Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 114, 115, 116 ... 499, 500, 501  Volgende  
deadlytown BerichtGeplaatst: 22 Feb 2012 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat

--- uber verveling-_-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 22 Feb 2012 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat

deadlytown schreef:
--- uber verveling-_-

Half 9, net 5, the truman show
Terug naar boven
deadlytown BerichtGeplaatst: 22 Feb 2012 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ellentjeeah schreef:
deadlytown schreef:
--- uber verveling-_-

Iets te vaak gezien niet meer leuk....
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 22 Feb 2012 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat

deadlytown schreef:
Ellentjeeah schreef:
deadlytown schreef:
--- uber verveling-_-

OH NO
Alsof je LotR niet meer leuk vind na 100x kijken
Of...

MEAN GIRLS
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 22 Feb 2012 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat

+Geslaagd voor niv 4 ICT op het MBO

Eindelijk klaar met die kut opleiding. Het was een grote rotzooi op het ROC. Volgende stap is HBO, maar ik twijfel of ik verder zal gaan met ICT. Ik heb nog tot september dus heb nog ruim tijd om te denken en te werken.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 22 Feb 2012 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat

- Vader die weer z'n lenzen kwijtraakt -.-
+ The Offspring's Dirty Magic klinkt als een slow paced versie van Have You Ever. Me likes.
+ Angel Beats! was nice
Terug naar boven
deadlytown BerichtGeplaatst: 22 Feb 2012 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ellentjeeah schreef:
deadlytown schreef:
Ellentjeeah schreef:
deadlytown schreef:
--- uber verveling-_-

OH NO
Of...

MEAN GIRLS

LotR heb ik NOOIT leuk gevonden.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 22 Feb 2012 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
ninodude schreef:
D: schreef:
(Rage)

Ik weet het D: het is onwijs moeilijk om uit dat rondje uit de komen waar jij nu inzit, ik heb ook jaren met maar twee vrienden moeten doen maar ik heb mezelf eruit weten te wringen, het vreemde is ik spreek die twee vrienden bijna nooit maar toch zijn ze nog wel de vrienden waar ik het meest op kan bouwen, ik heb nu echt zoon 15 man waar ik wat mee kan doen en ik leer nog steeds elke maand 2 of 3 nieuwe mensen kennen.. ik ben gewoon blij met mezelf en trek me niets aan wat andere mensen van me vinden, hebben ze geen respect voor me dan vraag ik ze gewoon niet meer mee ik heb zo weer nieuwe vervangers, boeiend kijk met hoeveel mensen we hier in Nederland leven? Wat maakt dan een zoon vriendin of vriend uit, ik baal der natuurlijk nog steeds van en het zal me zeker nog wel wat maanden of jaren gaan kosten voordat ik echt zoiets heb van ja boeie, jou probleem jij hebt geen respect voor mij.

Facebook heeft me ook ver gebracht, misschien ook eens aanmaken?

nou ik wil graag oprechte contacten en facebook heb ik altijd zon smaak bij dat het extreem superficial is, minimaal oppervlakkig en daar ben ik niet van.

Ja duh, men gebruikt Facebook om mee af te spreken en nieuwe mensen te leren kennen met dezelfde interesses.

Ik zou gewoon graag eens mensen om me heen hebben die vanuit zichzelf komen vragen of ik zin heb iets leuks te doen ipv dat ik altijd mensen moet vragen en ze dan altijd zeggen dat ze het druk hebben of weer een nieuwe vriendin (300e op een rij oid) en daar 24/7 mee omgaan.

D:, veel mensen van jou leeftijd hebben het ook gewoon heel erg druk om af te spreken daar moet je rekening mee houden, juist daarom moet je zorgen om meer contacten te krijgen, ik heb iedere week wel iets te doen met een 'vriend' van me en soms spreek ik ze gewoon maanden niet of helemaal niet meer.. verwacht niet dat je gewoon in iemand andermans leven kan springen zoals dat vroeger op de basisschool gebeurden.

Tip: Vraag de mensen die je wel kent of hun nog mensen voor je weten om mee af te spreken.

ik ben al jaren eenzaam en zo nu en dan bijt dat weer even en krijg ik een depressie, het kost me oneindig veel moeite om vrienden te maken omdat mensen vaak al hun saturation level daarvan vol hebben en ik niet echt mee kan praten over wat 'in' is enzo, ik ben maar een componist, een gamer en een health nut. En dat is blijkbaar niet erg aantrekkelijk voor omgang.. :/

Ja dat komt vanzelf, dat moet je langzaam opbouwen zal vast wel iets zijn waar je mee over kan praten

mag ook een - voor.

Verder kan ik je nog wel wat tips geven of andere mensen hier vragen om tips maar je moet toch echt zelf het initiatief nemen.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 22 Feb 2012 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat

deadlytown schreef:
Ellentjeeah schreef:
deadlytown schreef:
Ellentjeeah schreef:
deadlytown schreef:
--- uber verveling-_-

OH NO
Of...

MEAN GIRLS

LotR heb ik NOOIT leuk gevonden.

Ellen rages in 3,2,1....

...
...
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 10:06    Onderwerp: Reageren met citaat

+ vroeg er uit
+ lekker de hele dag de tijd om dingen te doen, ben al productief bezig
- slaaptekort, vooral mn ogen vallen dicht
+ carnaval was wederom super!
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 11:15    Onderwerp: Reageren met citaat

+ ik slaap lately wel goed met wat hulp van melatoninepillen.
+ het word wat warmer al, optieve met die kut winter.
+ kan al met relatief gemak 30x opdrukken sessies doen.
+ schouder en borstspieren al goed zichtbaar.
- niemand die dat ziet , mischien in de zomer in tshirtje als ik 3x zo gespierd ben weer zoals 2 jaar geleden.
+ langzaam-aan weer meer zin om fulltime te fitnessen.
- nogsteeds eenzaam, nogsteeds niemand die vraagt eens te gaan poolen bowlen bioscopen ergens wat eten/drinken of wat dan ook. kijk, mensen hebben hun eigen vriendengroepjes vanaf hun jeugd al, of vanuit hun werk of vanuit clubs, ik heb bijna geen familie, maar 1 oude vriend van me, geen werkplek en kan niet tegen hard geluid dus clubs zijn uitgesloten.. met andere woorden ik heb geen mensen om me heen, en wie wil er nu omgaan met iemand die buiten die respectievelijke persoon dan niemand kent. :/
+ die ene oude vriend van me binnenkort wss een eigen woning in heerenveen dus dan kan ik daar ook wat meer mee optrekken.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 11:24    Onderwerp: Reageren met citaat

+Escape Plan ziet er nice uit
+++Age of Opression cover

http://www.youtube.com/watch?v=KNDT7EInclo
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat

- Mijn hele gamed lay-out is gefucked, iemand een idee waardoor dat kan komen? Heb gisteren wel een bergsport webwinkel bezocht waarvan de plaatjes nu door heel gamed terug zijn te vinden...

Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 11:52    Onderwerp: Reageren met citaat

"Bedankt voor het advies en de tijd die je hebt genomen om me te helpen ninodude" had wel gemogen hoor D:.

+ Rijles ging wel weer goed.
+ Het weer is een stuk beter dan vorige week.
+ Morgen knallen!
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 12:00    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
"Bedankt voor het advies en de tijd die je hebt genomen om me te helpen ninodude" had wel gemogen hoor D:.

+ Rijles ging wel weer goed.
+ Het weer is een stuk beter dan vorige week.
+ Morgen knallen!

oh ja sorry, maar je hebt me niet echt geholpen.
wel vind ik het aardig van je dat je er iig een poging toe doet dus bedankt daarvoor.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 12:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok, nou succes ermee dan.

+/- Weekje geen Facebook weddenschap, wil even uit het ritme komen waar ik in zat.. en het is zo wel lekker rustig haha.
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

BeWario schreef:
- Mijn hele gamed lay-out is gefucked, iemand een idee waardoor dat kan komen? Heb gisteren wel een bergsport webwinkel bezocht waarvan de plaatjes nu door heel gamed terug zijn te vinden
Zo te zien komen de bergsportplaatjes deels in de plaats van de Gamedplaatjes. Ik heb dit nog nooit gezien, maar het lijkt me een probleem met je browser cache. Probeer eens een force refresh, afhankelijk van de browser ctrl+r, ctrl+shift+r of ctrl+f5, dan zouden alle afbeeldingen weer van de server geladen moeten worden.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Cor schreef:
BeWario schreef:
- Mijn hele gamed lay-out is gefucked, iemand een idee waardoor dat kan komen? Heb gisteren wel een bergsport webwinkel bezocht waarvan de plaatjes nu door heel gamed terug zijn te vinden
Zo te zien komen de bergsportplaatjes deels in de plaats van de Gamedplaatjes. Ik heb dit nog nooit gezien, maar het lijkt me een probleem met je browser cache. Probeer eens een force refresh, afhankelijk van de browser ctrl+r, ctrl+shift+r of ctrl+f5, dan zouden alle afbeeldingen weer van de server geladen moeten worden.

Ik heb mn cache leeggemaakt, werkt ook
Terug naar boven
deadlytown BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat

-- slecht geslapen.
----vandaag.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 15:54    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
- Mijn hele gamed lay-out is gefucked, iemand een idee waardoor dat kan komen? Heb gisteren wel een bergsport webwinkel bezocht waarvan de plaatjes nu door heel gamed terug zijn te vinden...

Verwijder je cookies eens (staat wel ergens bij instellingen)

weet je wat, laat maar
ik zie dat het al is opgelost -.-'
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat

---- Wat een grafkk dag vandaag
-- Zojuist ook nog te horen gekregen dat ik mijn kat het beste kan laten inslapen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 16:39    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Bleach anime houdt er 27 maart mee op.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat

musthavethisgame schreef:
+ Bleach anime houdt er 27 maart mee op.

Hoezo is dat een plus?

Ze hadden Bleach een break moeten geven voor de Timeskip. Al begrijp ik wel dat ze de zwakste arc nog even uitzenden voor de break/het einde. De laatste arc zal wel geanimeerd worden zodra de manga klaar is.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Omdat we anders een shitload aan filler krijgen .
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat

True, maar misschien kwam er wel een leuke filler aan. Bijvoorbeeld een uitgebreide flashback van de Fullbringers en daarna een achtergrond verhaal van de 2 main-villains die in de manga gehint werden. Dit in samenwerking met Kubo om er een (semi-)canon verhaal van te maken.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 114, 115, 116 ... 499, 500, 501  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 115 van 501

Ga naar: