Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3
|
im2 |
Geplaatst: 16 Aug 2007 21:11 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 16 Aug 2007 22:40 Onderwerp:
| |

|
Inderdaad, en ook de manier waarop die jongens (lees: idioten) er over aan het praten waren...
Als je drinkt voor de gezeligheid of om wat losser te worden kan ik het begrijpen (ik drink zelf niet) maar veel van de jeugd drinkt tegenwoordig om zo dronken te worden dat je de hele avond aan het kotsen bent. Nee, leuke verhalen die je da na kunt vertellen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Fiercy Dragon |
Geplaatst: 16 Aug 2007 22:42 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: | Inderdaad, en ook de manier waarop die jongens (lees: idioten) er over aan het praten waren...
Als je drinkt voor de gezeligheid of om wat losser te worden kan ik het begrijpen (ik drink zelf niet) maar veel van de jeugd drinkt tegenwoordig om zo dronken te worden dat je de hele avond aan het kotsen bent. Nee, leuke verhalen die je da na kunt vertellen. |
ik moet zeggen ik drink wel... maar nooit zoveel dat ik aan het kotsen ben... heb 1 keer moeten kotsen van bier majah, toen had ik de hele dag nog niks gegeten en begon ik de dag met 10 biertjes... dat pakte verkeerd uit
maar af en toe een flink aangeschoten op zijn tijd is ook weleens leuk... maar idd, je moet wel je grenzen kennen (wat die mensen dus niet doen)
zo had ik afgelopen zaterdag best veel op, belt 2 dagen later een vriend van me me op: heb ik nog stomme dingen gedaan op de terugweg van stratum (uitgaanscentrum) naar huis want ik kan me het niet meer herrineren... dat vindt ik dus net iets te ver gaan, dan ben je over je grens heen gegaan... |
|
Terug naar boven |
|
|
Svensation |
Geplaatst: 16 Aug 2007 23:57 Onderwerp:
| |

|
Kom eens in de Achterhoek, denk ik dan altijd  |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 31 Aug 2007 16:06 Onderwerp:
| |

|
Allemaal een minuut stilte en een pint meer.
Michael Jackson is overleden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 31 Aug 2007 16:15 Onderwerp:
| |

|
Om Tarantino even te verduidelijken, klik, die Micheal Jackson dus.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Neerhof |
Geplaatst: 31 Aug 2007 16:30 Onderwerp:
| |
|
Fiercy Dragon schreef: | Uchiha_Shadow schreef: | Inderdaad, en ook de manier waarop die jongens (lees: idioten) er over aan het praten waren...
ik moet zeggen ik drink wel... maar nooit zoveel dat ik aan het kotsen ben... heb 1 keer moeten kotsen van bier majah, toen had ik de hele dag nog niks gegeten en begon ik de dag met 10 biertjes... dat pakte verkeerd uit
maar af en toe een flink aangeschoten op zijn tijd is ook weleens leuk... maar idd, je moet wel je grenzen kennen (wat die mensen dus niet doen)
zo had ik afgelopen zaterdag best veel op, belt 2 dagen later een vriend van me me op: heb ik nog stomme dingen gedaan op de terugweg van stratum (uitgaanscentrum) naar huis want ik kan me het niet meer herrineren... dat vindt ik dus net iets te ver gaan, dan ben je over je grens heen gegaan... |
Svensation schreef: | Kom eens in de Achterhoek, denk ik dan altijd  |
Haha dan weet je inderdaad niet wat je meemaakt  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 |