Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Feb 2012 23:13    Onderwerp: Sleeping Dogs Reageren met citaat

Sleeping Dogs is het voormalige True Crime: Hong Kong en zal in augustus van 2012 verschijnen voor PlayStation 3, Xbox 360 en Microsoft Windows (PC). Dit topic is bedoeld om te discussiëren over deze herrezen titel.

Ontwikkelaar: United Front Games
Uitgever: Square Enix
Platformen: PlayStation 3, Xbox 360, Microsoft Windows (PC)
Datum: Augustus 2012
Genre: Third-Person Action, Sandbox

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Feb 2012 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Zelf keek ik al uit naar de titel toen het nog die ene naam had. En ik was er kapot van dat het spel werd geannuleerd. Daarom ben ik des te blijer dat Square Enix het spel dan toch eindelijk in onze handen terecht laat komen. Het lijkt me geweldig om door een virtueel Hong Kong te rennen, springen, klimmen, rijden, schieten en glijden. De gameplayvideo's die gezien heb, zijn gewoonweg prachtig, en ik kan daarom ook bijna niet wachten om ermee aan de slag te mogen!

Deze titel koop ik meteen op de dag dat-ie uitkomt, dat weet ik zeker!
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Jul 2012 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat

De game komt bijna uit! Wie gaat 't m ook aanschaffen?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Jul 2012 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Aanschaffen... Nu ja, ook niet overdrijven.

Anyway, game ziet er erg goed uit. Hopelijk weet ie mijn verwachtingen waar te maken.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Jul 2012 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Aanschaffen... Nu ja, ook niet overdrijven.

Anyway, game ziet er erg goed uit. Hopelijk weet ie mijn verwachtingen waar te maken.

Jaja, jij probeert natuurlijk een recensie-exemplaar te scoren bij je site? Sneaky bastard!

Maar goed, mij lijkt-ie ook heel tof. Komt vooral door de setting. Hong Kong!
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 28 Jul 2012 10:25    Onderwerp: Reageren met citaat

ik vond de bewegingen in het spel erg realistisch, en als het net zo sandbox is als saints row/gta/mafia ben ik er best voor in om het te kopen, ooit (teveel games die ik hebben wil alweer en te weinig geldjes)

enige wat me wat tegenstond was dat je een mobieltje rondloopt maar ok tis ook wat science fiction verder beetje matrix/deus ex achtig.
Terug naar boven
AltairJack BerichtGeplaatst: 28 Jul 2012 10:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Nieuwe site : http://nightmarket.sleepingdogs.net/
Gameplay footage 13 min: http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_895832&feature=iv&src_vid=UPWbXTw8fts&v=nBx_AJnCttM
Gameplay with commentary 20 min http://www.youtube.com/watch?v=gZ8OvocI12M&feature=relmfu

Footage showt groot deel van de open world gameplay.

Laatst aangepast door AltairJack op 02 Aug 2012 19:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 02 Aug 2012 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ah mooi! Er komt dus een PC versie!

Dan best Steam maar wat in de gaten houden >.<
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 02 Aug 2012 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
Ah mooi! Er komt dus een PC versie!

Dan best Steam maar wat in de gaten houden >.<

Je kan de game al pre-orderen op Steam.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 09 Aug 2012 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan niet meer wachten. Spijtig kan ik hem niet direct op release spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
AltairJack BerichtGeplaatst: 09 Aug 2012 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
This is the game Saints Row has spent a decade desperate to be, a rollercoaster open-world adventure set in an environment that's fun to explore and doss about in, and packed to the brim with rousing missions, happy diversions and other amazing stuff.
OPM UK

Citaat:
It's unquestionably 2012's most brilliantly brutal surprise, and you're duty-bound to check it out.
OPM UK

http://www.computerandvideogames.com/361933/sleeping-dogs-review-arrives-2012s-most-brilliantly-brutal-surprise/

Citaat:
A gripping vision of Hong Kong which sports majestic driving, a sharp, well-acted storyline and varied missions," only reserving criticism for the fairly short (by genre standards at least) 14-hour main story.
OXM

Spel heeft alleen maar 30 main missions, uiteindelijk ongeveer 15 uur voor storymode, wel zo'n 100 sidemissions en 4 cop cases ieder bestaande uit 4 parts. Voor vergelijking: GTA IV had 100 missies, maar daar had je buiten de missies niet zo veel doen. Verder ook geen multiplayer. Wel clothing customizations net als Bully/ San Andreas, maar geen haircuts of tattoo's om aan te passen dit keer.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Aug 2012 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Toch niet verkeerd. Het lijkt me gewoon tof om een digitaal Hong Kong te ontdekken. Deze titel wilde ik al spelen sinds de aankondiging ervan als True Crime: Hong Kong.

Nog steeds vind ik het moeilijk te geloven dat deze titel door de eerste uitgever is geannuleerd...
Terug naar boven
AltairJack BerichtGeplaatst: 09 Aug 2012 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat

De game stond oorspronkelijk gepland voor een release in 2010 fall, nu komt de game 2 jaar later uit, en hebben ze er uiteindelijk 5 jaar aan kunnen werken. Als de game 2 jaar geleden was uitgekomen, was het waarschijnlijk niet zo goed geweest als het nu is met extra ontwikkelingstijd.

Activision vond de game destijds niet goed genoeg( niet beter dan GTA). En Eidos en Square staan niet precies bekend om hun portfolio aan games die uitsluitend bestaat uit AAA games, voor hun standaard van games, was dit een topgame met veel potentie.

Just Cause van hun heeft ook maar metacritic scores van 70 voor deel 1 en 80 voor deel 2. True Crime Hong Kong ging daar waarschijnlijk wel overheen, en met 1 a 2 jaar extra ontwikkelingstijd haalt het nu misschien zelfs nog betere cijfers dan de oorspronkelijk verwachte 70-85 range van Activision .

Activision wou het succes/sales van GTA evenaren of overtreffen, Square/Eidos hebben die insteek niet en hebben de game opgepakt met waarschijnlijk het idee dat dit een titel met potentie was en minstens de sales van Just Cause kon recreeren.

Voor Square/Eidos pakt het waarschijnlijk heel goed uit. Activision heeft gewoon een game weggegeven die beter is dan 90% van de games die uit de stal van Eidos/Square komt. in tijden dat Eidos/square zitten te worstelen om goede games te maken en games zoals Tomb Raider en FF 14 weer op rails te krijgen.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 13 Aug 2012 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Heb uiteindelijk dan toch de game pre-ordered op Steam.

Helaas nog geen pre-load beschikbaar, anders kon ik 'm via VPN eerder spelen... Nja, als de pre-load beschikbaar wordt voor EU met de US release kan dat natuurlijk wel nog.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 13 Aug 2012 15:37    Onderwerp: Reageren met citaat

^ VPN is nu tegen de regels van steam en je kan er dus geband voor worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 13 Aug 2012 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

streetfighter schreef:
^ VPN is nu tegen de regels van steam en je kan er dus geband voor worden

Aankopen via VPN wel, unlocken via VPN niet.

De EULA / terms of use is nog steeds hetzelfde.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Aug 2012 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Nou ik heb toch maar gedaan met VPN. Hopelijk geen ban daarvoor xD

Nja, de game is echt zeer goed overigens. Geweldige sfeer, brute melee combat, leuke driving mechanics en grafisch ook nog eens zeer mooi. Helaas kon ik door het eerder unlocken (en steam in offline zetten) de HD texture pack nog niet installeren. Dat zal dus voor morgen worden.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 16 Aug 2012 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Sleeping dogs 20 euro vandaag op G2play.net

PC only abernaturlich
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: