Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 31 Aug 2007 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
dnarbeis schreef:
"wie is beste redacteur op gamed?,Joni uitgesloten"

gemaakt door Joni
Nee, je snapt het niet. Als ik de poll zou maken (oke, technisch gezien maak ik de poll ook elke maand, maar dat is een detail. Ik kies hem niet altijd.) dan zou ik mezelf niet uitsluiten, ik zou al de rest uitsluiten. Ik moet toch winnen

hahaha , inderdaad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 01 Sep 2007 00:54    Onderwerp: Reageren met citaat

even over de tijdperken poll:

ik heb voor anders gekozen omdat ik toch echt een tijdperk mis, namelijk... de gunpowder age
eigenlijk dus de tijd tussen middeleeuwen en zon 100 jaar voor wo I... de tijd van napoleon, de tijd van rijtjes vormen, salvo vuren, tegen salvo krijgen, salvo vuren, tegensalvo krijgen, en stormlopen... geweldige tijd omdat deze tactieken honderden jaren zijn gebruikt (zelfs in wo I, wat dan weer slechte gevolgen hadden omdat een stormloop op een tegenstander met een machine geweer gelijk staat aan zelfmoord...)
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 01 Sep 2007 08:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ah, eindelijk eens een poll waar fanboys niet mee kunnen valsspelen (tenzij er fanboys van de middeleeuwen zijn)

Ik heb voor nabije toekomst gekozen, een soort geavanceerd heden maar toch niet zo geavanceerd, zodat het nog herkenbaar blijft.

Laatst aangepast door im2 op 01 Sep 2007 11:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 01 Sep 2007 10:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor mij was het een keuze tussen de oudheid en de verre toekomst. Eigenlijk vind ik die allebei even leuk, dus daarom heb ik besloten voor de oudheid te kiezen, omdat 2 van mijn favoriete games daarin afspelen.
Terug naar boven
FreeMad BerichtGeplaatst: 01 Sep 2007 11:01    Onderwerp: Reageren met citaat

gewoon bij mij verre toekomst. kan je teminste fantasie hebben en hoef je je niet aan bepaalde technologie te houden
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 01 Sep 2007 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Hopelijk gaan die Middeleeuwen-fanboys de boel niet weer saboteren

Maar even serieus: Ik wou eigenlijk "anders" gaan stemmen omdat ik het meest van de werelden van Nintendo hou, en Mario kun je moeilijk in een tijdperk plaatsen. Misschien was "een fantasiewereld die niks met tijdperken in onze wereld te maken heeft" een goede optie geweest. Wel te lang, overigens.

Ik heb maar op de griekse oudheid gestemd omdat ik graag een Kid Icarus game wil
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 01 Sep 2007 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat

whoa, wie zijn hier allemaal 'verre toekomst' fanboys

btw ik mis nog een keuze, namelijk:
a long time ago,
in a galaxy far, far away
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 01 Sep 2007 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Fiercy Dragon schreef:

a long time ago,

Ja, maar dan moet je ook "Space: the final frontier. These are the voyages of the starship Enterprise" gaan plaatsen en ben je weer een eind van huis met die Trekkies.
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 01 Sep 2007 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat

tarantino schreef:
Fiercy Dragon schreef:

a long time ago,

Ja, maar dan moet je ook "Space: the final frontier. These are the voyages of the starship Enterprise" gaan plaatsen en ben je weer een eind van huis met die Trekkies.

Terug naar boven
Xian BerichtGeplaatst: 01 Dec 2007 11:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo te zien heeft er weer een gek massaal op één game gestemd. Dit keer op Mario Galaxy. En dat kan gewoon niet in theorie. Waarom doen jullie toch altijd zulke polls ? Een paar maanden geleden was er ook z'on soort poll en toen was het juist hetzelfde
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 01 Dec 2007 12:42    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Xian:
Citaat:
En dat kan gewoon niet in theorie.

Eigenlijk is het probleem dat het in theorie wel kan en in de praktijk dus klaarblijkelijk ook.

Citaat:
Waarom doen jullie toch altijd zulke polls ?

Omdat polls houden een leuke en makkelijke manier is om de mening van een groot aantal mensen te verkrijgen en het is (ook voor ons) interessant/leuk om te zien waar mensen van houden e.d.
Je zou beter kunnen vragen waarom ze niet iets doen aan het probleem, dan dat je vraagt waarom ze überhaupt die polls houden.

-------------------------

Het is trouwens wel irritant, om eerlijk te zijn. Ik zelf vind die polls hartstikke leuk, maar dat er elke keer mensen zijn die het voor de anderen verpesten, dat is zo kinderachtig. Ik hoop dan ook dat jullie hier iets op kunnen vinden. Ik heb niet zo veel van de discussie hier meegekregen en ik weet dan ook niet precies hoe het zit, maar ik had wel gehoord dat het nogal moeilijk is om dit te voorkomen. Desondanks hoop ik dat jullie er toch je best op doen.
Het is een van de vouwtjes in het gamed-blousje, dus als jullie die eruit strijken wordt de presentatie vele malen beter (zeker voor de regelmatige bezoeker).
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 01 Dec 2007 12:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het is, zoals je zegt, inderdaad vrij lastig om te voorkomen, maar we werken er zeker aan om deze plooi glad te strijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Dec 2007 13:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

SMG heeft nog geen 100 stemmen, ik heb niet gezien hoe snel deze erbij gekomen zijn, maar dat lijkt me niet overdreven veel. Daarnaast heb je gelijk, normaal houden we rekening om zo geen polls te houden, maar ditmaal is het nodig ter voorbereiding van enkele features over 2007.
Terug naar boven
Xian BerichtGeplaatst: 01 Dec 2007 13:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ze zijn er heel snel bijgekomen en dat het allemaal stemmen zijn van aparte leden van deze site is gewoon onwaarschijnlijk. Gisterenacht zijn er vooraal veel stemmen bijgekomen voor SMG want gisteren rond 12 uur had hij nog maar iets van een 5 stemmen en nu vandaag rond de middag al bijna 100 ? Kan gewoon niet. Ik hoop dat jullie snel een manier waarop een lid maar één keer kan stemmen en niet één bepaalde game bijna op een zielige manier wilt ophemen ...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Dec 2007 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Xian schreef:
Gisterenacht zijn er vooraal veel stemmen bijgekomen voor SMG want gisteren rond 12 uur had hij nog maar iets van een 5 stemmen en nu vandaag rond de middag al bijna 100 ? (
Dus vannacht zou een 90 mensen hebben gestemd. Er hebben ook 90 mensen op andere titels gestemd. Maar ik geef je wel gelijk, ik heb ook liever een feilloos systeem.
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 27 Dec 2007 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat

het wordt langzaamaan tijd voor een nieuwe poll he, weten jullie al wat het gaat worden?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Dec 2007 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Bats schreef:
het wordt langzaamaan tijd voor een nieuwe poll he, weten jullie al wat het gaat worden?
Idd, op 1 januari om middernacht gaat de nieuwe online en zoals elke maand hebben we nog geen flauw idee.
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 27 Dec 2007 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Bats schreef:
Idd, op 1 januari om middernacht gaat de nieuwe online en zoals elke maand hebben we nog geen flauw idee.

ok
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 28 Dec 2007 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Jullie zouden ons mss eens een idee kunnen geven
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 28 Dec 2007 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat wordt dé game van 2008?

Maar miss hebben we daar de Most Wanted al voor...
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 28 Dec 2007 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Op zo'n poll krijg je weer van die cheaters en naargelang er van nog maar weinig games 100% zekerheid is dat die in 2008 wordt gereleased, klopt die ook niet helemaal
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 28 Dec 2007 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat is jouw voornemen voor dit jaar?

1. Veel meer gamen dan afgelopen jaar.
2. Veel minder......
3. Alle vette games op z'n minst spelen.

enz. enz. enz.

Sorry, er heerst een inspiratietekort in dit huis.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 28 Dec 2007 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Is het echt niet mogelijk om een waterdichte poll te maken? Hoe doen ze het op andere sites?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Dec 2007 10:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Er is geen failproof oplossing, via proxies valt op eender welke site met de poll te knoeien. Zo'n 'Wat wordt de game van 2008?' heeft echter meer problemen dan zulke mensen en de Most Wanted is beter geschikt.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 5

Ga naar: