Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Kingsora BerichtGeplaatst: 25 Sep 2007 12:13    Onderwerp: Daxter [PSP] Reageren met citaat

Ik zag deze game vandaag mooi blinken in de rekken en ik dacht hem te kopen. Maar ik wou eerst even de raad van andere mensen.

Is deze game na 2 jaar nog de moeite?
Hoelang ben je met de game ongeveer bezig?

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Onna76 BerichtGeplaatst: 25 Sep 2007 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb m ook niet zo lang, ik heb de US versie voor een prikkie gekocht en is erg leuk het spel. Spel is niet heel lang maar absoluut wel de moeite waard, zeker als je van platform / adventure games houdt. Plus de humor is weer doldwaas zoals vanouds Grafisch vind ik persoonlijk nog altijd 1 van de mooiste games.

Oh trouwens Michael ik heb mijn Slim PSP sinds vandaag binnen, de roze uit Japan, een behoorlijke verbetering vergeleken de oude.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 25 Sep 2007 14:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben gek geweest op de Jak games, dus ik zal deze dan ook leuk vinden?

Maar wat is niet lang, jij bent een RGP gamer vooral dus voor jou is 25 uur misschien niet lang?

En wat is er dan beter aan je dunne roze psp? Heb je al games gespeeld op je tv?
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 25 Sep 2007 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Deze game was bij de release al de moeite, zonder enig twijvel. Als je van een beetje platform actie á la Jak&Daxter houdt met humor dan zit je goed met de game. Er zitten 16 levels in de game genoeg dus met hidden dingen en unlockables met mini-games. Ik ben zelf met de game tegen de 12-14 uurtjes bezig geweest geloof ik + alle extra's etc. unlocken. Met het verhaal zelf geloof ik 8-9 uur. Zoals Onna al zegt één van de mooiste PSP games.. de PS2 kwaliteit druipt ervan af. Voor 20 euro zeg ik : ''Halen die game!''
Terug naar boven
wa BerichtGeplaatst: 26 Sep 2007 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb hem zelf en speelt gewoon gewldig bovendien zijn de grapichs echt geweldig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 29 Sep 2007 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb hem , 2uur spelen en was hem beu, maar dat komt wss omdat ik al vast zat
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: