Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende
|
elemeNt |
Geplaatst: 12 Dec 2010 21:20 Onderwerp: SSX: Deadly Descents
| |

|
SSX: Deadly Descents (http://www.ea.com/ssx)
"Redefining the SSX franchise, SSX: Deadly Descents will pit riders versus both mountain and man. Players will explore the story of a team who seek to be the first to descend the faces of the most treacherous mountain ranges on the planet. The team will travel the world to face the worst that Mother Nature can throw at them. From the peaks of the Himalayas, where the air is so thin that riders have to descend through the death zone at breakneck speeds to keep from blacking out, to the solid ice ranges of Antarctica, where a sunlit line is the only survival option when temperatures drop 50 degrees centigrade in the shade. And the mountain isn’t the only danger players will face. In SSX: Deadly Descents the first goal is to survive. The second, in true SSX fashion, is to look good doing it."
Ik als snowboarder en door het tekort aan games in dit genre zat hier heel erg op te wachten. Wat denken jullie? Ik ben alleen bang dat ze de serie meer omgooien naar een soort Motorstorm achtige racer. "Redefining the SSX franchise" en de teaser waarin een snowboarden een levensgevaarlijke afdaling moet overleven geven niet echt de indruk van de punten waar SSX altijd voor stond: fun, tricks en over the top tracks (als in loopings, mega jumps en slopestyle's). Het lijkt nu meer richting freeriden te gaan i.p.v. het freestyle aspect dat altijd de overhand had. Wat wel weer apart is aangezien volgens mij het Skate 3 team er aan werkt? Zei wilde een soort Skate 3 besturing (tricks met de R analoge stick) voor de nieuwe SSX game. Misschien is het juist goed dat deze teaser mijn verwachtingen omlaag helpen 
Laatst aangepast door elemeNt op 12 Dec 2010 21:41; in totaal 3 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 12 Dec 2010 21:22 Onderwerp:
| |

|
Hopelijk komt SSX: Deadly Descents goed in de buurt van het legendarische SSX Tricky, waar ik me kostelijk mee heb vermaakt.
Alleen kon ik het nooit zo goed...  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 12 Dec 2010 21:43 Onderwerp:
| |

|
Hmm ik heb zelf Tricky niet zoveel gespeeld. Bij mij heeft de eerste SSX de meeste waarde omdat het gewoon de eerste was en ik deze helemaal kapot heb gespeeld. Daarna vind ik SSX 3 denk ik het beste en On Tour op de PSP was ook zeker leuk om onderweg te spelen.
Shaun White Snowboarding is ook wel een leuke game, maar heeft bij lange na niet de fun factor van een SSX game. Wel tof was ook dat je er echte boards en kleding in had, zo kon ik helemaal mezelf namaken
Maar goed veel andere snowboard games zijn er niet echt. Vroeger had je nog wel Cool Boarders 2 (PSX), Supreme Snowboarding (PC), 1080 en Snowboard Kids (soort Mario Kart op snowboard) op de N64. |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 12 Dec 2010 23:07 Onderwerp:
| |

|
Ssx is liefde. Nuff said.
Het ENIGE, waar ik tegenop zie is EA die tegenwoordig alle games verneuqt |
|
Terug naar boven |
|
|
Serush |
Geplaatst: 13 Dec 2010 13:26 Onderwerp:
| |

|
Eigenlijk heb ik nooit echt een andere SSX game gespeeld dan SSX 3. Die game was zeer vermakelijk
Deze houd ik in de gaten!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Xenathos |
Geplaatst: 13 Dec 2010 14:10 Onderwerp:
| |

|
Ik blijf deze game in de gaten houden. Ook al stamt al mijn SSX ervaring van On Tour. Heb laatst nog even een paar gameplay videos opgezocht... dat spel ziet er nog steeds goed uit  |
|
Terug naar boven |
|
|
Gallit |
Geplaatst: 13 Dec 2010 15:00 Onderwerp:
| |

|
Nog geen een SSX gespeeld, Shaun White Snowboarding is de enige board game die ik tot nu toe heb gespeeld. Ik ben wel benieuwd naar deze game. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 06 Feb 2011 16:54 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | - Sequel is said to still have "great characters, great tricks, great environments, awesome speeds, great music, tight controls, and totally ridiculous gameplay".
- The title is not being developed as previously rumored by the Skate team, and does not feature Skate style controls.
- The title will still feature plenty of shortcuts and longcuts.
- One of the game's early taglines is, "Race It, Trick It, Survive It".
- A few of the goals are just to simply get off of the mountain alive.
- A few examples of the Survival challenges would be outracing avalanches, avoiding fatally freezing "shady" areas, and "getting through the Himalayas' oxygen-barren 'death zone' before you black out".
- The team was very impressed with Criterion's "Autolog" feature in Need for Speed: Hot Pursuit, and the article suggests that the team is heavily looking into implementing that into the title.
- The game is taking some of the more iconic mountains and peaks in the world and "SSX-ing" them wherever they feel like it.
- The game is said to be much more approachable than Shaun White Snowboarding or Stoaked.
- Creative Director Todd Batty has dubbed the title almost a "Burnout on snow". |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Jun 2011 18:17 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 04 Jun 2011 18:40 Onderwerp:
| |

|
Ik hoop dat ze de schokgolven in de sneeuw aanpassen. Ik vind het nu al irritant  |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 25 Jan 2012 22:10 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 25 Jan 2012 23:09 Onderwerp:
| |

|
Ik word toch niet heel vrolijk van die gameplay... het lijkt echt veeeeeel te makkelijk allemaal. Geen balance op rails? Geen timing van tricks loslaten? Vraag me echt af of het wel leuk blijft zo... Het racen lijkt ook meer op wie de meeste railtjes kan pakken nu. Had ook wel wat buttering willen zien.
+ Skrillex muziek in de game |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 25 Jan 2012 23:52 Onderwerp:
| |

|
Soundtrack ziet er tot zo ver ook best goed uit imo
Run-D.M.C. - "It's Tricky" (Remix)
Pretty Lights - "Hot Like Dimes"
Las Ketchup - "Kusha Las Payas" (Spain only)
Junkie XL - "No Remorse"
The Qemists featuring Wiley - "Dem Na Like Me" (Remix)
The Qemists - "Lifeline"
Bob Bradley ft. Nick McEnnally - "Shatter"
The Naked and Famous - "Young Blood"
Danny Byrd ft. I-Kay - "Ill Behaviour"
Noisia - "Could This Be"
DJ Shadow - "I Gotta Rokk" (Irn Mnky Swagger Mix)
Madeon - "Icarus"
The Sound of Arrows - "Into the Clouds" (Fear of Tigers Remix)
Camo & Krooked - "Portal"
Hey Monday - "Set Off"
Flux Pavillion - "I Can't Stop"
Two Door Cinema Club - "Something Good Can Work" (The Twelves Remix)
Ash - "Embers"
Mint Royale - "Singin' in the Rain"
Joker - "Milky Way"
Handsome Furs - "Damage"
The Submarines - "1940 (AmpLive Remix)"
Theophilus London - "I Stand Alone (SSX Edit)"
Nero - "Scorpions"
The Herbaliser - "What You Asked For"
Foster the People - "Houdini"
Au Revoir Simone - "Another Likely Story" (Neon Indian Remix)
Felguk feat. Example - "Plastic Smile"
Skrillex feat. Foreign Beggars & Bare Noize - "Scatta"
The Qemists - "Stompbox"
Konrad Old Money - "Big Error"
Chilly Gonzales - "You Can Dance" (Robotaki Remix)
Wretch 22 - "Traktor" |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 26 Jan 2012 00:46 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Ik word toch niet heel vrolijk van die gameplay... het lijkt echt veeeeeel te makkelijk allemaal. Geen balance op rails? Geen timing van tricks loslaten? Vraag me echt af of het wel leuk blijft zo... Het racen lijkt ook meer op wie de meeste railtjes kan pakken nu. Had ook wel wat buttering willen zien. |
Dit, ik heb gisteren nog SSX3 gespeeld(toeval?), na de nieuwe beelden gezien te hebben van de nieuwe SSX valt het me toch tegen. De tricks zien er veel te makkelijk en over the top uit. Hij zit letterlijk als een zeep te dansen op zijn board op die rails of in de lucht.... Wat zijn trouwens die gele lijnen? Het is te flashy allemaal zonder SSX te zijn imo.
Btw, Rewind functie? gtfo
SSX3, na zoveel jaren ziet er nog zo mooi uit en speelt heerlijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 26 Jan 2012 01:58 Onderwerp:
| |

|
Die gele lijnen zijn ghostlines van andere spelers die deze route hebben afgelegd als ik me niet vergis... tenminste als je dezelfde gele lijnen bedoelt  |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 26 Jan 2012 09:04 Onderwerp:
| |

|
Die gele lijnen zijn wel fucking lelijk... En de rewind functie had alleen voorbehouden moeten zijn aan de Prince of Persia games
Voor de rest ziet het er prima uit, alleen je gaat te snel naar je über/tricky mode voor mijn gevoel... Ik bedoel, die gast doet 1 redelijk trucje in de lucht en kan gelijk door met de "speciale" moves... |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 26 Jan 2012 21:46 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Ik word toch niet heel vrolijk van die gameplay... het lijkt echt veeeeeel te makkelijk allemaal. Geen balance op rails? Geen timing van tricks loslaten? Vraag me echt af of het wel leuk blijft zo... Het racen lijkt ook meer op wie de meeste railtjes kan pakken nu. Had ook wel wat buttering willen zien.
+ Skrillex muziek in de game |
Dat zijn ook precies de dingen die het voor mij minder leuk gaan maken waarschijnlijk. =(
Neemt niet weg dat ik heel erg uit kijk naar de game. =) |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 26 Jan 2012 22:31 Onderwerp:
| |

|
Ik mis toch ook een beetje de over the top tracks... De eerste SSX game had bijvoorbeeld dat geweldige pinball level. Hopelijk gaat zoiets hier ook nog tussen zitten en krijgen we niet allemaal 'realistische' afdalingen.
Ik kijk er ook heel erg naar uit, maar ik begin toch een beetje bang te worden dat het meer is omdat het alweer zo lang is geleden dat er een nieuwe SSX game is uitgekomen... |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 21 Feb 2012 18:38 Onderwerp:
| |

|
demo's zijn vandaag en morgen te downloaden op XBL en SEN. Ieman al gespeeld en een mening? |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 21 Feb 2012 18:43 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | demo's zijn vandaag en morgen te downloaden op XBL en SEN. Ieman al gespeeld en een mening? |
Het is nog gewoon PSN, hoor. SEN is slechts een verzamelnaam.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 21 Feb 2012 19:29 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | demo's zijn vandaag en morgen te downloaden op XBL en SEN. Ieman al gespeeld en een mening? |
Denk vandaag ook op Amerikaanse SEN, spijtig genoeg ben ik de wachtwoord van mijn US SEN account vergeten =( |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 22 Feb 2012 16:36 Onderwerp:
| |

|
jeej demo ook eindelijk op PSN (EU)  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 22 Feb 2012 17:16 Onderwerp:
| |

|
Vond het oké, ik erger me verschrikkelijk dat het niet exact speelt zoals vroeger maar mss gewoon worden... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 22 Feb 2012 18:19 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: | Vond het oké, ik erger me verschrikkelijk dat het niet exact speelt zoals vroeger maar mss gewoon worden... |
Ja, On Tour speelde ook wel wat anders dan Tricky. En Blur was compleet anders. Dus het zal gewoon even wennen zijn.
Kijk er wel erg naar uit. Die banen uit SSX 3 ken ik nu wel en die graphics zijn inmiddels toch ook wel behoorlijk achterhaald. On Tour vond ik nooit zo fantastisch. |
|
Terug naar boven |
|
|
E-man |
Geplaatst: 22 Feb 2012 20:49 Onderwerp:
| |
|
Dat wordt oefenen oefenen en nog eens oefenen maar ik vind het wel vet. De eerste SSX titel die ik speel dus ik kan niet echt vergelijken, maar krijg er wel kramp van in mn vingers haha |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende |