Wat vind jij van de HD Remasters? |
Ik vind het goed dat ze bestaan. |
|
80% |
[ 17 ] |
Ik vind het niet goed dat ze bestaan. |
|
19% |
[ 4 ] |
Ik heb geen mening. |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 21 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
Roderick |
Geplaatst: 20 Okt 2011 09:36 Onderwerp:
| |

|
All 4 One is een uitzondering...de zoveelste uitzondering. Het is armoede bij Sony en dat geeft deze reactie maar weer. Ik vind het een idiote ontwikkeling dat 'HD-collections' zo in de markt gezet worden, terwijl er bijna niets HD aan is.
Tuurlijk is er vraag naar deze dingen, anders zouden ze niet net zo goed verkopen als de high-budget Sony exclusives, en ik begrijp dat iemand ze wel leuk zou vinden, maar hier wordt om mijn mening gevraagd en ik vind het ronduit meuk.
Doe het goed of doe het niet. Weg met de HD collections, bring on the HD-remakes. Het is toch veel leuker om de gameplay exact in stand te houden en visueel gezien een nieuwe interpretatie te krijgen? De geruchten gaan dat Final Fantasy X een HD-remake krijgt ipv een simpele oppoetsbeurt. Dit zou ik veel leuker vinden dan een beetje hogere framerate. |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 20 Okt 2011 10:06 Onderwerp:
| |

|
Het is armoede bij Sony en dat geeft deze reactie maar weer. Citaat: |
PS3 had meer exclusives in 2010 en 2011 dan 360, buiten de Kinect meuk is het inderdaad een armoede bij Microsoft. Zoals ik al zei, ik heb liever 5 games die 2 miljoen verkopen dan 1 die 10 miljoen verkoopt. Als je R&C leuk vind koop je het toch gewoon ipv te zeuren over de sales?
Citaat: | Tuurlijk is er vraag naar deze dingen, anders zouden ze niet net zo goed verkopen als de high-budget Sony exclusives |
En dit baseer jij op welke cijfers?
Btw, negeer me, ik win. Ik zou graag hebben dat je mij beantwoord want ik haal al je argumenten neer terwijl je nog steeds zit te kakken over ze evil Zonnyyy... |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 20 Okt 2011 10:32 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Het is armoede bij Sony en dat geeft deze reactie maar weer. Citaat: |
PS3 had meer exclusives in 2010 en 2011 dan 360, buiten de Kinect meuk is het inderdaad een armoede bij Microsoft. Zoals ik al zei, ik heb liever 5 games die 2 miljoen verkopen dan 1 die 10 miljoen verkoopt. Als je R&C leuk vind koop je het toch gewoon ipv te zeuren over de sales?
Citaat: | Tuurlijk is er vraag naar deze dingen, anders zouden ze niet net zo goed verkopen als de high-budget Sony exclusives |
Btw, negeer me, ik win. Ik zou graag hebben dat je mij beantwoord want ik haal al je argumenten neer terwijl je nog steeds zit te kakken over ze evil Zonnyyy... |
|
Het gaat niet om persoonlijke voorkeuren you monkey. Ik geef gewoon weer dat ik de oorzaak van deze HD meuk zie bij de financiele armoede die momenteel heerst bij Sony's high-budget exclusives. Niemand spreekt hier over meer exclusives of Kinect meuk. De hele 'wie heeft meer exclusives' discussie is getting old.. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 20 Okt 2011 10:52 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Het gaat niet om persoonlijke voorkeuren you monkey. Ik geef gewoon weer dat ik de oorzaak van deze HD meuk zie bij de financiele armoede die momenteel heerst bij Sony's high-budget exclusives. Niemand spreekt hier over meer exclusives of Kinect meuk. De hele 'wie heeft meer exclusives' discussie is getting old.. |
Die discussie was ook al oud in 2008, heur. En wat als dat zo is dat er een financiële armoede heerst bij Sony? Daar hebben wij toch geen last van? |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 20 Okt 2011 11:47 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Het is armoede bij Sony en dat geeft deze reactie maar weer.
|
Kan je dat ook verder onderbouwen met voorbeelden of feiten? All 4 One is nu je enige voorbeeld en dat is zoals eerder al aangegeven een spin-off COOP van Ratchet and Clank. De enige ps3 AAA exclusive die naar mijn weten niet goed heeft verkocht is Resistance 3. Maja er is altijd een enkele titel die het niet zo goed doet door bepaalde redenen. Als je alle exclusives globaal neemt verkochten ze gewoon goed hoor, dus ik snap je 'het is armoede' niet zo. inFAMOUS2, LBP2, MotorStorm Apocalypse, Killzone 3 en dan moet de grote knaller Uncharted 3 nog uitkomen. Leg ze naast Forza 4 en Gears 3 en de verkoopcijfers zullen elkaar niet veel ontlopen.
Laatst aangepast door elemeNt op 20 Okt 2011 11:54; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Xenathos |
Geplaatst: 20 Okt 2011 11:48 Onderwerp:
| |

|
AL is het armoede bij Sony. Dit is alleen maar goed nieuws voor de mensen die de (in hun ogen) goede games weer willen spelen maar het spel/de betreffende console niet meer hebben.
Who cares dat dit een schreeuw om geld is. Ik heb liever dat ze het zo doen dan dat ze weer een shooter uitbrengen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 20 Okt 2011 22:38 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Gezer schreef: | Het is armoede bij Sony en dat geeft deze reactie maar weer. Citaat: |
|
Het gaat niet om persoonlijke voorkeuren you monkey. Ik geef gewoon weer dat ik de oorzaak van deze HD meuk zie bij de financiele armoede die momenteel heerst bij Sony's high-budget exclusives. Niemand spreekt hier over meer exclusives of Kinect meuk. De hele 'wie heeft meer exclusives' discussie is getting old.. |
Kennelijk gaat het wel om je persoonlijke voorkeur want je vind DMC collection beter dan die van Sony waaronder ICO, zonder het te beargumenteren. Ik denk gewoon dat jou oude Anti-Sony feelings je parten spelen en je weer eens hopeloos moet zeiken.
Die HD collection serie bestaat ongeveer al 2 jaar. Dat Sony's games niet goed verkopen word als sinds de launch van PS3 geschreeuwd door xbox fanboys. Maar toch blijft Sony sequels en daarboven op nieuwe IP's lanceren, dit betekent dat de games winstgevend genoeg zijn voor hen. Maar waarom jij, als consument je druk maakt om sales van een multinational begrijp ik niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 20 Okt 2011 23:01 Onderwerp:
| |

|
Uiteraard ben ik blij dat mijn topic zo goed loopt.
Echter moet ik erbij zeggen dat er soms discussies gevoerd worden die anders lopen dan men zou denken... |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 21 Okt 2011 00:03 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Mr. Awesome schreef: | Uiteraard ben ik blij dat mijn topic zo goed loopt.
Echter moet ik erbij zeggen dat er soms discussies gevoerd worden die anders lopen dan men zou denken... |
Welcome to the interwebz! o_O |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 13 Nov 2011 11:06 Onderwerp:
| |

|
Die recente beelden van de Devil May Cry HD Collection zien er erg strak uit, hoor! |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 13 Nov 2011 11:13 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Op screenshot lijkt DMC1 echter nog steeds sterk op een PS2 game. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 13 Nov 2011 11:15 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Op screenshot lijkt DMC1 echter nog steeds sterk op een PS2 game. |
Eigenlijk bedoelde ik de videobeelden die recentelijk vrijgegeven zijn.
Maar goed, we moeten toch nog even afwachten om het eindresultaat te mogen aanschouwen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 08 Dec 2011 23:00 Onderwerp:
| |

|
Eerste screens van The Jak and Daxter Trilogy stellen me niet teleur! Alleen jammer dat er maar één screen bijzit van Jak and Daxter: The Precursor Legacy...  |
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 09 Dec 2011 11:29 Onderwerp:
| |

|
Over het algemeen vind ik HD remakes een goed ding , ze zijn goedkoper dan andere games en je krijgt meestal veel meer uren die je er in kan steken .
Ik heb de MK collection gedownd het is allemaal wel arcade perfect maar ik zie niet echt veel verbetering, ik vind dat nou niet bepaald een remake.
Meer een port .
Maar bijvoorbeeld Beyond Good and Evil HD die moet iedereen wel hebben gespeeld het voelt wel wat gedateerd aan, maar voor 5 euro op PSN kan je die bijna niet laten liggen. |
|
Terug naar boven |
|
|
crono999 |
Geplaatst: 09 Dec 2011 12:16 Onderwerp:
| |

|
Vind het wel leuk,maar het kan beter,ook de gewone ports moeten veel beter!! Kom op zeg Sega!!! met crazy taxi en sonic adventure in 4:3,doe een beetje meer moeite! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |