| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 18 Aug 2007 13:06 Onderwerp:
| |

|
| jongens,wat boeit het nou... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| link0007 |
Geplaatst: 18 Aug 2007 13:07 Onderwerp:
| |

|
| dnarbeis schreef: | | huh?Ik bedoel he zo:ze gebruiken waarschijnlijk cookies legen om nog eens te stemmen,en ze gebruiken proxy zodat je niet kan bekijken wie het zijn... |
Haha, zo had ik de zaak nog geen eens bekeken inderdaad. Ik nam aan dat je bedoelde dat je proxy's nodig had om één of ander hypothetisch beveiligingssysteem van de gamed-poll te omzeilen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 18 Aug 2007 13:09 Onderwerp:
| |

|
| een proxy dient ervoor dat niemand je ip adres kan achterhalen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| link0007 |
Geplaatst: 18 Aug 2007 13:12 Onderwerp:
| |

|
precies ja. Maar óf je gebruikt hem om een ip-block (dat je niet 2 keer met hetzelfde IP-adres kan stemmen), óf je gebruikt hem zoals jij bedoelt, om de logs te bedonderen.
Bij de tweede manier was 'ie niet eens nodig om meerdere keren te kunnen stemmen.
Daar had ik het over. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Maniatz |
Geplaatst: 18 Aug 2007 14:26 Onderwerp:
| |

|
| Nou dan heb ik iets te zeggen voor degene die zo belachelijk veel op Mario Galaxy gestemd heeft: 'Je moet nu niet denken dat deze game volgens iedereen de najaarstopper gaat worden, want dat gaat ie zoiezo niet. Die Mario kan gewoon niet op tegen de hedendaagse Halo en Uncharted, R&C. Als ie al eind 2007 komt' :/ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 18 Aug 2007 14:28 Onderwerp:
| |

|
| Maniatz schreef: | | Die Mario kan gewoon niet op tegen de hedendaagse Halo en Uncharted, R&C. Als ie al eind 2007 komt' :/ |
dat slaat nergens op dat is geen feit MAAR jou mening  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Maniatz |
Geplaatst: 18 Aug 2007 14:43 Onderwerp:
| |

|
| Dat het nergens op slaagt is JOUW mening. Maar het word eens stilaan tijd dat Mario wat naar de achtergrond word geschoven en plaats maakt voor nieuwe franchises. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joris |
Geplaatst: 18 Aug 2007 14:48 Onderwerp:
| |

|
| Hoeft van mij niet zo hoor, een van de weinig franchises die niet verveeld. En aangezien Mario dé Wii game van 2007 is, is het ook niet erg vreemd dat hij een groot aantal stemmen haalt. Net als dat Halo dé Xbox 360 game van 2007 is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 18 Aug 2007 14:48 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Super Mario Galaxy wordt met 75% zekerheid Game of the Year dus het is logisch dat mensen ervoor stemmen. Mario Galaxy is wsl nog een stuk vernieuwender dan Halo 3 daarnaast. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 18 Aug 2007 14:51 Onderwerp:
| |

|
| Maniatz schreef: | | Dat het nergens op slaagt is JOUW mening. Maar het word eens stilaan tijd dat Mario wat naar de achtergrond word geschoven en plaats maakt voor nieuwe franchises. |
ja dat vind jij dus dan is dat TOCH jou mening heel veel mensen vinden dat niet dus  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Maniatz |
Geplaatst: 18 Aug 2007 15:26 Onderwerp:
| |

|
Waarom vind iedereen dat Mario Galaxy de game van het jaar gaat worden ? Er zijn toch veel vettere games dat gaan uitkomen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 18 Aug 2007 15:31 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Maniatz schreef: | Waarom vind iedereen dat Mario Galaxy de game van het jaar gaat worden ? Er zijn toch veel vettere games dat gaan uitkomen  | Bwah, het is die Miyamoto magie die veel gamers gewoon kan betoveren. Mijn Wii staat al maanden uit en toch kijk ik uit naar die game. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Devilly |
Geplaatst: 18 Aug 2007 15:56 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Maniatz schreef: | Waarom vind iedereen dat Mario Galaxy de game van het jaar gaat worden ? Er zijn toch veel vettere games dat gaan uitkomen  |
Heb je er wel eens bij stilgestaan dat anderen niet dezelfde mening als jij hoeven te hebben? Waarschijnlijk denken veel mensen als ze jouw tekst lezen: "Wat is dat nou voor onzin, Mario is gewoon het beste!" o.i.d. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Maniatz |
Geplaatst: 18 Aug 2007 16:21 Onderwerp:
| |

|
Wat komen sommige met dat mening gezever altijd. Ik vind dat die game de topper van 2007 niet kan worden. Andere denken van wel. Ik zeg mijn mening maar dan word er gezegd dat andere mensen een andere mening hebben. Nou en die van mij dan ? Telt die niet ofzo ?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 18 Aug 2007 16:29 Onderwerp:
| |

|
| Maniatz schreef: | Wat komen sommige met dat mening gezever altijd. Ik vind dat die game de topper van 2007 niet kan worden. Andere denken van wel. Ik zeg mijn mening maar dan word er gezegd dat andere mensen een andere mening hebben. Nou en die van mij dan ? Telt die niet ofzo ?  |
Nee met een hoofdletter N lol
Laatst aangepast door Kurosaki01 op 18 Aug 2007 16:30; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 18 Aug 2007 16:29 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Maniatz schreef: | Wat komen sommige met dat mening gezever altijd. Ik vind dat die game de topper van 2007 niet kan worden. Andere denken van wel. Ik zeg mijn mening maar dan word er gezegd dat andere mensen een andere mening hebben. Nou en die van mij dan ? Telt die niet ofzo ?  | Jouw mening telt, maar jij bent het hier dat disrespect toont voor anderen door het belachelijk te vinden dat er gestemd wordt voor Mario. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Maniatz |
Geplaatst: 18 Aug 2007 17:13 Onderwerp:
| |

|
Ik vind het niet belachelijk dat er gestemd word op Mario Galaxy en ik weet ook wel dat het een toppertje voor de Wii gaat worden, maar 'iedereen' weet dat er bij de poll serieus gecheat is want zelfs al is die game nog zo populair, er kunnen op z'on korte tijd nooit zoveel stemmen zijn bijgekomen. En een game die zogezegd een poll wint door gecheat van een overenthousiaste fanboy is gewoon oneerlijk en triest
Dus je moet m'n woorden niet verdraaien ... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Devilly |
Geplaatst: 18 Aug 2007 17:29 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Citaat: | | 'Je moet nu niet denken dat deze game volgens iedereen de najaarstopper gaat worden, want dat gaat ie zoiezo niet. Die Mario kan gewoon niet op tegen de hedendaagse Halo en Uncharted, R&C. |
| Citaat: | | Maar het word eens stilaan tijd dat Mario wat naar de achtergrond word geschoven en plaats maakt voor nieuwe franchises. |
Als ik dit zo lees, lees ik toch iets heel anders. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 18 Aug 2007 17:30 Onderwerp:
| |

|
het is een feit we hebben een nintendo fanboy en een sony fanboy of meerdere van beiden kan ook als ik zie halo 3 is niks meer vergeleken met die andere 2 hun willen zo graag he ben benieuwd de laatste dagen van de maand dan zal er wel nog meer gespamd worden  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Maniatz |
Geplaatst: 26 Aug 2007 16:41 Onderwerp:
| |

|
Lol er zijn weer massa's stemmen bijgekomen voor Halo 3 en R&CFTOD Allezins mogen ze van mij allebei de najaarstoppers worden, toppers worden het zoiezo. Halo 3 vind ik persoonlijk een klein beetje overhyped maar uiteraard heel vet en van R&CF heb ik al héle gave dingen gezien dus ...  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Maniatz |
Geplaatst: 31 Aug 2007 14:26 Onderwerp:
| |

|
Kan iemand die gek stoppen die altijd op Halo 3 stemt ... ?!!!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joris |
Geplaatst: 31 Aug 2007 14:29 Onderwerp:
| |

|
| Vanaf morgen een non-fanboy poll, dan zal het wel wat eerlijker verlopen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 31 Aug 2007 14:56 Onderwerp:
| |

|
"wie is beste redacteur op gamed?,Joni uitgesloten"
gemaakt door Joni
ik zie het al voor me  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 31 Aug 2007 16:13 Onderwerp:
| |

|
Lol, er zijn weer mensen met te veel tijd, hoor. 7000 stemmen op 1 game... ik denk dat dit een record is van meeste stemmen op een poll ooit op Gamed, of niet? Sneu hoor, maar goed.
Een geen-fanboy poll lijkt me de beste oplossing. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 31 Aug 2007 16:18 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| dnarbeis schreef: | "wie is beste redacteur op gamed?,Joni uitgesloten"
gemaakt door Joni
| Nee, je snapt het niet. Als ik de poll zou maken (oke, technisch gezien maak ik de poll ook elke maand, maar dat is een detail. Ik kies hem niet altijd.) dan zou ik mezelf niet uitsluiten, ik zou al de rest uitsluiten. Ik moet toch winnen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende |