Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 34, 35, 36  Volgende  
the_dan BerichtGeplaatst: 22 Feb 2012 14:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij de MM amsterdam moesten ze nog alles inruimen -.-'

Lekker optijd jongens...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 22 Feb 2012 15:31    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
In het centraal station (antwerpen) is de grond bewerkt met een advertentie voor de vita. Ik wou dat ik er één goeie foto van kon trekken :s

Inderdaad. Had het gisteren gezien, was toch met Uncharted?
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 22 Feb 2012 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
konnichiwa schreef:
In het centraal station (antwerpen) is de grond bewerkt met een advertentie voor de vita. Ik wou dat ik er één goeie foto van kon trekken :s

Jups, de naam Uncharted stond er wel niet op though =p.
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 22 Feb 2012 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn Vita van Castle Gamers en 32GB kaartje van PlanetAxel zijn ook binnen! Heb hem nog niet uitgepakt want mijn Hori screenprotector is nog niet binnen, die wil ik er eerst op plakken voordat ik hem ga aanraken .
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 22 Feb 2012 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Moet wachten tot morgen voordat ik m kan halen.......
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Feb 2012 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Hopelijk gebruikt de Wii U trouwens een touchscreen zoals de Vita. Na de uDraw, de DS en de 3DS (Resistive) is het duidelijk dat iPhone/Vita-achtige touchscreens (Capacitive) veel beter geschikt zijn voor gaming.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 22 Feb 2012 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
Christian Vuye schreef:
konnichiwa schreef:

Jups, de naam Uncharted stond er wel niet op though =p.

En met het hek er om heen? Dat maakte mensen enorm benieuwd. Anyway, ga er morgen of vrijdag proberen een foto van te trekken.
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 08:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Sony: De Vita is piraterij bestendig voor een lange tijd .

Hebben ze nu nog niets geleerd wat hackers allemaal kunnen ,btw in Japan hebben ze al iets kunnen doen de hackers.

Ik als PS3 fan haat hun arrogantie , stom Sony.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 09:05    Onderwerp: Reageren met citaat

zie sang schreef:

Hebben ze nu nog niets geleerd wat hackers allemaal kunnen ,btw in Japan hebben ze al iets kunnen doen de hackers.

Ja, alle bedrijven zijn stom omdat ze zeggen dat hun console piraterij bestendig is, wat een logica. Stomme Sony toch wacht maar op de haxX0rzz
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 09:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De aandeelhouders en de developers zullen zeer blij zijn als Sony zegt 'Ja, hij wordt wsl snel gehacked. Maar we doen ons best.'
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Dagen wachten op een Vita +1 -.-

Morgen krijg ik sowieso mijn Vita. Als ik geluk heb, kan ik 'm vanavond nog ophalen.
Terug naar boven
Wazzim BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 17:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Geweldig ding hoor, gisteren party chat gedaan met wat gasten van Neogaf en het werkte gewoon zonder problemen tijdens elke applicatie.
Qua netwerk mogelijkheden vind ik de Vita dan ook precies het tegenovergestelde van de nogal langzame XMB op de PS3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat

wat een beetje extra ram al niet kan doen...
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gezer schreef:
zie sang schreef:

Ja, alle bedrijven zijn stom omdat ze zeggen dat hun console piraterij bestendig is, wat een logica. Stomme Sony toch wacht maar op de haxX0rzz

Het is niet zozeer arrogant. Wel dat het een naieve houding is naar het onwetende publiek. Ze weten natuurlijk zelf ook wel dat hun product voer voor hackers is.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 11:45    Onderwerp: Reageren met citaat

^^Yeah sure ze hebben geen enkel verplichting om iets te melden wat al niet gebeurd is.

Btw ik heb de Vita zelf nog niet, heb me heel hard moeten inhouden op launch dag lol. De reden dat ik er nog geen heb is mijn backlog en broertje, momenteel bezig met Dark Souls, dan ligt er nog SotC HD, ME3 komt eraan, Jak&Daxter Trilogy en MGS HD nog eens halen. Broertje dat wacht tot Disqaea 3 uitkomt in april. Last but not least, de game waar ik zelf naar uitkeek komt in mei: Gravity Rush/Daze. Ik haal er eentje rond Pasen.

Btw, iemand die NG Sigma Plus heeft? De PS3 versie heeft geen trophies, interessant voor de trophy hunters dus.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 12:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Ik haal er eentje rond Pasen.

Same
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ninodude BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 12:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zit te twijfelen nu, je kan gewoon de Ps1 games op je PS3 account overzetten netzoals met de PSP toch? En PSP games kun via de store downloaden en er op spelen?
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 13:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Als de Mediamarkt vandaag mijn rder eindelijk binnen heeft, haal ik 'm vandaag. Anders denk ik dat ik ook ga wachten. Hype begint een beetje weg te zakken
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 13:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

ninodude schreef:
Ik zit te twijfelen nu, je kan gewoon de Ps1 games op je PS3 account overzetten netzoals met de PSP toch? En PSP games kun via de store downloaden en er op spelen?
Ja, je kunt PS1/PSP games via PS3 overzetten of ze via de Vita downloaden. Kleine nota: PS1 games zijn nog niet speelbaar.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 13:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gezer schreef:
^^Yeah sure ze hebben geen enkel verplichting om iets te melden wat al niet gebeurd is.

Zoals ik al zeg, het is hoogstens een naieve houding die ze aannemen naar het onwetende publiek toe. Ze weten vast zelf ook wel dat het apparaat op de lijst van te hacken gadgets staat.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 13:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
ninodude schreef:
Ja, je kunt PS1/PSP games via PS3 overzetten of ze via de Vita downloaden. Kleine nota: PS1 games zijn nog niet speelbaar.

Mooi, dat wou ik even weten. Wat ik ook wel vet vind is dat je je telefoon als wi-fi hotspot kunt gebruiken, kan ik gewoon de Wi-fi versie halen zou ik hem halen.. scheelt ook weer 50 Euro.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 26 Feb 2012 02:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Damn wat is die remote play functie compleet nutteloos

- Geen enkel spel werkt
- Ik kan geen screenshots nemen (schande)
Terug naar boven
Tyrovian BerichtGeplaatst: 27 Feb 2012 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat

morgen maar is gaan kijken wat ik is ga halen voor mijn verjaardag volgende week.

Zelf neem ik de Wifi model.
Uncharted Golden Abyss.

2e: weet ik nog niet echt mischien ninja gaiden sigma plus heb 1e deel nooit gehad mischien toch maar bij nemen.

Las vandaag dat er vorige week een actie bij mediamarkt was als je een psvita kocht dat je de 2e game gratis kreeg ?? is deze actie nog steeds geldig. (I hope so)

Hoop dat ze binnen kort toe laten dat je via remote play je ps3 games kan afspelen dat lijkt me bruut BTW wat vinden jullie nou van de VITA

Telt de psvita trophies ook mee met je ps3 trophy LVL
Terug naar boven
lpds BerichtGeplaatst: 27 Feb 2012 18:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Tyrovian schreef:
morgen maar is gaan kijken wat ik is ga halen voor mijn verjaardag volgende week.

Zelf neem ik de Wifi model.
Uncharted Golden Abyss.

2e: weet ik nog niet echt mischien ninja gaiden sigma plus heb 1e deel nooit gehad mischien toch maar bij nemen.

Las vandaag dat er vorige week een actie bij mediamarkt was als je een psvita kocht dat je de 2e game gratis kreeg ?? is deze actie nog steeds geldig. (I hope so)

Hoop dat ze binnen kort toe laten dat je via remote play je ps3 games kan afspelen dat lijkt me bruut BTW wat vinden jullie nou van de VITA

Telt de psvita trophies ook mee met je ps3 trophy LVL

1. Ja je vita trophies tellen mee met je ps3 trophies.
2. Nee de actie @MediaMarkt is niet meer geldig (Je kunt het altijd vragen aan een van de verkopers. vaak doen ze niet zo heel flauw en krijg je alsnog een 2de game gratis.

Als 2e game zou ik echt Rayman origins aanraden. Heb zelf Uncharted+rayman gehaald en beide games zijn echt geweldig.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Feb 2012 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoewel is Shinobido 2: Revenge of Zen echt geweldig vind, heb ik een vermoeden dat de PSP toch de betere handheld zal blijken te zijn over een aantal jaar...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 34, 35, 36  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 15 van 36

Ga naar: