Auteur |
Bericht |
|
Urkie |
Geplaatst: 09 Sep 2007 16:15 Onderwerp: MTA
| |

|
Misschien wel de beste mod ooit voor gta namelijk: MTA oftewel MULTI THEFT AUTO jawel multiplayer voor gta op de pc. Misschien dat vele van jullie dat wel kennen en ik heb op de site er nog weinig of eigenlijk niets van gezien dus verdient toch maar een topic ik heb btb ook een server als je mta hebt kun je eens langs hoppen op 192.168.1.107:22003 hopelijk zijn er veel mta'ers hier op gamed zie je daar!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 09 Sep 2007 21:04 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Urkie, ik heb weliswaar geen MTA, maar er zal niemand kunnen inloggen op dat IP adres. Dat is namelijk hoe je pc in het netwerk bekend is, niet hoe hij op internet bekend is.
Om uit te vogelen wat je echte IP adres is moet je even naar www.watismijnip.nl toe gaan. De mensen die willen inloggen moeten in plaats van 192.168.1.107 je echte IP adres gebruiken.
Ik hoop trouwens dat je weet wat voor router je hebt en dat je daar toegang toe hebt, want je zult waarschijnlijk ook nog moeten portforwarden (zoek voor een uitleg op Google of lees bijvoorbeeld dit). Anders worden de mensen die willen inloggen door je router tegengehouden.
Om dit portforwarden makkelijk uit te voeren kun je naar de website van portforward.com gaan. Meer specifiek: Kies hier je router, kies dan op de volgende pagina 'MultiTheftAuto' en volg de instructies op.
Trouwens, weet je zeker dat het poortnummer (het gedeelte na de dubbele punt) 22003 is en niet 2003? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|