Auteur |
Bericht |
|
Lawliet |
Geplaatst: 11 Jan 2012 21:40 Onderwerp: Gaming Chat Topic, ook voor korte vragen [Deel 2]
| |

|
Andere is er niet meer (wat gebeurd er Gamed? ).
Vraagje: Bestond er nou een TV met een ingebouwde PS3? |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 11 Jan 2012 21:47 Onderwerp: Re: Gaming Chat Topic, ook voor korte vragen [Deel 2]
| |

|
Lawliet schreef: | Andere is er niet meer (wat gebeurd er Gamed? ).
Nee, alleen een met een PS2 ingebouwd.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 11 Jan 2012 21:49 Onderwerp: Re: Gaming Chat Topic, ook voor korte vragen [Deel 2]
| |
Eindredacteur

|
| Nog steeds het probleem dat we per ongeluk Gezer's originele account hadden verwijderd samen met die 1000den spambots. |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 11 Jan 2012 23:39 Onderwerp: Re: Gaming Chat Topic, ook voor korte vragen [Deel 2]
| |
Redacteur

|
Is al beantwoord, maar er was ook de PSX, een ontzettende dure mediaspeler met ingebouwde PS2.
Toch jammer dat er weinig games meer voor dat ding worden ontwikkeld. Zo was er ooit van de makers van Stolen (welke er prima uitzag op de PS2) de Horrorshooter Deadlight, die werkelijk liet zien wat de PS2 kon. Tezamen met de zogenoemde port van de originele Chronicles of Riddick, een spel dat echt liet zien wat de PS2 kon. Denk Doom 3, maar dan met lagere textures.
Meer info:
http://www.onebitbeyond.com/?cat=8
Also: Nadat het niet mogelijk bleek om op de PS2 te publiceren probeerden de makers deze naar de PSP te poorten. bedenk even hoe briljant dat eruit had gezien...
Joni Philips schreef: | Lawliet schreef: | Andere is er niet meer (wat gebeurd er Gamed? ).
| Nog steeds het probleem dat we per ongeluk Gezer's originele account hadden verwijderd samen met die 1000den spambots. |
Je laat de deur wel erg open staan voor een sarcastische opmerking.  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 11 Jan 2012 23:50 Onderwerp: Re: Gaming Chat Topic, ook voor korte vragen [Deel 2]
| |
Grammar Führer
![]()
|
Lawliet schreef: | Vraagje: Bestond er nou een TV met een ingebouwde PS3? |
Ben je niet in de war met Sony's speciaal voor PS3 ontwikkelde 3D-monitor van laatste E3 of whatever? |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 12 Jan 2012 00:23 Onderwerp: Re: Gaming Chat Topic, ook voor korte vragen [Deel 2]
| |

|
GekooktEi schreef: | Lawliet schreef: | Vraagje: Bestond er nou een TV met een ingebouwde PS3? |
Ben je niet in de war met Sony's speciaal voor PS3 ontwikkelde 3D-monitor van laatste E3 of whatever? |
Beetje. Als het de naam PlayStation draagt dacht ik dat er ook een kwam met een ingebouwde PS3. Wat niet gek is, ofwel? |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 12 Jan 2012 13:45 Onderwerp:
| |

|
Al mensen die de downloadable game Amy gespeeld hebben? Ik lees echt zoveel dramatische cijfers dat ik nog even wat persoonlijke meningen wil horen voordat ik de game aanschaf... Komt er een Gamed review? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 12 Jan 2012 14:35 Onderwerp:
| |

|
Een review is toch ook een persoonlijke mening? Uit de IGN review:
'If you want a downloadable game for $10, scroll randomly through the titles offered by your downloadable service of choice, randomly stop on a game and buy it. Your money will have almost certainly been better spent in lieu of buying Amy, which absolutely no one should play.' |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 12 Jan 2012 14:44 Onderwerp:
| |

|
Er is ook een demo van uit op Live. Erg jammer al die slechte cijfers. De game had potentie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 12 Jan 2012 15:28 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
elemeNt schreef: | Al mensen die de downloadable game Amy gespeeld hebben? Ik lees echt zoveel dramatische cijfers dat ik nog even wat persoonlijke meningen wil horen voordat ik de game aanschaf... Komt er een Gamed review? |
Die komt er. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 12 Jan 2012 18:03 Onderwerp:
| |

|
Van
E3 2011: Amy is Ico With Zombies and It's Totally Brilliant
tot