Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Roderick BerichtGeplaatst: 14 Sep 2007 16:19    Onderwerp: FIFA 08 Reageren met citaat

Oh wat had ik zin in deze game en oh wat ben ik hard genaaid door EA. Wat hebben ze toch een vreselijk onrealistische en frustrerende voetbalgame gemaakt. Mijn kritiek (de grote punten, de kleine punten begin ik niet eens over, dan ben ik morgen nog aan het typen).

Passes werken niet: de speler staat te wachten tot de bal bij hem komt (ja, je kunt naar de bal rennen maar dan is het te laat omdat je speler altijd even stilstaat). Als je met de speler zelf speelt gebeurt het me ook veel te vaak dat de speler te laat reageert op mijn commando en ik dus balverlies heb waar dat niet nodig was.

Dit geldt ook voor goals maken: loopt het even chaotisch vlak voor het doel dan ben je kansloos met zulke slome controls: je bent te laat. Daarnaast is schieten praktisch onmogelijk met de b knop: je hebt RB nodig.

Dan de lange bal: ooit gecounterd? Ik krijg die bal niet snel naar voren. Allereerst omdat de lange bal gewoon niet accuraat zo ver naar voren kán en twee omdat AI aanvallers naar de bal toe lijken te rennen in een countersituatie. Je ziet ze dan richting eigen helft lopen omdat ze een soort "lock on ball" mode hebben.

Nog meer over AI spelers: ik heb het gevoel alsof ik alles zelf moet doen. De AI spelers dekken niet of amper: de tegenstander krijgt de vrijheid om rond te passen omdat mijn spelers simpelweg niet dekken. Ik kan het zelf wel doen maar dan blijf je LB indrukken om te wisselen.

*zucht* Ik wil dit jaar een goeie soccergame hebben. PES6 trekt op niks: graphics van een megadrive game en eenzelfde feel. Wachten op de PES2008 demo danmaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kingsora BerichtGeplaatst: 14 Sep 2007 16:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach ik vind de game lekker wegspelen, al heb ik ook wel enkele minpuntjes.

Zo zijn de controls veranderd en is er geen enkle mogelijkheid om deze terug te zetten naar de vorige controls, erg irritant.

Zo is sprinten nu R2, van spelen wisselen L1, een speler dekken X en een tweede speler voor te dekken O, wat bijna onmogelijk is omdat je dan X moet loslaten . Ik weet niet hoe de controls van de 360 versie zijn veranderd, maar dit vind ik toch een minpunt en ik hoop dta je in de uiteindelijke versie de controls naar eigen wens kunt aanpassen.

Maar voor de rest speelt het lekker weg vind ik, dribbels zitten goed, graphics zijn niet super van veraf gezien wel erg goed in close-up, er is lekker veel sfeer in het stadion. en het feit dat je tijdens de laadtijden iets te doen hebt vind ik erg leuk gevonden

Dus ik ga deze zeker in men gamerek zetten

Maar toch vraag ik me nog één ding af wrr is er geen scheidsrechter in FIFA
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wa BerichtGeplaatst: 25 Sep 2007 13:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Fifa is de een na beste voetbal spel op Pro Evolution soccer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
bandai007 BerichtGeplaatst: 30 Sep 2007 10:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind Fifa de beste voetbalgame. Oké, de AI laat soms wat te wensen over maar de commentaar, het hele next-gen gevoel en de talloze mogelijkheden zijn toch cool?
Ik heb hem bij de release gekocht en ik heb er geen spijt van
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: