Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 499, 500, 501  Volgende  
ninodude BerichtGeplaatst: 27 Jan 2012 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat

- "Hey man alles lekker? Ja tijd niet gesproken ouwe doe je dit en dat nog en dat is goed ik ga zeker mee naar dat feest word vet!"

De volgende dag:

13:30: "Hey man ga je nog mee?"
15:45: "We spreken dan in Rotterdam af ok?"

Ondertussen is het 16:51 en nog niets van hem gehoord, bij andere reageert ie gewoon wel.. dit is al de vierde gozer die dit flikt, ik snap er echt niets van..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 27 Jan 2012 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat

+ lekker geslapen
+ leuk weekend voor de boeg
+ ook wel weer een eer dat ik mn vriend zijn uitvaart DVD maak, zo mooi mogelijk maken natuurlijk
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 27 Jan 2012 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

+ Na drie dagen vrijwel alleen maar in bed gelegen te hebben eindelijk iets meer fit worden. Minder hoofdpijn, verkoudheid neemt wat af.
+ Nog twee daagjes om bij te komen, dan weekje werken en vervolgens een week vakantie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 27 Jan 2012 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

- Doodmoe, kinderen eisen zoveel energie van je.
+ Stage gelopen bij een kinderopvang, en heb dus 2 moeders die me zo lief vonden dat ze mij als oppas willen. Awwyeah
- Moet mijn haar echt weer bijkleuren, en dan donkerder want het heeft nu een rode gloed..
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 27 Jan 2012 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Ellentjeeah schreef:
- Moet mijn haar echt weer bijkleuren, en dan donkerder want het heeft nu een rode gloed..

GINGER
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 27 Jan 2012 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat

blond stond je juist zo leuk ellen :O
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 27 Jan 2012 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

+ Jee eindelijk de test gehaald.
+ Rayman Origins even getest in mediamarkt op PS3. aangezien ikzelf geen PS3 heb was ik benieuwd naar de controls. duurde welgeteld 10 seconden voor ik dit doorhad Deze overweeg ik wel voor de PC, aangezien ik geen games gek ben en niet de nieuwste shit klaar heb staan.
+ Serious Sam: Double D ziet er dan ook erg leuk uit...
+- Onvoorbereid Engels tentamen gedaan, toch voldoende scoren. Onvoorbereid, omdat er van de leraars kant teveel fouten waren en ik dus de verkeerde dingen aan het leren was. Toch maar over doen, want het was geen hoog cijfer.
- Wiskunde cijfer onder de maat. ach...
+ Flikken Maastricht
+ Vermaakt zich nog steeds met Atomic Bomberman. spel uit 1997, draait nog prima op mijn netbookje (mits een paar glitches). Spellen van vroeger, zijn toch leuker
+ Zit nu te kijken of Duke Nukem 3D ook te runnen valt. Ik heb het spel zelf... misschien Dosboxen?
+ Duke Nukem 3D HRP 5.0 met Polymer is wel de shit, overigens. ziet er bijna beter uit dan Duke Nukem Forever.
+ Vanavond is een lekkere avond (valt ook wel te merken gezien de hoeveelheid punten die ik nu opgeef haha)
+ Morgen etentje bij ex-collega. Ben benieuwd.
- Rapport nog af maken.. baaah
- toch ook weer leren voor andere netwerktest...
+ oude spellen op CD zijn cool. Quake, Quake 2, Wacky Wheels, Hexen... Lachen!
+ een lekker biertje om het weekend mee te beginnen.
+ Gamed is een heerlijke site tot dusverre.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 27 Jan 2012 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ellentjeeah schreef:
- Doodmoe, kinderen eisen zoveel energie van je.
+ Stage gelopen bij een kinderopvang, en heb dus 2 moeders die me zo lief vonden dat ze mij als oppas willen. Awwyeah

ik vind juist dat rood haar wel mooi is
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 28 Jan 2012 00:16    Onderwerp: Reageren met citaat

- Brief van de HAN:
"Uit de gegevens van DUO blijkt dat je nog geen langstudeerder bent. Bij een ononderbroken inschrijving in het hoger onderwijs wordt je op basis van de nu bekende gegevens vanaf september 2012 langstudeerder. je betaald dan jaarlijks een toeslag van minimaal 3.063 EUR bovenop het wettelijke collegegeldtarief."

Ik ben nu een half jaar uitgeschreven, dat wil zeggen dat ik alsnog na een half jaar langstudeerder wordt.

- FUCK
- Dubbel FUCK
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 28 Jan 2012 00:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
- Brief van de HAN:
"Uit de gegevens van DUO blijkt dat je nog geen langstudeerder bent. Bij een ononderbroken inschrijving in het hoger onderwijs wordt je op basis van de nu bekende gegevens vanaf september 2012 langstudeerder. je betaald dan jaarlijks een toeslag van minimaal 3.063 EUR bovenop het wettelijke collegegeldtarief."

Ik ben nu een half jaar uitgeschreven, dat wil zeggen dat ik alsnog na een half jaar langstudeerder wordt.

- FUCK
- Dubbel FUCK

Say whaaat? 3000 euro?!
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Jan 2012 00:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Nickdhnick schreef:
- Brief van de HAN:

- FUCK
- Dubbel FUCK

Ach, het DUO. zelfs een simpele wijziging wordt niet opgemerkt. Tijdje terug nog een brief gehad van ze dat ik nog niet een wijziging had doorgegeven terwijl ik dat allang had gedaan... Het is erg knullig geregeld allemaal.

Erg balen dat je nu toch de volle mik moet dokken. Bedank het kabinet maar voor dit idee. En oh, ook gelijk maar Marja van Bijsterveldt.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 28 Jan 2012 00:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
- Brief van de HAN:
"Uit de gegevens van DUO blijkt dat je nog geen langstudeerder bent. Bij een ononderbroken inschrijving in het hoger onderwijs wordt je...

wordt je? lolenzo.
Weet je zeker dat de brief legit is?

+ katerdag over, was prima
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 28 Jan 2012 01:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat dit wel de druppel is om te stoppen met mijn studie en de studieschuld van 17.532,74 te accepteren en af te betalen binnen 15 jaar.

En Robert, dat was een typo van mij hahah.
Terug naar boven
AMK281 BerichtGeplaatst: 28 Jan 2012 01:08    Onderwerp: Reageren met citaat

+ turned into an adult
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 28 Jan 2012 10:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Nickdhnick schreef:
- Brief van de HAN:

- FUCK
- Dubbel FUCK

Say whaaat? 3000 euro?!

Dude wtfomg?

@AMK281, vanaf je 21ste ben je pas echt volwassen he. Maar alsnog gefeliciteerd.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 28 Jan 2012 10:12    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:

@AMK281, vanaf je 21ste ben je pas echt volwassen he. Maar alsnog gefeliciteerd.

Vanaf je 21ste mag je overal ter wereld alcohol nuttigen :')

- Laat gaan slapen en vroeg wakker
+ Maar wel beter geslapen dan verwacht
- Denk dat ik niet verder ga met mijn studie. Ik vond er al niks meer aan, en nou moet ik dat ook nog eens gaan betalen.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Jan 2012 10:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

+++ Trots op mezelf alvast, want ik ga voor een dag zonder afleiding. De hele dag aan mijn Flashfilmpje werken en ik zet zo Facebook, Twitter, Whatsapp, Steam en Gamed helemaal uit.

Alleen meldingen in het Klachtentopic zal ik even naar kijken.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 28 Jan 2012 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:

Zet maar uit, ik ben er ook nog
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Jan 2012 11:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Nickdhnick schreef:
GekooktEi schreef:

Zet maar uit, ik ben er ook nog

Hé, ik moet toch *een* excuus hebben om hier online te blijven.

Nee, ik zit de pomodoro-werkmethode uit te testen. Ik heb nu weer vijf minuten pauze. Dus daarom mag ik hier posten.

Overigens doe ik in die vijf minuten nog steeds geen sociale media, want dan overschrijd ik die vijf minuten zeker.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 28 Jan 2012 11:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
Ik denk dat dit wel de druppel is om te stoppen met mijn studie en de studieschuld van 17.532,74 te accepteren en af te betalen binnen 15 jaar.

Wowowow, waarom is studeren zo duur in Nederland? O_o
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Jan 2012 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gezer schreef:
Nickdhnick schreef:

Wowowow, waarom is studeren zo duur in Nederland? O_o

Het kabinet. Of Nick heeft geen beurs. Of Nick heeft zijn studiegeld voor andere dingen dan sparen gebruikt

Niet om Nick in een kwaad daglicht te zetten, maar veel studenten denken dat studiefinanciering gewoon een extra zakcentje is. Dat is het echter niet. ga je je 300 euro studiefinanciering per maand verbrassen aan dingen, dan loopt je schuld al gauw op. zeker als je vervolgens ook niet slaagt.

Het zijn trieste situaties soms. Ik ken iemand die al 8 jaar van studie naar studie springt en niks leuk schijnt te vinden. Nu klimt zij maar hogerop in de supermarktketen waar ze werkt. Tegelijkertijd vind ik wel dat je op een gegeven moment wel een beslissing moet nemen wat betreft wat je later wil worden, maar dat is nogal offtopic
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 28 Jan 2012 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben bijna klaar met mijn HBO studie (alleen nog afstuderen) en heb geen schuld, sterker nog, ik heb meer dan 15k aan spaargeld opgebouwd.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 28 Jan 2012 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik weet niet hoe het zit met beurzen enzo, ik denk dat ik er geen recht op heb omwille van inkomen, gewoon netjes 580 euro gedokt voor dit jaar.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 28 Jan 2012 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
ninodude schreef:

Vanaf je 21ste mag je overal ter wereld alcohol nuttigen :')

Moest bijna lachen man.

- Vanavond afgezegd te ziek om 100Km te reizen voor een feest.
+ The Name of The Wind binnen. (Boek)
+ Lekker thee.
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 28 Jan 2012 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
Ellentjeeah schreef:

GINGER

HET IS BRUIN JA

- Awesome Italiaans espresso apparaat is waarschijnlijk stuk
- Zelfs mijn vader heeft in de gaten dat het niet goed gaat met Styn, aangezien ik hem al 2 weken niet gezien heb.
- Heb echt helemaal niets te doen, ik ga dood van verveling

+ Iedereen gefeliciteerd met Danny's zusje!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 499, 500, 501  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 96 van 501

Ga naar: