Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende  
the_dan BerichtGeplaatst: 09 Nov 2011 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat

The game is a joke, and its not very funny

Ach ik had em redelijk goedkoop (gelukkig)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 09 Nov 2011 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ugh, van iemand anders hoorde ik alleen maar positieve verhalen. Ik verwachtte er niet veel van maar nu begin ik wel een beetje spijt te krijgen dat ik hem besteld heb. Had ik toch maar moeten wachten tot AlterIW.net MW3 gaat supporten
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 09 Nov 2011 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik ben blij dat Skyrim vrijdag uitkomt want ik ben MW3 al beu op't moment xD
Terug naar boven
vgo910 BerichtGeplaatst: 09 Nov 2011 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Het probleem is dat IW bijna nooit iets patcht, in tegenstelling tot Dice die een patch maakt om Car Horns in te voegen
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 09 Nov 2011 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Echt heel erg jammer om dit te zien. Ze halen steeds meer content weg en vragen er meer geld voor.

Helaas heb ik me er zelf vorig jaar ook schuldig aan gemaakt. Nooit zoveel spijt gehad van een aanschaf =/
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 09 Nov 2011 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet zeggen als het niet van Skyrim & AC: Revelations was geweest , ik waarschijnlijk ook deze week MW3 had gehaald.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Nov 2011 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat

the_dan schreef:
GekooktEi schreef:
the_dan schreef:
- 12 man mp op pc... like whattefuck]

Is dat een grap?

Normale matches op ground war na is allemaal 12

Ik vind het eigenlijk juist wel een pluspunt. Voor deze kleinere maps is dat toch perfect. Anders wordt het veel te vol en chaotisch. Net als bij Counter-Strike speel ik dan toch liever 5vs5 of 6vs6.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 10 Nov 2011 00:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Het is helemaal niet perfect want spawning is nog steeds zo random als de pest. De kans dat er plots iemand van achter je neerschiet blijft steeds hetzelfde...
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Nov 2011 02:08    Onderwerp: Reageren met citaat

spawning heeft niks te maken met of de mapsize geschikt is voor het aantal spelers. Of je nou met 12 spelers of 120 speelt, als de spawning niet goed is speelt het altijd kut. Ik heb overigens nog weinig problemen gehad met de spawning tijdens Domination of Kill Confirmed. Verder kan je altijd nog Demolition spelen zonder respawns
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Nov 2011 13:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik las vandaag dit (thanks to Mick) en het maakte mijn hele dag weer goed.

Ik heb ook het einde gezien trouwens. Pfff... Wanneer leren ze het toch?

@ elemeNt: Dat heet toch Search & Destroy? Altijd mijn favoriete game mode geweest in Call of Duty, het enige waar een beetje tactisch gespeeld wordt. Wel jammer van het campen bij objectives, maar dat maakt het wel interessant natuurlijk.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Nov 2011 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat

haha wat zielig te gaan huilen over die lage meta scores!

En je hebt gelijk, het moest inderdaad zijn Search & Destroy! Ik heb voor MW3 niet zoveel COD online gespeeld, dus weet alle namen nog niet zo goed
Terug naar boven
vgo910 BerichtGeplaatst: 10 Nov 2011 14:29    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Ik las vandaag dit (thanks to Mick) en het maakte mijn hele dag weer goed.

In plaats van de game te verbeteren gaan janken bij de vaste klanten om "reclame" te maken
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 10 Nov 2011 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Jongens ik zit in een dilemma ik heb elke modern warfare gespeeld en dat zijn ook de enige fps die ik speel.

Maar nu ik hoor dat battlefield 3 vetter is vraag ik me af of ik gelijk met battlefield 3 kan beginnen aangezien ik het spel en het verhaal helemaal niet ken.

Of is het gewoon een shooter zonder diep verhaal.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 10 Nov 2011 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Voor de singleplayer moet je BF3 niet kopen... De multiplayer daarentegen is zeker en vast de moeite waard. Het is natuurlijk even wennen aan de rustigere gameplay, de langere afstanden met bullet drop en de voertuigen maar als je eenmaal bezig bent komt het snel vanzelf.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 10 Nov 2011 14:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Beta gemist? Anyway wat vind je leuk aan COD? Als je iemand bent die Free for all geweldig vind dan raad ik je Battlefield af. Als team based FPS je wel kunnen bekoren dat moet je Battlefield 3 zeker één kans geven..
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 10 Nov 2011 15:03    Onderwerp: Reageren met citaat

no-ps3-no-living schreef:
Jongens ik zit in een dilemma ik heb elke modern warfare gespeeld en dat zijn ook de enige fps die ik speel.

Maar nu ik hoor dat battlefield 3 vetter is vraag ik me af of ik gelijk met battlefield 3 kan beginnen aangezien ik het spel en het verhaal helemaal niet ken.

BF3 is geen game voor een megool, dat weet ik al zeker.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 10 Nov 2011 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:

huehue.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 10 Nov 2011 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Dus Welke classes hebben jullie?

de mijne
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Nov 2011 17:34    Onderwerp: Reageren met citaat

speel nu (Domination) met dit:

M4A1 + Red Dot + Silencer/Ext. Mags
Attachments
USP + Silencer
Frag
Smoke

Sleight of Hand Pro
Quickdraw Pro (soms Assasin als er veel heartbeat gastjes spelen)
Stalker Pro

Support Package (Ballistic Vests, Sam Turret, EMP) de Airdrop Trap is soms wel super grappig voor de fun. Heb er vaak 2 kills mee xD

Laatst aangepast door elemeNt op 12 Nov 2011 22:22; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 10 Nov 2011 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
no-ps3-no-living schreef:

Laat me de spiegel er niet bijhalen XD
Terug naar boven
wekband BerichtGeplaatst: 11 Nov 2011 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja heb hem op de 360.
Add me : GT : Mart4z
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 11 Nov 2011 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet zeggen dat ik lage verwachtingen had voor Modern Warfare 3, maar dat de game mijn verwachtingen toch wel heeft weten te overtreffen. Ja, er is inderdaad niet veel verandert ten opzichte van vorige delen maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat de game erg leuk en fijn speelt.

De multiplayer is op de schop genomen en de toevoegingen vind ik leuk, maar de 'air' killstreaks zijn nog steeds enorm overpowert. Maar goed, ze worden een stuk minder gebruikt dan in Modern Warfare 2. Dat kan alleen maar positief zijn. Voor de rest vind ik Survival heel erg leuk.

Anyway, ik moet eerlijk zeggen dat Modern Warfare 3 de betere consolegame is ten opzichte van Battlefield 3. De game van DICE is gewoonweg te ambitieus voor de Xbox 360 en PlayStation 3. Die PC-versie moet ik echt eens spelen.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 11 Nov 2011 23:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Ik moet zeggen dat ik lage verwachtingen had voor Modern Warfare 3, maar dat de game mijn verwachtingen toch wel heeft weten te overtreffen. Ja, er is inderdaad niet veel verandert ten opzichte van vorige delen maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat de game erg leuk en fijn speelt.

De multiplayer is op de schop genomen en de toevoegingen vind ik leuk, maar de 'air' killstreaks zijn nog steeds enorm overpowert. Maar goed, ze worden een stuk minder gebruikt dan in Modern Warfare 2. Dat kan alleen maar positief zijn. Voor de rest vind ik Survival heel erg leuk.

Anyway, ik moet eerlijk zeggen dat Modern Warfare 3 de betere consolegame is ten opzichte van Battlefield 3. De game van DICE is gewoonweg te ambitieus voor de Xbox 360 en PlayStation 3. Die PC-versie moet ik echt eens spelen.

Waarom is MW3 de betere consolegame? Het is waar dat BF3 op PC grafisch en technisch beter is maar dat doet geen afbreuk aan de superieure core gameplay van BF3 dat je op elk platform krijgt.

Ik heb daarnet MW2 opgestart for the sake of it en ik kon die no-recoil, rambo supa dupa running and gunning gameplay echt niet uitstaan na BF3.

Wat ben ik blij dat ik BF3 heb gehaald, ik kan me haas geen shooter voorstellen zonder voertuigen, vernietigbaarheid en de immense vrijheid van BF3.

Moet wel zeggen dat er een zware leercurve zit in BF3, ik ben 30 uur bezig maar nog steeds een n00b. Ik begin net de MBT onder de knie te krijgen.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 13 Nov 2011 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Een of ander gastje heeft 15 euro betaald voor mijn 4 uur double xp voucher xD Heb ik weer een gratis mappack of psn game haha.

Zijn er trouwens nog mensen die ook veel Domination spelen?
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 24 Nov 2011 14:27    Onderwerp: Reageren met citaat

en ja hoor

Ook nummer 1 in de verkopen van Japan

[PS3] 01. Call of Duty: Modern Warfare 3 (Square, 11/11/17): 180,372 -- NEW

http://gamrfeed.vgchartz.com/story/88510/media-create-3ds-and-call-of-duty-on-top/
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 7

Ga naar: