Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
BeWario |
Geplaatst: 11 Jan 2012 16:13 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | BeWario schreef: | Hmm, nog steeds niks veranderd... Adblock wel aangezet, maar dat helpt niet... En mijn virusscanner heeft ook een of andere attack gelogd.. |
Gelukkig is je plaatje niet te groot... |
Weet jij ergens waar je gifs werkend kan verkleinen? Het is namelijk een awesome avatar! |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 12 Jan 2012 15:58 Onderwerp:
| |

|
ik had ook een malware aanval op mn pc toen ik gamed er een avondje voor had in een tab, hele nacht beziggeweest mn pc te fixen grrr.
meteen via psn wat gamed leden op de hoogste gesteld ook.
denk dat het nu wel weer goed zit maar als er weer iets gebeurd laat ik het wel weten. (via psn) |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 12 Jan 2012 17:04 Onderwerp:
| |

|
Ik heb m'n PC helemaal opnieuw geïnstalleerd gisteren. Weet niet mijn problemen door Gamed kwamen, maar begon wel allemaal begin deze week ongeveer.
Maar ja, wilde m'n PC sowieso weer eens een clean install geven, dus vind het allemaal niet zo heel erg.  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 12 Jan 2012 18:14 Onderwerp:
| |

|
Gisteren toen ik op gamed wou gaan lukte het me niet en toen even later viel mijn internet uit. Dacht dat het door Belgacom kwam maar ze wezen erop dat het ligt aan mijn pc of laptop, straks toch eens grondig met één virusscanner door mijn bestanden gaan internet werkt weer wel maar je kunt niet weten =p. |
|
Terug naar boven |
|
|
ace_quorthon |
Geplaatst: 12 Jan 2012 19:07 Onderwerp:
| |

|
Wat zijn precies de problemen die mensen ondervinden van het virus / malware?
Ik weet nog dat ik zo dom was om het geinfecteerde bestand te downloaden (ik nam aan dat het een bewegend beeld zou zijn, of een nieuw onderdeel op gamed), maar kan momenteel geen infecties vinden met mbam of vipre. Ik neem aan dat er niks aan de hand is, maar zeker ben je natuurlijk nooit... |
|
Terug naar boven |
|
|
Cubic X |
Geplaatst: 12 Jan 2012 20:27 Onderwerp:
| |
|
Kunnen jullie (de Gamed crew) garanderen dat dit niet weer gaat gebeuren? Elke fatsoenlijke website laat zoiets niet nog een keer gebeuren...
Gamed is nog steeds mijn nummer 1 en favoriete gamewebsite, maar met dit soort grappen is het snel afgelopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |