Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
bessy10 BerichtGeplaatst: 04 Apr 2012 14:33    Onderwerp: game recensie 1 Reageren met citaat

http://www.youtube.com/watch?v=rrHxip2YczI&feature=plcp&context=C4a6b2a7VDvjVQa1PpcFNrHRhjViCqRzN9F3EJYOKjAlpE6qUYaSE%3D

en leuk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 04 Apr 2012 14:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Heb hem even bekeken, en hier enkele opmerkingen:
- De introductie is veel te lang, om precies te zijn 38 seconden, waarna er ineens een overgang komt naar de review zelf. Hiernaast bestaat deze introductie enkel van wat games met een tekst, probeer hier meer uit te halen om de gamers meteen te interesseren voor hetgeen wat komen gaat.
- Gebruik beelden ter ondersteuning van je review, nu ga je echter pas na twee minuten praten, hetgeen de interesse eveneens snel weg doet nemen. Ik wil immers een review bekijken, niet een filmpje zonder commentaar.
- Je stem overstijgt het achtergrond geluid niet, daardoor is het lastig om je te horen.
- Probeer wat meer lijn aan te brengen in het verhaal wat je wil vertellen. Je eerste zinnen geven al ongeveer drie conclusies en terwijl ik nog niet eens halverwege je review ben geef je al een cijfer weg.
- Halverwege de video, waarbij je slechts enkele zinnen over Angry Birds hebt gesproken, stap je ineens over naar een andere game. Je titel van je review doet echter vermoeden dat het gehele filmpje over Angry Birds gaat.
- Over deze tweede game: je geeft totaal geen uitleg wat het voor game is, maar begint meteen de gameplay te beschrijven. Ook hiervoor geldt dus: geef meer uitleg.
- De laatste halve minuut zit ik wederom naar een outtro te kijken, dit is niet nodig, less is more in dit geval.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
bessy10 BerichtGeplaatst: 04 Apr 2012 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
- De introductie is veel te lang, om precies te zijn 38 seconden, waarna er ineens een overgang komt naar de review zelf. Hiernaast bestaat deze introductie enkel van wat games met een tekst, probeer hier meer uit te halen om de gamers meteen te interesseren voor hetgeen wat komen gaat.
- Gebruik beelden ter ondersteuning van je review, nu ga je echter pas na twee minuten praten, hetgeen de interesse eveneens snel weg doet nemen. Ik wil immers een review bekijken, niet een filmpje zonder commentaar.
- Je stem overstijgt het achtergrond geluid niet, daardoor is het lastig om je te horen.
- Probeer wat meer lijn aan te brengen in het verhaal wat je wil vertellen. Je eerste zinnen geven al ongeveer drie conclusies en terwijl ik nog niet eens halverwege je review ben geef je al een cijfer weg.
- Halverwege de video, waarbij je slechts enkele zinnen over Angry Birds hebt gesproken, stap je ineens over naar een andere game. Je titel van je review doet echter vermoeden dat het gehele filmpje over Angry Birds gaat.
- Over deze tweede game: je geeft totaal geen uitleg wat het voor game is, maar begint meteen de gameplay te beschrijven. Ook hiervoor geldt dus: geef meer uitleg.
- De laatste halve minuut zit ik wederom naar een outtro te kijken, dit is niet nodig, less is more in dit geval.

Ik heb goed gelezen wat Jij zei en ik kan het me wel voorstellen bij mijn volgende filmpje ga ik hier zeker op letten
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 04 Apr 2012 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb em maar even gedisliked, je klinkt als een schooljongen die zijn boekbespreking komt voorlezen in de klas.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 04 Apr 2012 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

bessy10 schreef:
Rene Groen schreef:

Ik heb goed gelezen wat Jij zei en ik kan het me wel voorstellen bij mijn volgende filmpje ga ik hier zeker op letten

Succes en laat hem zeker even zien hier tegen die tijd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 04 Apr 2012 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gezer schreef:
Ik heb em maar even gedisliked, je klinkt als een schooljongen die zijn boekbespreking komt voorlezen in de klas.

En dat kan natuurlijk niet.

Overigens, eindigen met punt zou helpen (niet naar jou toe Geez)
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 04 Apr 2012 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 04 Apr 2012 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Van je tekst klopt ook niet zoveel... iOS schrijf je verkeerd en zo zijn er meer hoofdletter foutjes.

Game is erg mooi, goed en beter dan de vorige... maar waarom dan? Daar is nou net een review voor.

Niet zo smakken...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: