Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 ... 24, 25, 26 Volgende
|
GekooktEi |
Geplaatst: 29 Dec 2011 21:35 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
A Single Man - heel apart. Wel leuk gefilmd.
The King's Speech - leuke, wel vertederende en ook grappige film. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 30 Dec 2011 01:06 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10199
|
Puss in Boots (2 maal) Dat ik hem twee keer heb gezien zegt al genoeg denk ik, zeer leuke Shrek spin-off.
The Rum Dairy Heb nooit het boek gelezen maar de film was best wel goed vond ik. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 30 Dec 2011 20:54 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 05 Feb 2008 Berichten: 7331
|
Next Three Days, The gisteren gekeken. Een film die gaat over wat een man zou doen als zijn vrouw onschuldig vast zou zitten voor een moord. De tagline van de film was What if you had 72 hours to save everything you live for? Het is een erg mooie film die ik zeer zeker aan kan raden aan iedereen. Momenteel zit-ie in de "2 voor 15"-aanbieding bij Free Record Shop. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 31 Dec 2011 00:45 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 07 Sep 2006 Berichten: 4857
|
8 Mile 8/10
Best een goede film. De drama is goed en de rap battles zijn awesome. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 31 Dec 2011 11:23 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10199
|
New Year's Eve Best een vermakelijke film! Zoetsappig en voorspelbaar maar toch vermakelijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 15 Jan 2012 16:31 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 05 Feb 2008 Berichten: 7331
|
My Boss's Daughter
Damn! Wat een leuke film is dat, zeg! Het was al een tijd geleden dat ik 'm voor 't laatst zag, dus het was tijd voor een herhaling. En ik moet toch echt zeggen dat Tara Reid in die film een geweldig lekker ding is. Ik kan niet wachten om haar in American Reunion te zien! |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 15 Jan 2012 19:13 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 22 Mei 2008 Berichten: 1395
|
Echt een kutfilm maar ik ging he-le-maal plat om die zand-etende neger XD
Hobo With A Shotgun 6.8/10
Zeer vermakelijk wannabe grindhouse filmpje met Rutger Hauer als vieze zwerver die iedereen een lesje leert met zijn shotgun. Goede sfeer, smerige gore en geinige, inktzwarte humor. Prima voor zijn genre.
Horrible Bosses 7.0/10
Begint sterk maar kakt later wat in. Referenties zijn tof, meeste acteurs zijn ook tof {Kevin Spacey <3} maar de humor is wat wisselend; soms erg sterk en dan weer wat flauw. Toch leuk om met wat vrienden te kijken.
The Game 8.5/10
Weer een erg sterke mindfuck-film van David Fincher. Met die gast van Wall street als rijke zakenman. Het verhaal is boeiend en knap bedacht maar verder verklap ik niks. Gewoon kijken die hap.
Mr. Beans Holiday 7.0/10
Vermakelijk. Begint sterk maar wordt naar het einde toe steeds meer een [soort walgelijk] zoetsappige franse musical... Beetje jammer want het begin en het middenstuk waren zo typisch Mr. Bean. Wel leuk om Willem Dafoe langs te zien komen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 15 Jan 2012 19:22 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 03 Okt 2011 Berichten: 3190
|
Carlito's Way en Casino, vind deze 2 betere gangsterfilms dan Goodfellas en Scarface. Top acteerwerk van Al Pacino, Robert DeNiro en Joe Pesci. Er zijn weinig films die me 3 uur lang kunnen boeien, Casino is één ervan.
Hopen dat Scorsese snel begint aan de nieuwe gangsterfilm met de 3 bovengenoemde acteurs. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 15 Jan 2012 19:29 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 22 Mei 2008 Berichten: 1395
|
Idd twee fantastische films. Carlito's Way, prachtig dat einde. Die film bleef bij mij nog 3 dagen hangen. En Casino was ook een toppertje, ongeveer van hetzelfde niveau als Goodfellas. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 15 Jan 2012 19:30 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 07 Sep 2006 Berichten: 4857
|
Kung Fu Panda
Kung Fu Panda 2
Beide een 7. Vermakelijk, goede stem acteurs, maar te wacky en een eentonige plot. |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 15 Jan 2012 20:52 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 03 Okt 2011 Berichten: 3190
|
Jelle Havermans schreef: | Idd twee fantastische films. Carlito's Way, prachtig dat einde. Die film bleef bij mij nog 3 dagen hangen. En Casino was ook een toppertje, ongeveer van hetzelfde niveau als Goodfellas. |
possible spoiler
"Sorry boys, all the stitches in the world can't sew me together again." met Pacino's accent... |
|
Terug naar boven |
|
|
LordDusk |
Geplaatst: 15 Jan 2012 21:18 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 29 Mrt 2009 Berichten: 291
|
The Girl with the Dragon Tattoo
DIT is wat ze een film noemen, hier kan dit jaar geen enkele film overheen.
Wat een actie en WAT een verhaal...
Twijfel je over deze film? Ga er heen, genoeg materiaal om flink van te genieten.
Dikke 10+. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 22 Jan 2012 21:41 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10199
|
The Inbetweeners
Best vermakelijk al zeg ik het zelf.
The Girl with the Dragon Tattoo
Je kan wel zien dat het van de regisseur van Fight Club is gemaakt. ^^
J.Edgar
Best goeie film, DiCaprio had een soort van zelfde rol als in Aviator maar niet zo goed. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 22 Jan 2012 23:13 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 30 Jul 2006 Berichten: 6697
|
Pitch Black
Blijft een leuke film, komt door Vin Diesel en omdat het een sifi is Zeker het kijken waard. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 22 Jan 2012 23:58 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
Sinds de laatste update, met ruwe cijfers dan maar:
- Rango. 7/10
- True Grit. 8/10
- Sherlock Holmes (niet eerste keer) 8/10
- Valentine's Day. 5/10
- Seconds Apart. 4/10
- Drive Angry. 6/10
- The 41-Year-Old Virgin Who Knocked Up Sarah Marshall and Felt Superbad About It. 1/10
En dan vergeet ik vast nog wat. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 23 Jan 2012 15:04 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10199
|
Sherlock Holmes 2
Goed vervolg op het eerste deel, zeker het kijken waard.
Rango
Leuke westerse animatie film, ik hou van dit soort films.
Finding Nemo
Sinds de bioscoop niet meer gezien, kende het verhaal nog helemaal uit mijn hoofd.. niet heel vermakelijk daardoor.
The Incredibles
Erg leuk, niet mijn favoriet van de Pixar films maar toch wel een tweede rit waard..
Ik kom mijn goede voornemen van vorig jaar om meer films te gaan kijken nu eindelijk uit. Heb dit in een tijd van 3 weken gezien maar was ze vergeten te posten hier, misschien heb ik er nog wat gemist...
Edit:
The Social Network |
|
Terug naar boven |
|
|
crono999 |
Geplaatst: 24 Jan 2012 14:48 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 08 Jul 2009 Berichten: 257
|
Met de griep thuis vandaag Latter Days gekeken morge Beatiful Thing en Big Eden kijken.
Allemaal Roman,Drama(kwijl) films,volgende keer als ik ziek ben op de Comedy tour,Groundhog day en Mrs. Doubtfire. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 25 Jan 2012 22:40 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 19 Jul 2009 Berichten: 4261
|
Battle Royale, een geweldige film met Takeshi Kitano, geweldig.
binnenkort ff deel 2 op de kop tikken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 27 Jan 2012 13:53 Onderwerp:
| |
Eindredacteur
Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 17891
|
Killer Elite
Leuk actiefilmpje, niets meer, niets minder - 6.0
Final Destination 5
Een uitgekauwd concept dat nogmaals is opgediend. Herhalend in alles, alleen vanwege het einde nog een puntje extra - 2.0 |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 29 Jan 2012 18:37 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 07 Sep 2006 Berichten: 4857
|
Gyakuten Saiban (oftewel Phoenix Wright film)
Heb de film vandaag gezien op het Rotterdamse filmfestival. De plot, personages en de stijl is trouw aan de games. Alleen op een moment wordt de film zeer langdradig, had zeker een uur korter gemogen. Ook was deze Japans acteerwerk matig en vervelend. De film had ook veel leuke momenten met namen de humor. Must see? Nee, als je een fan bent mag je het een kans geven.
7/10 |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 01 Feb 2012 22:29 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 19 Jul 2009 Berichten: 4261
|
Battle Royale II gezien, ook een echt goede Japanse film, geweldig.
in mijn ogen beter dan de eerste deel.
een 9/10 |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 01 Feb 2012 22:34 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 03 Okt 2011 Berichten: 3190
|
dantekloon schreef: | Battle Royale II gezien, ook een echt goede Japanse film, geweldig.
in mijn ogen beter dan de eerste deel.
een 9/10 |
Nu pas? Ik heb die film 9 jaar geleden gezien |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 02 Feb 2012 03:24 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 19 Jul 2009 Berichten: 4261
|
Gezer schreef: | dantekloon schreef: | Battle Royale II gezien, ook een echt goede Japanse film, geweldig.
in mijn ogen beter dan de eerste deel.
een 9/10 |
Nu pas? Ik heb die film 9 jaar geleden gezien |
Problemen mee?? |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 02 Feb 2012 10:54 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 18 Aug 2009 Berichten: 2495
|
Gezer schreef: | dantekloon schreef: | Battle Royale II gezien, ook een echt goede Japanse film, geweldig.
in mijn ogen beter dan de eerste deel.
een 9/10 |
Nu pas? Ik heb die film 9 jaar geleden gezien |
En die film suckt echt zo grandioos vergeleken met het eerste deel... |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 02 Feb 2012 11:42 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
The Dillemma - 5/10. What's there to say... Ongeveer wat ik had verwacht.
The Wolfman - 6/10. Zie bovenstaande. Gewoon een nogal cliché actiefilm die best leuk uitgevoerd is. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 ... 24, 25, 26 Volgende |