Auteur |
Bericht |
|
willem_liu |
Geplaatst: 24 Sep 2007 16:20 Onderwerp: Next-Gen Consoles
| |

|
Wat voor functionaliteiten denk jij dat er in de next-gen consoles zal zitten?
Mijn voorspelling:
- Games worden niet meer uitgebracht op een tastbaar medium, maar zullen voortaan gedownload worden. Dit zorgt ervoor dat spellen wereldwijd tegelijkertijd uitgebracht kunnen worden. En spellen worden hierdoor ook goedkoper.
- De nieuwe Xbox en PlayStation zal volwaardige MediaCenters worden met mogelijkheid om TV op te nemen en af te spelen.
- Alle nieuwe controllers zullen bewegings sensoren bevatten.
- Rumble feature zal nog niet verdwijnen.
- De nieuwe consoles kunnen hun beelden in 3D weergeven op speciale 3D televisies. |
|
Terug naar boven |
|
|
Fiercy Dragon |
Geplaatst: 24 Sep 2007 16:55 Onderwerp:
| |

|
en dat terwijl xbox 360, wii en playstation 3 over het algemeen nog met next-gen worden aangeduid
die 3d zal er zeker niet zijn, de games wereldwijd op dezelfde dag zeg ik ook van niet, want je hebt in europa zoiets als localisatie van de game, waardoor de games altijd later zijn...
wel geloof ik dat elke console gewoon draadloos zonder maar een eigen internetverbinding zal kunnen verbinden met het internet (het hotspot idee, maar dan wereldwijd), en dat idd elke game gedownload gaat worden, of direct te spelen vanaf het internet dat games aan je console worden gelinkt...
Laatst aangepast door Fiercy Dragon op 24 Sep 2007 17:06; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
willem_liu |
Geplaatst: 24 Sep 2007 17:00 Onderwerp:
| |

|
Fiercy Dragon schreef: | en dat terwijl xbox 360, wii en laystation 3 over het algemeen nog met next-gen worden aangeduid
die 3d zal er zeker niet zijn, de games wereldwijd op dezelfde dag zeg ik ook van niet, want je hebt in europa zoiets als localisatie van de game, waardoor de games altijd later zijn...
wel geloof ik dat elke console gewoon draadloos zonder maar een eigen internetverbinding zal kunnen verbinden met het internet (het hotspot idee, maar dan wereldwijd), en dat idd elke game gedownload gaat worden, of direct te spelen vanaf het internet dat games aan je console worden gelinkt... |
Ja de localisatie blijft altijd een hekel punt, maar direct spellen downloaden en spelen is imo de toekomst.
Heb je misschien nog andere niet genoemde ideeën? |
|
Terug naar boven |
|
|
Fiercy Dragon |
Geplaatst: 24 Sep 2007 17:06 Onderwerp:
| |

|
ontwikkelen wordt gemakkelijker gemaakt door een kleinere hardware stap bij de volgende generatie, waardoor het ongeveer even moeilijk is als nu, maar omdat ze er dan al enkele jaren mee werken zullen de resultaten velen malen beter zijn.
ook denk ik dat de volgende generatie misschien wel een tweestrijd gaat worden ipv een driestrijd, omdat 1 van de grootmachten misschien geen console meer gaat maken.
ook denk ik dat we niet meer van next-gen kunnen spreken dan omdat de releases van de verschillende consoles zo gespreid zijn dat er waarschijnlijk elke 1.5 jaar een nieuwe console verschijnt... (doordat de strategie van de ps3 aanzienlijk langer van duur is dan bijvoorbeeld de 360) |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 24 Sep 2007 18:08 Onderwerp:
| |

|
Ik voorspel ook 3D Zonder framedrops.
Als de hardware de kracht ervoor heeft kan hij misschien wel Crysis in 3D draaien met 100fps zonder ghosting en alles. Lijkt me echt vet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 24 Sep 2007 18:09 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Nelus schreef: | Ik voorspel ook 3D Zonder framedrops.
Als de hardware de kracht ervoor heeft kan hij misschien wel Crysis in 3D draaien met 100fps zonder ghosting en alles. Lijkt me echt vet. | Dat lijkt me moeiteloos te lukken voor een next-gen console, maar Crysis is tegen dan ook al verouderd. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 24 Sep 2007 19:10 Onderwerp:
| |

|
3D is the future Plus nog wat camera's rondom jou die je bewegingen registreren. Of we moeten nóg een generatie wachten... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|