Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Jan 2012 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat

oh sorry, maar kijk nooit op internet, te lui voor.
als ik een Japanse game speel is het gewoon voor de lol.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 25 Jan 2012 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Hoewel het hier toch echt lijkt te gaan om een Final Fantasy VII-topic, zal ik toch maar even reageren. Ja, het klopt. Ik heb Final Fantasy XIII-2 uitgespeeld. En het klopt ook dat het verhaal zich afspeelt na de gebeurtenissen uit Final Fantasy XIII. Echter is het ook zo dat het niet direct na de gebeurtenissen uit dat spel is. Er zitten drie jaar tussen. Maar in alle eerlijkheid had iedereen die een beetje zoekt op internet dat kunnen weten...

wie gaat nou het einde van een spel meteen op internet opzoeken, en dat terzijde dat was mijn punt helemaal niet, meneertje dantekloon beticht iemand van leugens in een context waar dat nieteens mogelijk is, dat is zijn schrijffout en dat hij daarna als een league of legends speler gaat zitten ragen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 26 Jan 2012 06:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Omdat ik zei dat hij liegt is geen schrijf fout hoor, duh.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: