Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14  Volgende  
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 11:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

@Beretta-1992: Dat lijken mij de GTA IV credits te zijn, afgaande op het font, de lucht en de verkeerstoren erachter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 12:57    Onderwerp: Reageren met citaat

De hoofdrolspeler:
- Het hoofdpersonage is een mannelijke beroepscrimineel, die ervoor kiest om zijn oude leven als gangster achter zich te laten en zijn geweten te zuiveren
- De etniciteit en leeftijd van de man is onbekend, al lijkt het te gaan om een wat oudere, blanke vent van Europese of Amerikaanse komaf

De setting:
- De tijdsperiode waarin de game zich afspeelt is óf het heden, ofwel de zeer nabije toekomst of verleden
- GTA V zal zich afspelen in San Andreas, dezelfde locatie die we natuurlijk allemaal nog wel kennen uit het gelijknamige GTA-deel dat uitkwam op de vorige generatie hardware

Locaties:
- Geverifieerde locaties in Los Santos zijn de Del Perro Freeway, het Downtown District, East Los Santos, de Los Santos Bay, Little Seoul, de Los Puerta Freeway, Muscle Sands, Pleasure Pier, Vespucci Bay en Vinewood
- Verder zitten het Mile High Club flatgebouw, Mount Chiliad, alsook een golfterrein, een olieraffinaderij en een windmolenpark in de game

Transportmiddelen:
- Onder andere fietsen, jetski’s, vliegtuigen, straaljagers, zeppelins en een hele trits aan (sport)wagens maken hun opwachting in GTA V

Wapens:
- In de trailer is een AK47 met silencer te zien. Hierdoor zou het customizen van wapens zeker tot de mogelijkheden kunnen behoren

Winkels en bedrijven:
- Deze bedrijven zitten sowieso in GTA V: 24/7, Bugstar Pest Control, Daily Globe News, E-Cola, Fleeca, Pisswasser, Pizza This, Postal (We Aim Not To Lose It), STD Contractors en Up-N-Atom Burgers

Gameplay:
- Er zitten dieren in het spel, waaronder honden en tamme vogels
- Er wordt een bank/juwelier beroofd, wat betekent dat dit ofwel een hoofdmissie of een losstaande activiteit/quest is
- Er kan worden gebasketbald
- Fitnessen keert terug, aangezien er trainingsapparatuur te zien is
- Er wordt een huis te koop aangeboden, wat kan betekenen dat je een huizenmagnaat bent, of dat er – net als in het echt – een recessie in de game heerst
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 14:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Oke het is nu officieel dat de game zich afspeelt in Los Santos, en niet in San fierro, en ook niet in Las Venturas. Wel zal er een berglandschap en platteland in het spel zitten. Dit zegt Rockstar vanmiddag in de officiële aankondiging van GTA 5.

Kijk hier maar
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 14:24    Onderwerp: Reageren met citaat

lpds schreef:
Wat me opvalt is dat 2405 heel vaak voorkomt in de trailer

En dan "for sale" 2405.

Dat plaatje van het vliegtuig is van de GTA4 credits. Daar staat 24051974. Dit is de geboorte datum van Sam Houser, één van de makers van GTA. Dus 2405 is zijn jubileum. Die laatste twee plaatjes zijn trouwens dezelfde stoeprand achter het busje.

EN
@KingLikesCookies
Die windmolens zouden ook kunnen lijken op Tehachapi Wind Farm, dit is wel degelijk vlak bij LA in de buurt. En er zat ook een brug in Los Santos, iets ten zuidoosten van CJ's huis. Die brug ging naar het haven gebied.

Of, San Gorgonio Pass Wind Farm, net ten oosten van LA:

Laatst aangepast door Lajakovic op 03 Nov 2011 14:34; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Fitnessen hoeft niet per se te wijzen op RPG-like aanpassingen van je character. Ik wil eigenlijk niet dezelfde fout maken als bij GTA IV, waar ik ook teveel verwachtte door de trailer.

Los Santos is wel fijn, sowieso vond ik het de leukste stad mijn DLC-strategie klinkt dus zo gek nog niet. Omdat Rockstar nog niet eerder iets heeft gedaan met steden toevoegen via DLC, hoeft niet te zeggen dat het niet mogelijk is.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Stefan van B schreef:
Hmm, een voorjaarsrelease zou heel mooi zijn en niet eens zo raar, want verschenen GTA IV, Red Dead Redemption en L.A. Noire ook niet in April/Mei? Aan de andere kant denk ik; nee, dat kan niet, want Max Payne 3 stond ook al gepland voor een voorjaarsrelease meen ik me te herinneren en dan zouden ze zichzelf flink in de vingers snijden.

Ja, je hebt gelijk, dom van me. Voor GTA IV deden ze aan oktober-releases en vanaf IV doet Rockstar april/mei releases. Goh, best apart nu ik er bij stilsta, om één van de grootste franchises in de industrie in het midden van het jaar uit te brengen. Aan de andere kant, wel minder last van concurrentie. Maar juist een franchise als GTA zou daar geen last van hebben.

Nou ja, ze zullen er vast goede redenen voor hebben.

Ik wordt zo wel een beetje zat van moreel belaste good guys hoor. Het is een beetje cliché, ik wil ook wel weer eens als een ice cold killer spelen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Take Two's financieel jaar eindigt op 31 oktober. Telkens als GTA in oktober moest komen en uitgesteld werd naar november; was dat dus een hele klap voor hun fiscaal jaar. Hun standaard releaseperiode voor Rockstar verplaatsen naar april/mei elimineert dat probleem. Verbaast me niet moest GTAV ook tussen april en september komen.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat

En wat als 2405 "We aim not to lose it" betekend dat ze proberen hem dit keer niet uit te stellen?
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 17:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar gaat Rockstar wel 2 games rond dezelfde tijd uitbrengen? Ik denk niet dat Mayx Payne 3 en GTAV binnen 2 maanden van elkaar verschijnen. Maar aan de andere kant duurt het bij Rockstar nooit een jaar dat een game na de trailer uitkomt...
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat ze Max Payne 3 gewoon uitstellen voor in de zomer

Ben wel echt benieuwd naar nieuwe trailers over de characters en meer details, want als ze het echt radicaal anders willen gaan doen, dan moeten ze wel met iets nieuws komen en niet een heruitgekauwd principe dat andere spellen allang doen (goh, Saints Row 3, ik kijk jou aan)
Terug naar boven
Beretta-1992 BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb nu al zoveeeeeeel zin in GTAV .. BF3 en MW3 zijn er niks bij!
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Jammer dat de game alleen maar Los Santos en wat gebieden rondom bevat. Ik zou het een stuk leuker gevonden hebben als ook San Fierro en vooral Las Venturas in de game hadden gezeten...

Hopelijk is Los Santos dan ook een pak groter dan in SA.
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat het getal 2405 gewoon een random getal is om mensen bezig te houden en te laten speculeren. Zulk soort spelletjes speelt Rockstar wel vaker.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 17:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Beretta-1992 schreef:
Ik heb nu al zoveeeeeeel zin in GTAV .. BF3 en MW3 zijn er niks bij!

Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoop eigenlijk dat het drugs handelen uit Chinatown Wars ook weer terug komt. Alleen dan wat uitgebreider. En het politiesysteem van die game was ook heel goed, in plaats van vluchten en/of verstoppen was terugvechten ook een optie om van ze af te komen. Misschien niet realistisch, maar dat hoeft ook niet in een GTA game.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Ben wel echt benieuwd naar nieuwe trailers over de characters en meer details, want als ze het echt radicaal anders willen gaan doen, dan moeten ze wel met iets nieuws komen en niet een heruitgekauwd principe dat andere spellen allang doen (goh, Saints Row 3, ik kijk jou aan)

Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vroeg me al af wie er op zou reageren xD

Wat ik eigenlijk bedoelde is dat GTA V niet het multiplayer gedeelte episch moet her gaan uitvinden als Saints Row dit allang had en beter deed
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 03 Nov 2011 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Ik vroeg me al af wie er op zou reageren xD

Wat ik eigenlijk bedoelde is dat GTA V niet het multiplayer gedeelte episch moet her gaan uitvinden als Saints Row dit allang had en beter deed

Saints row heeft imo zijn multiplayer zwaar verkloot. Deel 1 met zelfgemaakte gangs, dat waren nog eens tijden...
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 04 Nov 2011 12:47    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.youtube.com/watch?v=bif30K6BkNM&feature=player_embedded

Deal met Microsoft !
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 04 Nov 2011 12:57    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:

Deal met Microsoft !

Ziet er heel geloofwaardig uit
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 04 Nov 2011 13:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Thibby95 schreef:
konnichiwa schreef:

Deal met Microsoft !

Ziet er heel geloofwaardig uit

Citaat:

gather the kids around...

ahw gtaV word 3+ :p
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Nov 2011 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat

1: The game world is absolutely massive and will push both xbox and PS3 to the very limit in terms of what it has accomplished. Yes, the main city is simply Los Santos however is it AT LEAST 4 times bigger than Liberty City in GTA 4 and that is just Los Santos. The surrounding country side, beaches, etc are massive. For instance, we saw the main character ( an African/American, early 30's) travel by car from the center of Los Santos into the wildnerness and it took over 15 minutes. The views were incredible from farmhouses with cattle, huge wind farms, an oil refinery which appeared to be living and breathing with nearly 100 NPCs working on machinery, operating vehicles, lifting and loaded, etc, unlike the gas works in GTA 4 which seemed to only house a few NPC at a time. The forests are more beautiful than those in RDR and featured people camping, young NPC drinking and dancing around campfires, people riding dirt bikes and jumping over logs, streams, etc. The water effects, forna, plants, trees all looked beautiful.

2: The shooting mechanics have been greatly improved with animations for diving, climbing, rolling and crawling all added for better realism. The re-loading animations for new ammo also look cooler, less static.

3: There is much more climbable elements in the world such as ladders, overhand climbing, etc.

4: There are animals in the game from dogs to cattle but at this time it is not confirmed if you will be able to harm the animals. Rockstar were able to get away with it in RDR as it was a true depiction of the world in which the game was set. Allowing dogs/cattle to die in a game sent in current times may cause headaches with PETA. Its unclear if Rockstar were joking here.

5: There are planes to pilot and they can be crashed into buildings if you choose to do so....

6: Rockstar have included many, many more interior locations such as a shopping mall, college campus, police station, a huge hospital and there is also a vast underground sewer network which one mission later in the game involves a jet ski chase that culminates in a Fugitive-esque waterfall jump ( there are nods to the ridiculous but awesome Ballad Of Gay Tony missions)

7: The city is full of NPCs jogging, weight-lifting, hitting on women, being chased on foot by cops, shopping, washing cars, fixing fences, moving home, filling up their cars, etc.

1: Cars can be upgraded/repaired and it has been considered to have a car have fuel forcing the player to fill her up.

2: The dating aspect of the game is gone. You still have a cell-phone but only people you will meet in the game will call you to ask you to do a mission or to ask you to do something else before the mission.

3: Weapons include the usual arsenal you'd aspect but the flamethrowers, remote mines, laxer trip mines and claymores are included. It is possible now to pick up random objects in a street/buidling to use as a weapon. There is also a museam where it is possible to steal old age swords, axes, etc.

4: it is possible to rupture a fuel line and if you shot at the trail of gasoline it will lead straight back to the car blowing it up.

5: mini games such as bowling, darts, etc have all gone. You can play basketball, weight train, arm wrestle, gamble and cage fight, enter triatholons, water races, cannoing, ab-saling, rock climbing, base jumping, ski diving. More to be confirmed.

6: Character customisation is back but only in terms of clothing, body weight, etc. The player you start off which, much like CJ, can't be altered by race, age, height, etc.

7: Rockstar said burglary missions may return but only as part of missions and not on neigbourhood houses.

8: No children NPC at all. Ever.

9: There is now an ability to grab people and use as sheilds or in "hostage" situations.

10: The cops are much, much, much more realistic. If you kill somebody when you know there are no cops around you will not run the risk of a one star as often as you would in GTA4. The cops will use smoke and tear gas, dogs, riot gear and rams to knock down the doors of buildings you are hiding in.

11: You can enter some buildings and lock doors, push objects in the way to barricade.

12: You become better at things as the game progresses. If you only ride motorbikes then you will increase your skills, same as individual weapons.

13: Certain weapons can be customisable and some even home-made.

14: One mission involves breaking out a very familiar GTA icon from a previous game...

15: Torrential rain fall and sunshine and even tremors will appear in the game.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 04 Nov 2011 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Zag het ja, mooi nieuws als het waar is
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 04 Nov 2011 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je kijkt naar de oude man in pak uit de trailer
en naar de collectors CLAUDE edition die R* zelf uitgaf voor het 10 jarige gta 3 jubileum

Wat denken jullie
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 04 Nov 2011 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat

wéér geen kindernpcs... verdomme..
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 14

Ga naar: