Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende  
MaartenL BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2012 00:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

RPG / Story is hetzelfde qua dialoogopties, enkel is bij Story mode de combat veel makkelijker.

Overigens heb je in het begin weinig keuzes maar als later belangrijkere keuzes komen, kan dat vertakken in meerdere opties die een serieuze impact zullen hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2012 09:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, hoe vet deze game ook was, het einde: Gatverdamme. Na 6 jaar ME is dat het enige wat ze kunnen bedenken? Mijn keuzes door de hele game hebben niet eens een invloed gehad op het einde?
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2012 10:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe kan je in godsnaam nu al aan het einde zitten?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2012 11:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Game al sinds maandag hebben en van woensdag tot vrijdag prestatieverlof hebben.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2012 14:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoeveel uur koste het je om de game uit te spelen? Zit op een kleine tien uur nu.

Vind de meeste sidequests trouwens maar onduidelijk. Nooit staat er precies wat er van je wordt verwacht, terwijl dat in ME2 nog wel het geval was.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2012 15:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Gezer schreef:
Jawel, de PC versie heeft te lage systeemeisen, het lijkt wel alsof het om een opgekrikte console port gaat. Btw, eventjes reagere op je vorig bericht: ik heb de ME2 demo niet gespeeld maar de final game had dezelfde framerate als de 360 versie die ik een zomer ervoor had gespeeld, graphics waren zelfs beter door de ME3 engine. =)

Ik zou toch niet voor de PS3-versie van ME3 gaan: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-mass-effect-3-ps3-fps-issues

Das jammer, maar de PS3 versie heeft trophies.

face importing bug in de 360 versie?

Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2012 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoezo heeft de PS3-versie geen Trophies? Waar haal je dat nu weer vandaan?
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2012 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Mr. Awesome schreef:

Waar haal jij vandaan dat de PS3 versie geen Trophies heeft?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2012 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat

In de demo kon je toch kiezen tussen 3 verschillende game modes? Kan dat ook in de voledige game , want ik heb net mijn ME2 save geimporteerd en kreeg geen keuze.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2012 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
In de demo kon je toch kiezen tussen 3 verschillende game modes? Kan dat ook in de voledige game , want ik heb net mijn ME2 save geimporteerd en kreeg geen keuze.

Hmmm... waarschijnlijk omdat je je savegame hebt geimporteerd. De game maakt dan waarschijnlijk gewoon de keuze dat je verder wil spelen zoals in ME2; RPG dus.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2012 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Mr. Awesome schreef:

Waar haal jij vandaan dat de PS3 versie geen Trophies heeft?

Ach, ik heb het verkeerd gelezen. Foutje. Moet kunnen.
Terug naar boven
jerfo BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2012 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat

ik denk dat je in de demo kan kiezen om verschillende stukjes te zien van de game en dat dat in de game zelf niet kan?

wel balen ik heb de CE maar de online pass werkt niet omdat hij al in gebruikt is
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2012 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

jerfo schreef:
ik denk dat je in de demo kan kiezen om verschillende stukjes te zien van de game en dat dat in de game zelf niet kan?

wel balen ik heb de CE maar de online pass werkt niet omdat hij al in gebruikt is

Hoe kan dat nu? Je kocht de game nieuw, neem ik aan? Gewoon even contact opnemen met EA, die helpen je wel.
Terug naar boven
jerfo BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2012 23:51    Onderwerp: Reageren met citaat

ja ben al bezig, moest foto's opsturen van het serie nummer het hoesje en de factuur en krijg dan als het goed is een nieuwe code
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2012 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat

dat ending
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2012 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik snap echt niet wat mensen nu zo erg vinden aan het einde?

Of is het omdat alle andere forums beweren dat het einde zogezegd rampzalig is en dat iedereen maar op de hate-bandwagon moet springen?
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2012 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Spoilers:

Omdat er geen fuck van klopt, het totaal niet in linie ligt met de rest van de serie en omdat het niet echt een einde is.

Waarom was iedereen op de Normandy terwijl ze op aarde vastzaten? Wat was die planeet waar de normandy op crashte? Als een exploderende Mass Relay iedereen in dat systeem doodt (volgens ME2 DLC), is dan nu niet al het leven in het heelal dood? Waarom leiden alle drie de eindes tot het einde van de moderne civilisatie? Waarom opeens een deus ex machina? Waarom doen je keuzes er niet toe? Waarom presenteert de catalyst mij met de conclusie dat synth en organics niet samen kunnen leven als de geth en quarians in HET ZELFDE SPEL bewijzen dat het wel kan?

Wrex heeft een kindje en een vrouw, maar zal hen nooit zien, tali zal haar planeet nooit meer zien, mijn romance met Miranda ging nergens heen en zal nu ook nergens heen gaan etc etc etc

Het hele spel was geweldig, tot de laatste tien minuten. Op het moment dat de reaper je raakt wanneer je naar de beam rent om naar de citadel te gaan moet je eingenlijk het spel afsluiten en stoppen. Alles daarna is onzinnig, onlogisch en imo een belediging richting de fans.

/rant
/Einde spoilers

En dan heb ik het nog niet eens gehad over de DLC die al op de disc staat, Tali's gezicht wat een gefotosoepte stockfoto is etc

Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2012 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben het helaas eens met Florix, ik zou het niet beter kunnen verwoorden.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2012 00:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Spoilers:

*Het exploderen van de Mass Effect relays op het einde heeft niet hetzelfde effects als in ME2 waarin het geweldadig tot ontploffen werd gebracht. In ME3 dienen ze alleen om het 'signaal' door te geven en te versterken, niet om hele stelsel uit te roeien (dat was overigens zeer duidelijk).

Je keuzes doen er niet toe? Heb je de andere +/- 25 uur niet opgelet? Sommige keuzes uit de voorgaande games bepalen hoe het bijvoorbeeld met de Krogan Genophage afloopt.

Wie zegt overigens dat de vrede tussen Quarians en Geth blijvend is? Je hebt ze net overtuigd het op te nemen tegen 1 vijand, niet om in de toekomst vredelievend samen te leven alsof de Geth/Quarian oorlog nooit gebeurd is.

Overigens is de vernietiging van een Mass Relay niet noodzakelijk een afzondering... Er is nog steeds een FTL mogelijkheid, het duurt langer maar niemand is afgesloten van elkaar....

Enkel het gedeelte met de Normandy klopt niet, de rest wel.

Onlogisch en onzinning? Misschien als je dan stopt met nadenken... Het is zeker geen Happy ending maar wat jij allemaal zegt klopt helemaal ook niet, net zoals de honderden forum posts die je overal kan terugvinden... Toeval?
*

Laatst aangepast door MaartenL op 12 Mrt 2012 12:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2012 02:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Daarnet uitgespeeld. Vind het einde niet slecht ofzo, maar gewoon heel erg raar. Weet niet goed wat ik er van moet opmaken.

Maar goed, een einde waar Shepard en zijn vrienden terug op Aarde zijn en feest vieren is gewoonweg cliché.

Enfin, een nieuwe Mass Effect krijgen we sowieso wel.

Ik ben in ieder geval tevreden met Mass Effect 3.
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2012 03:34    Onderwerp: Reageren met citaat

PAS OP SPOILERS

MaartenL schreef:
Het exploderen van de Mass Effect relays op het einde heeft niet hetzelfde effects als in ME2 waarin het geweldadig tot ontploffen werd gebracht. In ME3 dienen ze alleen om het 'signaal' door te geven en te versterken, niet om hele stelsel uit te roeien (dat was overigens zeer duidelijk).

Dan zou ik nog maar eens goed gaan kijken, want in alle drie de eindes zie je duidelijk de relays ontploffen voordat men naar de galaxy map fade

'
MaartenL schreef:

Je keuzes doen er niet toe? Heb je de andere +/- 25 uur niet opgelet? Sommige keuzes uit de voorgaande games bepalen hoe het bijvoorbeeld met de Krogan Genophage afloopt.

Nee, uiteindelijk doet het er niet toe omdat ik toch iedere keer weer voor drie keuzes sta. Zoals ik al zei, 99% van de game is geweldig en inderdaad er zijn een aantal scenarios waar je keuzes er toe doen. Maar er zijn er ook genoeg waar het er niet toe doet. Rachni gedood? Nope, gecloned. Udina is geen counciler? Nope, Anderson is vertrokken. Council kapot? Nope, we hebben een nieuwe gevormd.

Waar het om gaat is dat de conclusie van de triologie los staat van jouw keuzes.

MaartenL schreef:

Wie zegt overigens dat de vrede tussen Quarians en Geth blijvend is? Je hebt ze net overtuigd het op te nemen tegen 1 vijand, niet om in de toekomst vredelievend samen te leven alsof de Geth/Quarian oorlog nooit gebeurd is.

De logica van catalyst-kind-god is dat Synths en Organics niet samen kunnen leven, dus heeft de catalyst-kind-god een leger van Synths die iedere 50K jaar alle organics dood, dat is niet logisch. Als je had opgelet wist he dat de Geth nooit vijandig zijn geweest tegenover de Quarians, ze verdedigden zichgzelf en spaarden de rest van de Quarians toen het gevaar was geweken. Het is onzinning dat ik word geforceerd de conclusie van onze kindergod moet aannemen en er geen alternatief is.

MaartenL schreef:

Overigens is de vernietiging van een Mass Relay niet noodzakelijk een afzondering... Er is nog steeds een FTL mogelijkheid, het duurt langer maar niemand is afgesloten van elkaar....

Tuchanka, aarde, Quarian planeet, asari planeet, turian planeet, totaal in as. Miljoenen zijn dood, alles staat in brand en de gehele vloot ligt stil boven de aarde, zonder ook maar enige vorm van contact met hun thuisplaneten. Van wat het einde ons verteld kunnen ze nergens heen, niet communiceren en niet reizen. Zonder de Mass Relays gaat dat niet lukken want dat was het hele PUNT van de Mass Relays.

MaartenL schreef:

Enkel het gedeelte met de Normandy klopt niet, de rest wel.

Alleen dan al ben je behoorlijk vergevend als je daar zo gemakkelijk overheen kan kijken.

MaartenL schreef:

Onlogisch en onzinning? Misschien als je dan stopt met nadenken... Het is zeker geen Happy ending maar wat jij allemaal zegt klopt helemaal ook niet, net zoals de honderden forum posts die je overal kan terugvinden... Toeval?

Toeval dat op het Bioware forum, waar de meest loyale bioware fanboys zitten, in meerdere polls 90+% een ander einde wil? Toeval dat er in één dag een facebook pagina is met bijna 9000 likes? Ik denk het niet.

Niemand vraagt om een happy ending, men vraagt om een einde dat logisch in elkaar steekt en aansluit bij de rest van de triologie. Het einde komt totaal uit het niets en zorgt er voor dat uiteindelijjk jouw keuzes er niet toe doen. Drie eindes die bijna hetzelfde zijn, allen tot dezelfde toekomst leiden en geen afsluiting bieden.

Momenteel komt het einde neer op:
[color=red]
SPACE MAGIC

Mass Effect 1: De Reapers zijn een mysterieus ras dat elke 50k jaar het leven in het universum vernietigd, wij moeten ze stoppen!

Mass Effect 2: De Reapers gebruiken de Collectors om legers te bouwen!

Mass Effect 3: De Reapers zijn hier! Ga het universum door! Verenig alle rassen! Help je vrienden! Versla de Reapers! Oh wat epic! --> (laatste tien minuten): De Reapers doen God's werk......omdat god zegt dat dat moet. Kies nu een van deze drie generieke piew-piew-space-magic-fixes-all eindes die alle Shepards over de hele wereld ook te zien krijgen, bekijk dan een cliché "het was allemaal een verhaal" moment en vergeet alles wat je heb meegemaakt want we vertellen je niets over de mensheid, de aarde, de turians, asari, quarians, geth, Shepard, Liara, Garrus, Wrex, Tali, de Mass Relays....de toekomst.
[/color]

EINDE SPOILERS

http://social.bioware.com/forum/1/topic/355/index/9727423/1

http://social.bioware.com/forum/Mass-Effect-3/Mass-Effect-3-Story-and-Campaign-Discussion-Spoilers-Allowed/Joker-Hidden-Dialogue-During-Conduit-Push-9787569-1.html

https://twitter.com/#!/GambleMike/status/177942797880541185

Alles wijst naar DLC.....

Laatst aangepast door FloriX op 12 Mrt 2012 12:29; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2012 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat

FloriX schreef:

Alles wijst naar DLC.....

Had je anders verwacht dan? ME2 heeft ook aardig wat DLC

eerste beelden trouwens van ME anime http://www.playstationpure.be/blog/item/9036/Eerste-beelden-van-de-Mass-Effect-anime

Laatst aangepast door elemeNt op 12 Mrt 2012 12:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2012 11:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Florix en anderen, kunnen jullie spoilers in witte tekstkleur aanduiden?
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2012 12:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Spoilers:

*Zoals eerder gezegd ontploffen de Mass Effect Relays niet zoals in Arrival. Ze krijgen het signaal door, het Mass Effect veld dat voor de zogezegde alles vernietigende ontploffing zorgt wordt opgelost door het signaal te versterken en de mass relay zonder dat veld geeft niet dezelfde ontploffing als een asteroide op een relay met een actief veld.*

Gezer schreef:

Oeps, totaal vergeten. Even aangepast
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2012 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
Spoilers:

*Zoals eerder gezegd ontploffen de Mass Effect Relays niet zoals in Arrival. Ze krijgen het signaal door, het Mass Effect veld dat voor de zogezegde alles vernietigende ontploffing zorgt wordt opgelost door het signaal te versterken en de mass relay zonder dat veld geeft niet dezelfde ontploffing als een asteroide op een relay met een actief veld.*

Gezer schreef:

Oeps, totaal vergeten. Even aangepast

*Of je KIJKT naar de eindes en ziet zelf dat ze ontploffen:

Control: http://www.youtube.com/watch?v=e_UJUlD8nmQ 2:15-2:28 (brokstukken vliegen er vanaf)
Destroy: http://www.youtube.com/watch?v=6AdWqlsQjWo 2:00-2:10
Synthesis: Iedereen gaat dood
*
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 10 van 13

Ga naar: