Auteur |
Bericht |
|
Weslii |
Geplaatst: 04 Jun 2012 15:46 Onderwerp: PSN downtime
| |

|
Op verzoek van Rene gaan we op het forum verder.
Beste Gezer,
Je sloot af met dit stukje dat je ergens vandaan had gequote:
""Tokyo, May 15, 2011 - Sony Corporation and Sony Computer Entertainment (SCE) announced that Sony Network Entertainment International (SNEI, the company) will today begin a phased restoration by region of PlayStation®Network and Qriocity Services. The phased restoration will be on a country by country basis beginning in the Americas, Europe, Australia, New Zealand, and Middle East.""
Zoals je kunt zien is de datum waarop dat is geschreven 15 mei. Toen PSN dus nog ofline was. Met andere woorden, het was een verwachting om het weer online te krijgen. Geen vaststaand feit. Daar ga je dus al de mist in.
Citaat: | Weslii: LOL! De PSN was offline van 20 april tot 15 mei 2011, waarom probeer je je allerlei ilussies te maken? Accepteer eens de feiten gast. |
De feiten? Oke, laten we de feiten accepteren. De feiten zijn dat op 15 mei IN DE VS gedeeltes weer online zijn gekomen. Toen is het regio na regio gerepareerd.
Zoals je weet is de wereld vele malen groter dan de VS. Zoals je waarschijnlijk niet weet is Japan als laatste weer online gekomen. En wanneer was dat? Inderdaad, 2 juni zoals ik al zei:
http://venturebeat.com/2011/07/05/psn-japan-online/
http://www.engadget.com/2011/07/06/sony-brings-psn-back-online-in-japan-wants-us-to-forget-about-a/
Citaat: | De NL wikipedia artikel dat jij als bron gebruikt geeft foutieve informatie. |
Nee hoor, die kijkt alleen verder dan de vs.
Citaat: | Ik heb ook geen zin om met jou te discuteren |
aaah, vandaar dat je gelijk heel de pagina volspamt
Citaat: | Ik had gehoopt dat je mijn heel goeie lange termijn geheugen vertrouwde ipv hopeloos je gelijk te proberen halen. Hier heb je het zwart op wit.
|
Over hopeloos gelijk proberen te halen gesproken (en het nog fout hebben ook). |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 04 Jun 2012 16:03 Onderwerp:
| |

|
Zucht  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 04 Jun 2012 16:11 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
PSN was hier terug op 15 mei, en we leven toch in Europa, niet? De situatie in Japan had trouwens niets te maken met Sony, het was de Japanse regering die de terugkeer verbood. |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 04 Jun 2012 16:22 Onderwerp:
| |

|
De PSN was terug online op 15/16 mei in België
http://4gamers.mobi/nieuws/5327/2/PSN-weer-gedeeltelijk-online-nu-ook-in-Belgi
Waarschijnlijk ook in Nederland dus. Ik ga nergens de mist in, het is een vaststaand feit dat PSN rond die datum online ging, zoek maar verschillende fora en lees de reacties van gebruikers. Op de link bovenop zie je Belgen op PSN geraken op 16 mei.
Waarom kom je met Japan af? Leef je in Japan? Zoals Joni zei was PSN daar langer ofline omdat er problemen waren met de regering. Maar aangezien we niet in Japan leven kan het ons niets schelen.
Beetje triest dat je eerst 2 maanden zegt en dan alsnog je gelijk proberen te halen dat je er dichter bij zat met 1.5 maand door Japan erbij te halen.
PSN was 3 weken offline dus. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 04 Jun 2012 16:39 Onderwerp:
| |

|
the_dan schreef: | Zucht  |
|
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 04 Jun 2012 16:55 Onderwerp:
| |

|
Kabouter Wijsneus  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 04 Jun 2012 17:57 Onderwerp:
| |

|
Downytime zul je bedoelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Weslii |
Geplaatst: 05 Jun 2012 16:32 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | PSN was hier terug op 15 mei, en we leven toch in Europa, niet? De situatie in Japan had trouwens niets te maken met Sony, het was de Japanse regering die de terugkeer verbood. |
Dat is het punt niet. Feit is dat het offline was en dat gedeeltes op 15 mei online kwamen en andere gedeeltes pas veel later. Ongeacht de reden. Waar het uiteindelijk om ging was de vraag of je al die tijd dan ook niet zou kunnen gamen wanneer je je games streamt naar de console. Het antwoord op die vraag is waarschijnlijk: nee. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 05 Jun 2012 16:47 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Inloggen zou echter meer dan voldoende zijn, zoals Netflix was. Ik betwijfel dat een streaming service zou afhangen van Home of de Store. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|