Auteur |
Bericht |
|
MaartenL |
Geplaatst: 10 Sep 2007 14:44 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Das mooi...
Maar verandert ook niet het feit dat de 360 enkel een DVD-drive heeft en daardoor kan de 3-layer HD-DVD niet gebruikt worden voor 360-games (tenzij MicroSoft ineens zijn strategie verandert).
Ook kan de PS3 er niet van gebruik van maken want die heeft Blu-ray, een opslagmedium die een heuse verbetering zou zijn voor games en ontwikkelaars maar tot nu toe allesbehalve dit aantoont (en waarom zou die HD-DVD dat plots wel gaan doen?).
PC Game ontwikkelaars zijn niet lui en leren compresseren en goed omspringen met de ruimte die ze hebben. Ook kan je meerdere DVD's gebruiken aangezien je toch een installatieprocedure moet aangaan.
Ochja, we zien wel in hoeverre dit medium in de gamesindustrie wordt opgenomen...
Tevens vond ik het 'ik wil niet dat gamed.nl lezers 2 weken later geinformeerd zijn' niet op zijn plaats. Voor dat één nieuwsje wat zij hier dan eventueel later posten zijn ze er met de andere 9 vroeg bij of ten minste gelijk met anderen. Dat getuigt voor mij van meer als voldoende inzet. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 10 Sep 2007 15:14 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ja had het erna gelezen.
Toch, positieve commentaar stimuleert  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 10 Sep 2007 16:19 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Hier vind je een topic met identiek dezelfde bedoeling dus zet ik hier een slotje op. Daarnaast wordt dit soort schijfjes niet voor videogames gebruikt, dus posten we het niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|