Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 22, 23, 24  Volgende  
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Sep 2011 23:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik krijg op mijn laptop bij het aansluiten van een headset alleen geluid door mijn rechter oor. Daardoor is het HEEL kut om er bijv. series en films mee te kijken of muziek mee te luisteren.

Uiteraard heb ik al gekeken bij de instellingen van de audiokaart-driver, en de balans staat gewoon keurig in het midden. Verder ligt het niet aan de headset, want 1) ik heb het met twee headsets geprobeerd en 2) in mijn telefoon krijg ik wel gewoon stereo-geluid...

Iemand een idee?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 23 Sep 2011 10:28    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Ik krijg op mijn laptop bij het aansluiten van een headset alleen geluid door mijn rechter oor. Daardoor is het HEEL kut om er bijv. series en films mee te kijken of muziek mee te luisteren.

Uiteraard heb ik al gekeken bij de instellingen van de audiokaart-driver, en de balans staat gewoon keurig in het midden. Verder ligt het niet aan de headset, want 1) ik heb het met twee headsets geprobeerd en 2) in mijn telefoon krijg ik wel gewoon stereo-geluid...

Iemand een idee?

Hmm ja... dan heb ik ook niet zo heel veel ideeën. Misschien eens proberen af te spelen in VLC media player, daar heb je veel instellingen voor audio waar je misschien je probleem kan oplossen.

Geven games met headphones je ook het zelfde probleem?
Terug naar boven
eehbiertje BerichtGeplaatst: 28 Sep 2011 09:24    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:

Iemand een idee?

waarschijnlijk los contactje in je plug in de laptop zelf
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 04 Okt 2011 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste leden. Het is alweer zo ver. Vorig jaar een nieuwe videokaart gekocht waarmee mijn PC het bijna mee kon houden. Helaas vertoon mijn PC verschillende kuren en is het al best aan het verouderen (budget game pc van 2009, dual core).

Tijd dus voor een nieuwe game PC met al die aankomende toppers. Mijn budget is ongeveer 1600-1800 euro. Ik haal mijn PC advies meestal via hardware.info en vind de onderstaande best wel goed, maar ik wil graag jullie mening erbij. Ook wil ik van die i5 een i7 maken dus weten jullie daarvan een goede? Ook wil ik nog geen SSD. Muis, toetsenbord en scherm heb ik al. Jullie mogen ook een nieuwe samenstelling aanbieden als je dat beter vinden. Onderstaande is ongeveer 1300 euro, dus jullie kunnen nog betere hardware adviseren.

Processors Intel Core i5 2500K € 204,06
Geheugenmodules Corsair Vengeance LP 8GB DDR3-1600 CL9 kit € 60,73
CPU-koelers Scythe Mugen 2 Rev. B € 41,19
Moederborden ASRock Z68 Extreme4 Gen3 € 172,55
Videokaarten 2x AMD Radeon HD 6950 1 GB € 459,90
Harddisks/SSD's Western Digital Caviar Black 1TB (SATA3) € 77,69
Optische drives Lite-On iHAS324 € 27,02
Behuizingen Cooler Master CM 690 II Advanced € 95,47
Voedingen Corsair Professional AX750 750W € 158,79
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 10:42    Onderwerp: Reageren met citaat

bump.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is quite een extreem budget. Weet je zeker dat je zoveel aan een PC wil besteden? Ik kan je helaas geen advies geven over CPU's maar misschien kom ik daar nog later op terug.

Maar als je toch zo'n budget hebt zou ik juist wel investeren in SSD's. Waarom wil je ze niet?

Je zou trouwens de Intel Core i7 2600K (3,4) kunnen proberen ipv de 2500k.
Terug naar boven
@HatersWillBeLovers BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 13:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Maar als je toch zo'n budget hebt zou ik juist wel investeren in SSD's. Waarom wil je ze niet?
.
Beperkte betrouwbaarheid, beperkte levensduur, beperkte opslagruimte? SSD hebben hun voordelen, maar ze staan op bepaalde vlakken duidelijk achter.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 14:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Levensduur is niet eens zo'n gigantisch probleem meer tegenwoordig. En met die snelheid zou ik er toch zeker wel eentje kopen van 160gb ofzo. Daarnaast gewoon een dikke HDD erin zetten, en je hebt geweldige performance en dikke opslagcapaciteit,
Terug naar boven
@HatersWillBeLovers BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Je hebt een limiet in het aantal keer dat je kunt herschrijven, en de snelheid gaat achteruit tenzij je de nodige maatregelen neemt. Qua levensduurte toch niet echt positief.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 14:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Er zit inderdaad een limiet aan hoevaak je kan herschrijven. Echter is deze limiet in de laatste jaren flink omhoog geschroeft, en tenzij je ze als fucking scratch disks gaat gebruiken, dan merk je er meestal niet zo heel veel van.

Maar alsnog, grote kans dat een SSD binnen 3-4 jaar toch wel dood is als je em normaal/intensief gebruikt.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 15:10    Onderwerp: Reageren met citaat

@HatersWillBeLovers schreef:
Robert schreef:
.
Beperkte betrouwbaarheid, beperkte levensduur, beperkte opslagruimte? SSD hebben hun voordelen, maar ze staan op bepaalde vlakken duidelijk achter.

Eens. Ik wacht nog dat er meer opslagruimte komt. Heb geen zin om het via een raid te doen met een HDD. Ik wacht er nog even mee

Robert schreef:
Dat is quite een extreem budget. Weet je zeker dat je zoveel aan een PC wil besteden? Ik kan je helaas geen advies geven over CPU's maar misschien kom ik daar nog later op terug.

Wat bedoel je precies? Dat deze configuratie nu erg laag is ja. Zoals ik al zei kan er veel betere hardware in omdat ik een budget heb van 1600-1800 euro. Dus als iemand betere videokaarten enzo kan aanraden graag.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:

Robert schreef:

Wat bedoel je precies? Dat deze configuratie nu erg laag is ja. Zoals ik al zei kan er veel betere hardware in omdat ik een budget heb van 1600-1800 euro. Dus als iemand betere videokaarten enzo kan aanraden graag.

Ik bedoel dat ik je budget (geld wat je voor de PC hebt gereserveerd) erg hoog vind.

Persoonlijk houd ik niet zo van Crossfire/SLI kaarten. Volgens mij kan je beter één hele sterke er in zetten.

Maargoed, als je echt geld te verbrassen hebt:

HD6990 (4GB)
https://www.afuture.nl/products/216734/CGAX-69996__.html

550,-

HD6970 (2GB)
http://www.informatique.nl/519211/xfx-radeon-hd6970-2gb.html

315,-

Ook extreem snel.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Thanks en ik overweeg ook voor de i7, nog even verder verdiepen.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Processors Intel Core i7 2600K € 260
Videokaarten Club 3D Radeon HD 6990 4GB € 550

totaal ongeveer: €1440

Netjes. Zal ik voor deze gaan? Heb toch maar voor de 1 videokaart gekozen, maar wel een beteren. Ook neem ik de i7.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 06 Okt 2011 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Misschien een iets sterkere voeding nemen. De hedendaagse kaarten zijn energie-vreters en met een sterkere voeding heb je ook meer ruimte om later een upgrade door te voeren (zoals een extra videokaart eventueel).
Terug naar boven
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 02 Nov 2011 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat

stel ik koop een 3d monitor.

kan ik deze dan gebruiken met mijn pc setup ?

Intel Core 2 Duo E8400 OC'ed @ 4GHz
4GB OCZ Gold 1066 MHz RAM.
Asus P5Q Pro.
ATI Radeon HD4870 .

Thanks !
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 02 Nov 2011 23:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet met die videokaart volgens mij
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 00:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Nvidia is vooral bezig met 3D. Deden ze dat nu niet standaard in al hun kaarten?
Terug naar boven
lpds BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 10:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Processors Intel Core i7 2600K € 260
Videokaarten Club 3D Radeon HD 6990 4GB € 550

totaal ongeveer: €1440

Netjes. Zal ik voor deze gaan? Heb toch maar voor de 1 videokaart gekozen, maar wel een beteren. Ook neem ik de i7.

MaartenL schreef:

Misschien een iets sterkere voeding nemen. De hedendaagse kaarten zijn energie-vreters en met een sterkere voeding heb je ook meer ruimte om later een upgrade door te voeren (zoals een extra videokaart eventueel).

Zou net kunnen met een a-merk voeding.

Systemrequirement van de HD6990:

750W Watt or greater power supply with two 150W 8-pin PCI Express® power connectors recommended (1000W and four 8-pin connectors recommended for AMD CrossFireX™ technology in dual mode. 1200W recommended for optimal performance).

Dus moet gewoon kunnen. al zou ik idd net als Maarten al zegt een iet wat sterkere voeding nemen.

scorpio23-b schreef:
stel ik koop een 3d monitor.

kan ik deze dan gebruiken met mijn pc setup ?

Intel Core 2 Duo E8400 OC'ed @ 4GHz
4GB OCZ Gold 1066 MHz RAM.
Asus P5Q Pro.
ATI Radeon HD4870 .

Thanks !

Nope AMD/ATI's 3D technologie HD3D is pas vanaf de HD5xxx series.
zie:
http://www.amd.com/US/PRODUCTS/TECHNOLOGIES/AMD-HD3D/Pages/supported-hardware.aspx

voor ondersteunde gpu's
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Nov 2011 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey, heb me nieuwe PC binnen op de voeding en videokaart na. Alles draait perfect nu (heb effe me oude voeding en videokaart gebruikt tot ik de andere binnen heb) behalve mijn videokaart. ATI Radeon™ HD 5750.

Het zit op de moederbord en het krijgt stroom door (fan draait), maar mijn PC (device manager) ziet het nergens staan. Bij het opstarten krijg ik zwartbeeld en heb al de drivers gedaan.

Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Nov 2011 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Hey, heb me nieuwe PC binnen op de voeding en videokaart na. Alles draait perfect nu (heb effe me oude voeding en videokaart gebruikt tot ik de andere binnen heb) behalve mijn videokaart. ATI Radeon™ HD 5750.

Het zit op de moederbord en het krijgt stroom door (fan draait), maar mijn PC (device manager) ziet het nergens staan. Bij het opstarten krijg ik zwartbeeld en heb al de drivers gedaan.

Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Hmm blijft nog steeds een raar probleem. De videokaart deed het nog prima in me oude PC. De videokaart (2.0 X16) zit nu op een PCI 3.0 X16. Het hoort toch compatibel te zijn? Ik kan het helaas niet meer in me 2.0 X16 slot zetten want dat past niet meer in me kast (heb een dikke lompe videokaart).
Terug naar boven
Cain BerichtGeplaatst: 13 Nov 2011 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Je hebt alles geïnstalleerd en DAARNA krijg je zwart beeld tijdens het opstarten?

ik snap je niet helemaal want als je geen beeld krijgt kan je ook moeilijk drivers installeren.

Maar zoals ik het begrijp heb je dus alles geinstalleerd, geen problemen tijdens installeren en dan na opnieuw opstarten krijg je geen beeld.
Als dat het probleem is probeer dan de andere dvi uitgang voor je monitor. ATI kaarten willen nog wel eens primary en secundary outputs omgooien.
Terug naar boven
vgo910 BerichtGeplaatst: 27 Nov 2011 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Even kort vraagje, ik wordt de laatste tijd overladen door spam en virus mails van mensen in mijn contactlijst waarin staat ik foto's moet bekijken op een lugubere site. Iedereen heeft dit wel eens dus ik dacht /care. Maar nu krijg ik er 5-10 per dag en begin het vaag te vinden. Hebben al die mensen nou een virus die dat verstuurt of heb ik een virus die doet alsof die mensen mij wat sturen, maar stuur ik het eigenlijk zelf
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 27 Nov 2011 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Vraagje: Ik heb 8GB (2x 4GB) aan geheugen, maar mijn computer gebruikt nu maar 2GB. Waar kan ik het tweaken dat het minstens 4GB gebruikt?
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 27 Nov 2011 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Vraagje: Ik heb 8GB (2x 4GB) aan geheugen, maar mijn computer gebruikt nu maar 2GB. Waar kan ik het tweaken dat het minstens 4GB gebruikt?

je moet een 64 bits OS hebben.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 18 van 24

Ga naar: