorm veel plaats in, kunnen kapot gaan en zijn lastiger om mee te nemen. Daar, drie voordelen van digitale content.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 23:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Fysieke objecten zijn leuk, maar nemen enorm veel plaats in, kunnen kapot gaan en zijn lastiger om mee te nemen. Daar, drie voordelen van digitale content.

Nee, dat zijn drie voorbeelden van waarom digitale content de moeite waard zou zijn.

Maar goed, het zijn natuurlijk altijd meningen. Jij houdt van digitale content zoals games en magazines, en ik heb liever een fysiek object, zodat ik ook echt het gevoel heb dat iets mijn eigendom is. Iets wat ik bij digitale content niet heb, omdat het ook niet zo is.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 23:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
Maar goed, het zijn natuurlijk altijd meningen. Jij houdt van digitale content zoals games en magazines, en ik heb liever een fysiek object, zodat ik ook echt het gevoel heb dat iets mijn eigendom is. Iets wat ik bij digitale content niet heb, omdat het ook niet zo is.

Hoezo? Als je data koopt, is die data toch je eigendom?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 23:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Asianator schreef:

Nee, want de verstrekker van die data heeft nog altijd het recht om op welk tijdstip dan ook, zonder toestemming van jou, je de toegang tot die data te ontzeggen. Computerdata is niet eeuwig. Fysieke objecten, zolang je er goed voor zorgt, meestal wel.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Jun 2012 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
Christian Vuye schreef:
Asianator schreef:

Nee, want de verstrekker van die data heeft nog altijd het recht om op welk tijdstip dan ook, zonder toestemming van jou, je de toegang tot die data te ontzeggen. Computerdata is niet eeuwig. Fysieke objecten, zolang je er goed voor zorgt, meestal wel.

Fysieke data is alles behalve eeuwig. Data opgeslagen op optische opjecten vergaat ook. En zelfs sneller dan data die is opgeslagen op bijvoorbeeld een SSD of Flash.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 14 Jun 2012 00:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Nope, geen game magazine voor mij.
Vroeger was het altijd
Power Unlimited
OPM
Gamepro

maar nu wel Aniway, over Japanse anime, manga, games, muziek en cultuur.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Jun 2012 01:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

Als Femina het leuk vind de PU te lezen dan moet ie dat zelf weten, rustig aan.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

Ga naar: